بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان نکات مهم در انتخاب بروکر-بروکر آمارکتس

بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان نکات مهم در انتخاب بروکر-بروکر آمارکتس

میانگین سرعت اجرای معاملات برای بروکر فیبو گروپ با پینگ سرور130میلی ثانیه 410 میلی ثانیه می باشد. بنابراین توصیه می شود زمان انتخاب بروکر ، مسئله ی پشتیبانی قوی را حتما مد نظر داشته باشید. زمانی که شما با بروکر خود تماس می گیرید آن ها باید به درستی پاسخگوی شما باشند و کاملا مودبانه با شما برخورد کنند. بروکری که دارای پشتیبانی ضعیف باشد، در صورتی که شما با مشکلات جدی مواج شوید پاسخگوی شما نخواهند بود. همانطور که می دانید لوریج یا اهرم در بازار فارکس چیزی شبیه وام یا قرض گرفتن از بروکر است. که البته همانقدر که می تواند مزیت داشته باشد، می تواند با ریسک هم همراه باشد.

  • در این مقاله، ابتدا توضیحی کلی از مفهوم بروکر و وظایف آن را به شما ارائه میدهیم و سپس 5 مورد از ویژگی‌های یک بروکر خوب که باید در انتخاب آن مد نظر داشته باشید را بررسی می‌کنیم.
  • باید دقت کنید بروکر فارکسی که انتخاب می کنید ، زبان شما را پشتبانی کرده و در صورتی که مشکلی پیش آید بتوانید به راحتی با قسمت پشتیبانی مکاتبه کنید.
  • یکی دیگر از خصوصیاتی که باید هنگام انتخاب بهترین بروکر برای فارکس به آن دقت کرد سهولت در واریز و برداشت است که البته تمام بروکرها از این امتیاز بهره‌مند نیستند.
  • در واقع عدم انتخاب بروکر مناسب برای فارکس باعث می‌شود تا شما در کنار نگرانی های مربوط به استراتژی معاملاتی و معاملات خود از بابت فعالیت‌های بروکر نیز نگرانی های زیادی داشته باشید.

در این میان برخی بروکرها نیز از سیستم های مالی متداولی همچون پی پال و یا حواله های بانکی در صورت درخواست مشتری (و بعضا همراه با کارمزد) پشتیبانی کرده که البته این موارد شاید برای ایرانیان داخل کشور گزینه مناسبی نباشد. به عبارت دیگر، همانطور که کمیسیون معاملاتی در بروکرهای مختلف یکسان نیست، در یک بروکر هم میزان کمیسیون در بین حساب های معاملاتی مختلف، متفاوت می باشد. از این جهت ممکن است با توجه به نوع حساب معاملاتی، برای انجام معاملات خود کمیسیون پرداخت کنید و یا معاملات خود را بدون اخذ کمیسیون انجام دهید. لازم به ذکر است که معمولا کمیسیون در بروکرها و یا حساب های معاملاتی با میزان اسپرد کم یا اصطلاحا zero spread لحاظ می گردد. همچنین این بروکر دارای پلتفرم معاملاتی اختصاصی تحت وب بوده و جهت انجام معاملات در گوشی های موبایل، دارای اپلیکیشن مخصوص به خود می باشد. علاوه بر این، نکته حائز اهمیت دیگر راجع به این بروکر، پشتیبانی از ابزارهای معاملاتی متنوع شامل ارزها، کالاها، شاخص ها و سهام می باشد.

قیمت روز خودروهای داخلی امروز ۱۵ آبان ۱۴۰۱  به همراه لیست قیمت خودرو

در زمان انتخاب بروکر بهتر است این موضوع را مد نظر داشته باشد که پشتیبانی بروکر مورد نظر در کشورتان وجود دارد یا نه. اگر در ایران زندگی می کنید حتما می دانید که هیچ بروکری در کشورمان پشتیبانی به زبان محلی ندارد پس بهتر است زبان انگلیسی خود را تقویت کنید تا مشکلی از این بابت نداشته باشید. با این کار می توانید پاسخ سوالات خود را با سرعت بیش تری دریافت کنید. اگر الان در این صفحه هستید، به خاطر این است که به دنبال یک بروکر یا همان کارگزار خوب برای ثبت معاملات خود هستید.

ساعات کاری بروکر

لازم به ذکر است، بروکرهای پیشنهادی، بر مبنای معیارهای مطرح شده بوده و با دقت و حساسیت بالایی گزینش شده اند. لذا بدین شکل، شما عزیزان می توانید بنا به اولویت های شخصی خود در معامله گری، بروکر فارکس مناسب خود را از میان خوش سابقه ترین و مورد اطمینان ترین بروکرهای فارکس انتخاب نمایید. در نهایت پیرو آنچه گفته شد با در نظر گرفتن موارد ذکر شده قبلی، بحث پشتیبانی مشتریان توسط بروکر را بایستی حتما در هنگام انتخاب بروکر فارکس مدنظر قرار دهیم. حال ممکن است تمامی روش های پشتیبانی مشتریان، توسط بروکر پیاده سازی کابین شخصی امارکتس نشده باشد. اما به طور کلی می توان گفت بروکرهایی که درگاه های ارتباطی بیشتری دارند و دارای سرعت و دقت پاسخ گویی بهتری هستند، گزینه های مناسب تری جهت انتخاب بروکر فارکس خواهند بود. لذا بروکرهای مختلف نیز با در نظر گرفتن این امر، با پشتیبانی دارایی های معاملاتی متنوع سعی در جذب مشتریان بیشتر دارند و از این سو به رقابت با یکدیگر می پردازند.

آموزش کامل استراتژی معامله با آن

آکادمی مجیدی راد سعی در بروزرسانی مداوم این جدول داشته اما در انتها این شما هستید که باید بروکر دلخواه خود را انتخاب کنید. در اینجا پلتفرم مخصوص معاملات یعنی MT4 و MT5 هر دو در کنار هم به تریدرها خدمات ارائه می دهند. میزان لات را با توجه به حداقل حجم معامله در Alpari Broker، 0.01 تعیین کرده اند. همه نوع حساب معاملاتی از قبیل Fixed، استاندارد و ای سی ان «ECN» را خواهید داشت.