بایگانی‌های گیتار الکتریک هونیا موزیک بازرگانی قادری فروشگاه آلات موسیقی گیتار پیانو گیتار الکتریک لوازم موسیقی | takdoo-تکدو

مدل‌های زیادی در خانواده گیتارهای آکوستیک وجود دارد که هر کدام از آن‌ها برای سبک،هدف و کاربردی خاص استفاده می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر دربارۀ سبک‌ها می‌توانید مقاله آموزش گیتار را مطالعه کنید. اگر علاقمند به صدای سیم های فلزی گیتار آکوستیک و نوای موسیقی کانتری هستید در خرید یک گیتار آکوستیک تردید نکنید. چه بخواهید اولین گیتارتان را خریداری کنید و چه به دنبال اضافه کردن یک ساز دیگر به مجموعه ی سازهایتان باشید، ما به شما کمک خواهیم کرد از بین انتخاب های گسترده ای که پیش روی شما وجود دارد، بهترین گزینه را انتخاب کنید. همچنین در صفحه ی مربوط به هر محصول، اعم از گیتار، امپلی فایر و پدال های افکت، اطلاعات جامعی راجع به آن ها داده شده است.

در این مدل از گیتارها اَکشن پایین‌تر است و از گِز بودن صدای فرت‌ها نیز استقبال می‌شود. این مورد باعث آسان‌تر شدن نوازندگی شما خواهد شد اما اگر شما نوازندۀ فلامنکو نباشید و تمایل به اجرای سبکی دیگر با این ساز داشته باشید، گِز بودن صدای فرت‌ها، برای شما و مخاطبانتان، چندان خوشایند نخواهد بود. اگرچه گیتارهای آکوستیک سیم نایلون از نظر شکل ظاهری و ساخت شباهت زیادی به یکدیگر دارند، اما تفاوت‌هایی جزئی در برخی از مدل‌های آن نیز به چشم می‌خورد. برجسته‌ترین مدل‌های این نوع از گیتارها کلاسیک و فلامنکو هستند که به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

گیتار آکوستیک

بایگانی‌های گیتار الکتریک هونیا موزیک بازرگانی قادری فروشگاه آلات موسیقی گیتار پیانو گیتار الکتریک لوازم موسیقی | takdoo-تکدو این در حالی است که این دو گیتار در اجراهای زنده در سطح جهانی هم امتحان خود را پس داده‌اند. اد شِرن و جان مِیر از نوازندگان مطرحی هستند که از این مدل سازها در اجراهای زنده خود استفاده کرده‌اند. خرید گیتار مناسب و تجهیزات جانبی آن با توجه به تنوع و گستردگی برندها و انواع مختلف این ساز نیازمند اطلاعات نسبی در رابطه با آن می باشد.

گیتار اسپانیایی اصل ریموندو مدل 104B

خرید گیتار جدید همیشه لذت بخش است و تفاوتی ندارد که شما اولین بار است که گیتار می خرید یا دهمین بار، اما برای اینکه مطمئن شوید بهترین گیتار را میخرید باید 10 نکته مهم زیر را به خاطر داشته باشید. برای داشتن تُن های راک پر حجم می توانید به صدا دیستورشن بدهید و با استفاده از دیلی ها، ریورب ها، واه و … شما می توانید برای هر افکت یک پدال جداگانه تهیه کنید و یا این که از یونیت های مولتی افکت استفاده نمایید که دارای چندین افکت هستند. امروزه پرکاربرد ترین نوع این ساز، نوع الکتریک آن میباشد که کاربرد آن بر اساس پیکاپهای مختلفی که بر روی آن قرار می گیرد، تفاوت دارد. این اتفاق،‌ انقلابی در صدا و تکنولوژی بود که تا امروز نیز ادامه دارد.

امروزه گیتارهای توخالی باریک‌تر از قبل شده‌اند و بعضا شبیه به گیتارهای نیمه خالی شده‌اند. اگرچه باریک‌تر بودن بدنۀ این گیتار باعث قربانی شدن حجم، طنین و پرتاب صدا شده است. به این صورت که سایزهای 1/4 برای کودکان 2 تا 5 سال، 1/2 برای تا 5 تا 8 سال، 3/4 برای 8 تا 12 سال و سایز کامل یعنی 4/4 برای افراد 12 سال به بالا مناسب است.

  • برای استعلام قیمت گیتار و راهنمایی پیش از خرید با تیم پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایید.
  • انواع این ساز زهی را می توان به طور کلی به ۳ نوع کلاسیک،‌ آکوستیک و الکتریک تقسیم بندی کرد.
  • شما عزیزان میتوانید قیمت انواع گیتار به همراه مشخصات فنی هر مدل را در سایت ما مشاهده کنید.
  • اگر مبتدی هستید می توانید برای شروع ازدیاموند، گیتار پارسی M2استفاده نمایید.