رادیاتور لیفتراک کوماتسو پارت لیفتراک | توکو لیفتراک

این قطعات به مرور زمان دچار فرسودگی می شوند و نیاز به تعویض دارند. در سیستم هیدرولیک لیفتراک ها معمولاً از سیالات پایه آب، سیالا مبتنی بر نفت و سیالات مصنوعی استفاده می شود. یکی از مزایای اصلی سیالات پایه آب، مقاوم بودن آن ها در برابر آتش است. سیالات مصنوعی نیز بیشتر در سیستم های دما بالا و فشار بالا بکار می روند. به طور کلی، محبوب ترین سیالات بکار رفته در سیستم هیدرولیک از نوع مبتنی بر نفت هستند چراکه قدرت بالایی دارند. اما در شرایط جاده ای مختلف، هر یک از چرخ ها برای حرکت نیاز به مقدار مشخصی از نیرو دارند.

مشاوره وکارشناسی لیفتراک

این نوع لاستیک ها، امکان حرکت لیفتراک با سرعت بالاتر و قدرت مانور بیشتر را فراهم می کنند. به همین دلیل است که برد قطعات لیفتراک برقی با استفاده از لاستیک های توپر به حداقل می رسد. صندلی ازجمله قطعات لیفتراک است که تاثیر مستقیمی بر راحتی و در نتیجه، بازدهی اپراتور دستگاه دارد. به همین دلیل، تعمیر و تعویض صندلی لیفتراک در صورت فرسودگی یا نامناسب بودن باید بلافاصله انجام شود.

لنت ترمز لیفتراک کلارک سپاهان

هر زمان که لیفتراک در حال حرکت باشد، سیستم هیدرولیک نیروی کافی برای بالا بردن و نگه داشتن کالا در ارتفاع را تولید می کند. قدرت سیستم هیدرولیک لیفتراک آنقدر زیاد است که می تواند نیروی کافی برای جابجایی اجسام سنگین را به راحتی تولید کند. علاوه بر موارد بالا، استفاده درست اپراتور از لیفتراک نیز بر طول عمر اجزای تشکیل دهنده گیربکس و سایر  قطعات لیفتراک بسیار تاثیر می گذارد. استفاده از لیفتراک ها در جنگ های جهانی بیشتر مورد توجه قرار گرفت. لیفتراک ها بهترین گزینه برای جابجایی انواع بار و وسایل جنگی به حساب می آمدند. از آن زمان تاکنون، تولید لیفتراک دستخوش تغییر و تحولات بسیار زیادی بوده است.

  • به عبارت دیگر، پیش از بارگیری و حرکت کالا حتماً باید دکل به طور کامل بررسی و از سلامت آن اطمینان حاصل شود.
  • در هر یک از بخش‌های این اتومبیل از ویژگی‌های مختلف و عملکرد مطلوب این قطعات استفاده می‌شود.
  • سیلندرهای شیب برای کمک به درگیر کردن یک بار ، ماست را به عقب یا جلو می چرخانند.
  • CVT ها به طور فزاینده ای در خودروهای کوچک و خصوصاً وسایل نقلیه مسافت پیموده شده یا هیبریدی با گاز زیاد دیده می شوند.
  • سیستم خنک کننده موتور نیمه بسته IC قطعات لیفتراک کوماتسو قطعات لیفتراک کوماتسو
    خنک کننده مایع در وسایل نقلیه دریایی (کشتی ها ، …) نیز به کار می رود.
آرایش های دیزل برقی در بسیاری از لوکوموتیو های راه آهن ، کشتی ها ، کامیون های بزرگ معدن و برخی بولدوزرها مورد استفاده قرار می گیرد. در این موارد ، هر چرخ محرک مجهز به موتور الکتریکی مخصوص به خود است که می تواند با نیروی الکتریکی مختلف تغذیه کند تا هر گشتاور یا توان خروجی مورد نیاز برای هر چرخ را بطور مستقل تأمین کند. این یک راه حل بسیار ساده تر برای چرخ های چند محرک در وسایل نقلیه بسیار بزرگ تولید می کند ، جایی که شفت های محرک بسیار بزرگتر یا سنگین تر از کابل الکتریکی هستند که می توانند به همان میزان قدرت را تأمین کنند. همچنین باعث می شود چرخه های مختلف بتوانند با سرعت های مختلفی کار کنند ، که این امر برای چرخ های هدایت شده در وسایل نقلیه بزرگ ساختمانی مفید است.

بالابر ریلی

موتورها معمولاً بیش از 600 تا حدود 7000 دور در دقیقه کار می کنند (البته این متفاوت است و به طور معمول برای موتورهای دیزلی کمتر است) ، در حالی که چرخ های خودرو بین 0 دور در دقیقه و حدود 1800 دور در دقیقه می چرخند. بیشتر گیربکس های مدرن برای افزایش گشتاور ضمن کاهش سرعت یک شافت خروجی متحرک اصلی (به عنوان مثال م قطعات لیفتراک کوماتسو یل لنگ موتور) استفاده می شوند. این بدان معناست که شافت خروجی گیربکس با سرعت کمتری نسبت به شافت ورودی می چرخد ​​و این کاهش سرعت باعث ایجاد یک مزیت مکانیکی و افزایش گشتاور می شود. می توان جعبه دنده ای را تنظیم کرد تا برعکس عمل کند و با کاهش گشتاور ، افزایش سرعت شافت را فراهم می کند. برخی از ساده ترین گیربکس ها فقط جهت چرخشی فیزیکی انتقال نیرو را تغییر می دهند.

رادیاتور لیفتراک کوماتسو پارت لیفتراک | توکو لیفتراک