جدول نرخ حمل بار با کشتی + استعلام سریع حمل دریایی شرکت کشتیرانی ابتکار ترابر | transemartlogistics

از زمانی واگذاری کانتینر یا ارسال نامه Booking، شما 10 روز فرصت دارید تا کانتینر را بارگیری کنید تا پس از پلمپ در گمرک به نماینده شرکت کشتیرانی در بندرعباس تحویل داده transemartlogistics.com شود. جهان کالا کارگو توانایی فراهم کردن هر نوع بسته بندی استاندارد و مناسب را برای مراجعه کنندگان فراهم میاورد. ارسال بار با کشتی به روش FCL یعنی اینکه محموله و بار شما در یک کانتینر کامل حمل خواهد شد اما ارسال بار با کشتی با روش LCL یعنی که محموله و بار شما در کنار چندین محموله دیگر در یک کانتینر بسته بندی می شوند . در مرحله بعدی اطمینان از انتخاب بسته بندی متناسب با وزن و اندازه کالا بسیار مهم است .

  • این نوع صنعت در جابجایی این گونه کالاها به خوبی عمل می کند و مقرراتی برای تضمین ایمنی کشتی، خدمه، محموله و محیط زیست دارد.
  • بارگیری و تخلیه به تمام فعالیت‌هایی که جهت حمل و نقل کالا از مبدا به مقصد انجام می‌شود، گفته می‌شود.
  • به طور کلی کشتی های حمل کننده کانتینر که برای حمل و نقل دریایی مورد استفاده قرار می گیرد، کشتی های خودکاری هستند که با جرثقیل های دروازه ای بارگیری و تخلیه می شوند.
  • تماس بگیرید و یا روی لینک زیر کلیک کرده و درخواست خود را ثبت کنید.
  • این نوع کشتی‌ها که نسبت به کشتی‌های عمیق به مراتب کوچکتر هستند و برخی اوقات نیز قادرند به داخل کشور سفر نمایند، از اقیانوس عبور نکرده، بلکه در راستای ساحل و دیگر آب‌ها به حرکت خود ادامه می‌دهند.

نکته حائز اهمیت در مورد کشتی های کراس استافیگ این است که بایستی یکی از کشتی ها دارای جرثقیل برای تخلیه کالا باشد. به همین دلیل گاهی مواقع خطراتی در زمان جابحایی ، سلامتی کالا را تهدید می نماید. عموما در کشورهایی مانند ایران که در تحریم به سر می برند، بر حسب شرایط مخصوص از این شیوه به ویژه جهت واردات کالای خود استفاده می کنند.

مدت زمان حمل بار به استرالیا با کشتی

جدول نرخ حمل بار با کشتی + استعلام سریع حمل دریایی شرکت کشتیرانی ابتکار ترابر | transemartlogistics

زیرا با انتخاب جعبه ای که نتواند وزن کالا را تحمل کند ، احتمال آسیب دیدگی هنگام حمل کالا بیشتر خواهد شد . ۲- ارسال حجم انبوهی از وسائل مانند محموله‌های تجاری و یا بار‌های بالای ۲۰۰۰ کیلو از راندمان اقتصادی پایینتری به نسبت حمل با کشتی برخوردار است و معقول تر فرستادن این حجم از وسائل توسط کانتینر و حمل با کشتی می‌باشد. با توجه به اینکه حمل دریایی نسبت به دیگر حمل و نقل ها طولانی تر است زمانی حدود یک الی یک و نیم ماه طول خواهد کشید. دلایل استفاده از این روش این است که بعضی از بندر ها توانایی پهلو گیری کشتی های حجیم و بزرگ را ندارند و یا کشور مبدا مانند ایران تحریم است و نمیتواند به صورت مستقیم بار را به سمت مقصد بارگیری کند. را دارد به اضافه این که باید برای خطراتی که طی مدت حمل خریدار را از حیث فقدان یا ورود خسارت به کالا تهدید می‌کند نیز بیمه محموله تهیه کند.

حمل و نقل دریایی

در صورتی که فرستنده کالا با اظهار نظر خلاف واقع خود از نظر کمیت و کیفیت کالا موجبات زیان یا انجام هزینه‌های غیر عادی را برای کریر فراهم نماید متعهد جبران آن می‌باشد. شرکت‌های کریر ضمن مراقبت در حسن انتخاب و رفتار راننده و سایر عوامل مربوطه در صورت احراز مراتب تخلف، همکاری لازم را با سازمان‌ها و موسسات و اشخاص ذیربط جهت برخورد قانونی لازم با عوامل فوق‌الذکر به عمل خواهند آورد. این بارنامه در ۱۲ نسخه صادر می شود که ۳ نسخه آن اصلی و مابقی برای قسمتهای داخلی شرکت هواپیمایی مورد استفاده قرار می گیرد. خدمات بین جبل علی ، ام قصر ، ناوا شوا ، موندرا ، چنای ، کوچین ، کلکته ، شانگهای ، شنژن ، نینگبو ، چینگدائو ، هوانگپو ، گوانگژو ، بندر عباس ، خرمشهر ، بوشهر و بندر امام خمینی است. ما در شاهان تجارت آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره درباره هر یک سرویس‌های لجستیک هستیم.ما به طور پیوسته و در 7 روز کاری پیگیر امورات شماییم تا سلامت محموله‌های شما را تضمین کنیم. برای استفاده خدمات لجستیک میتوانید با یکی از شماره های موجود در سایت در ارتباط باشید.

در اینجا علاوه بر توضیح ساده حمل بار با کشتی، به هزینه‌ها، مدت زمان و روش‌های مختلف حمل از طریق خطوط دریایی می‌پردازیم. باتوجه به اینکه تمامی اجناس با کانتینرهای مخصوص و همچنین بسته بندی های اصولی انجام می شود از انواع خسارات در امان است. اهمیت زمان تحویل کالا در جایی مشخص می‌شود که تحویل کالا باید در مقصد به‌وسیله نمایندگان طرفین تجاری و با استفاده از بسته‌های حمل‌ونقلی گمرکی یا همان بسته‌بندی شرکت فرستنده انجام شود. معنی اصلی مسئولیت متصدی حمل بار در تجارت دریایی در این مفهوم خلاصه شده است که اگر حادثه‌ای برای محموله دریایی اتفاق بیافتد و خسارتی به گیرنده یا فرستنده وارد شود، کدام طرف باید مسئولیت آن را برعهده بگیرند. اگر امکان بارگیری به طور مستقیم کالا از بندر مبدأ به بندر مقصد وجود نداشته باشد، از شیوه حمل دریایی ترانسشیپ استفاده می‌گردد. به طور مثال کالای مد نظر با کشتی در بندر جبل علی پهلو گرفته و در آنجا به کشتی دیگر یا یک هواپیما منتقل شده و به سوی مقصد نهایی که ترکیه است، راهی می‌شود.

مسیرهای متدوال باربری دریایی برای تجارت بین المللی