لیست قیمت و خرید بهترین مدل های سرویس طلا عروس جدید 1401 | hsaatchi

اگر مایلید برای خاص ترین روز زندگی خود ظاهری مینیمال داشته باشید، این گردنبند مطمئنا انتخاب خوبی است. این ست جواهرات عروس درجه یک، از الماس های ظریف ساخته شده است و انتخاب مناسبی برای افرادی است که دوست دارند در عین سادگی زیبا به نظر برسند. آن را با لباس عروس خود ست کنید و بار ها و بار ها در رویداد های مهم زندگی از آن استفاده کنید.

نمونه‌های شخصی سرویس طلا عروس را سفارشی‌سازی کنید

در مابقی قسمت های کار نیز به میزان لازم و اندک از طلای سفید استفاده شده تا کاهش قیمت کار نهایی تا حد امکان تامین و تضمین شود. در این نمونه یک ست کامل را شاهد هستیم که شما می توانید فقط نیم ست آن را انتخاب کنید. در نیم ست از زنجیر و پایه های بسیار ظریف استفاده شده و کل قاب آویز با سنگ نسبتا درشت یک تکه پوشش داده شده است. طلای مورد استفاده در کار بسیار اندک است و هزینه اصلی متوجه سنگ های استفاده شده در نیم ست می باشد. این هم یکی دیگر از نیم ست های جواهر اقتصادی مناسب برای عروس است. اگر به جای الماس از سایر سنگ های قیمتی رنگی استفاده شود، هزینه ساخت کار به میزان قابل توجهی کاهش می فروشگاه آنلاین طلا و جواهر یابد.

سرویس طلا عروس شامل کلیه‌ی مهم‌ترین اکسسوری‌های زنانه است که عمدتاً گوشوار، دستبند و گردنبند نقش و انگشتر را شامل می‌شود. شما می‌توانید قیمت سرویس طلا عروس ۱۴۰۰ را در سایت زر و به‌صورت برخط مشاهده کرده و از این طریق به مقایسه‌ی طیف متنوع محصولات این بخش بپردازید. برای شکل پذیری و افزایش مقاومت طلا از آلیاژی از طلا به جای طلای خالص برای ساخت جواهرات و ست طلای عروس استفاده می شود. عیار میزان طلای بکار رفته در آلیاژی که با آن جواهرات میسازند گفته می شود.

  • در نهایت، زیباترین و بهترین انتخاب،‌ سرویسی است که یر أساس سلیقه و دلخواهتان انتخاب خواهید کرد؛ زیرا اعتماد به نفس شما مهم‌ترین فاکتور در زیباتر به نظر رسیدن شماست.
  • قیمت آن بستگی به ساده بودن یا دارا بود نگین اتمی متفاوت می باشد .
  • البته گاهی بعضی از سرویس ها شامل یک انگشتر جواهر نیز میباشند.
  • با توجه به اهمیت موضوع، نکات و جزییات مهم درباره خرید سرویس عروس را به صورت کامل و جامع برای شما آماده نموده‌ایم و امیدواریم بتوانید از این نکته ها هنگام خرید سرویس و حلقه طلای عروسی استفاده کنید.
آماده کردن عروس و متعلقات او در شب عروسی یکی از مهم ترین و البته وقت گیرترین قسمت های آماده شدن برای جشن عروسی است که تقریبا همه افراد اطراف عروس و داماد را درگیر خود می کند. نیم ست میتواند دارای یک گردن آویز به همراه یک جفت گوشواره باشد در برخی مواقع نیز میتوان به آن انگشتر را نیز اضافه نمود. جواهرات زرد رنگ و یا ترکیبی از رنگ زرد و سفید در تناقض با بژ کمرنگ این لباس ترکیبی ایده آل خواهد بود.

مدل شماره 3 (گردنبند و گوشواره های ظریف)

لیست قیمت و خرید بهترین مدل های سرویس طلا عروس جدید 1401 | hsaatchi