معرفی صرافی ارزدیجیتال KuCoin کوکوین + آموزش ثبت نام و کار با آن

معرفی صرافی ارزدیجیتال KuCoin کوکوین + آموزش ثبت نام و کار با آن

تب Markets موجودی‌های شما را نشان می‌دهد (این جایی است که رمزارز ارسال/دریافت می‌کنید). تب Buy Crypto جایی است که برای خرید ارز دیجیتال به آن می روید. بسیاری از کوین های محبوب در KuCoin معامله می شوند، و همچنین از چندین کوین کمتر محبوب با ارزش بازار کمتر پشتیبانی می ثبت نام کوکوین کند.

در صورت وارد شما موقعیت‌ معاملاتی شما به ضرر، از موجودی کل حساب اهرم‌دار شما برای حفظ موقیعت و عدم نقد شدن شما استفاده می‌شود. اگر حساب شما در حالت Cross Margin‌ باشد، به این معنی است که کل پولی که در حساب معاملاتی اهرم‌دار خود دارید به‌عنوان ودیعه برای موقعیت‌های باز شما استفاده می‌شود. در صورتی که از سفارش بازار یا Market Order استفاده کنید، سفارش شما به صورت آنی انجام می‌شود و وارد تاریخچه معاملات می‌شود.

محدودیتی که در برداشت در صرافی کوکوین وجود دارد آن است که برداشت از کوکوین محدود به 5 بیت کوین که در قیاس با بایننس عدد بزرگتری هست. روی یک مورد انتخابی از پاداش ها که کلیک کنیم به صفحه دیگری وارد می شویم. در این صفحه اعلام می شود که پس از آنکه اولین واریز به صرافی را داشته باشید، تخفیفی برای کارمزدهای معاملات برای شما در نظر می گیرد. از منوی کشویی نمایش داده شده بر روی گزینه “KYC Verification” کلیک کنید تا وارد صفحه احراز هویت کوکوین شوید. در ادامه با زدن گزینه Send یک کد تأیید در قالب پیام به ایمیل شما ارسال می‌شود.

استخرهای نقدینگی PoS هم وجود دارند که می‌توانید ارز دیجیتال خود را در اختیار آن قرار داده و در ازای این کار به شما قدرت رای دادن در بلاک چین داده می‌شود. همان‌طور که گفته شد این صرافی از تعداد بسیار زیادی از ارزهای دیجیتال پشتیبانی می‌کند به همین دلیل دست شما برای انتخاب باز است. ازآنجایی‌که این امکان وجود ندارد که تمام ارزهای را نام ببریم، سعی می‌کنیم که تعدادی از مهم‌ترین گزینه‌های موجود را بررسی کنیم.

برای ثبت‌ نام در صرافی کوکوین باید ابتدا وارد صفحه اصلی سایت شوید.

همچنین از معاملات سهام و مارجین، معاملات آتی و P2P پشتیبانی می کند که ممکن است برای کاربران با تجربه تر جذاب باشد. صرافی ارز دیجیتال کوکوین همچنین یک صفحه پشتیبانی ارائه می دهد که در صورت نیاز به کمک برای پیمایش سایت یا ویژگی ها و ابزارهای آن می تواند مفید باشد. در صورتی که مایل به انجام معامله در صرافی کوکوین باشید؛ پس از شارژ حساب کاربری خود لازم است دارایی رمزنگاری شده خود را از حساب اصلی یعنی Main Account به حساب معاملات یعنی Trading Account منتقل کنید. خیر شما بدون انجام احراز هویت در صرافی کوکوین، می‌توانید روزانه تا سقف ۵ بیت‌کوین واریز و برداشت داشته باشید. برای برداشت رمزارز از کوکوین به هر منظوری، چه آموزش انتقال ارز از صرافی کوکوین به کیف پول و یا آموزش فروش ارز با کوکوین به سایر صرافی‌ها، کافیست قدم‌های زیر را دنبال کنید.

در جدول نیز می توانید نمونه ای از کارمزدها را برای چند رمز ارز مشاهده کنید. این صرافی ها فیات و سپرده را همانطور که گفتیم پشتیبانی نمی کنند اما افزایش سپرده گذاری با واسطه هایی که فیات را پشتیبانی می کنند، برایشان قابل قبول است. در مزایای صرافی کوکوین موارد متعددی را بررسی کردیم که یکی از آن ها دریافت کمیسیون حداقلی بود.

از آنجا که کاربران زیادی دارد، حجم معاملات نیز در این پلتفرم زیاد است و به همین دلیل معاملات با سرعت بالایی انجام می‌شود. صرافی کوکوین یکی از پلتفرم‌های معاملاتی جوان کریپتو کارنسی محسوب می‌شود اما جامعه و گردش مالی چشمگیری دارد. سرویس‌های مختلفی از جمله ترید اسپات، فیوچرز، مارجین، استیک، همتا به همتا، لندینگ و … نیز در صرافی Kucoin ارائه می‌شود تا نیازهای مختلف کاربران رفع شود. کاربران ایرانی دقت داشته باشند که برای ورود به این صرافی باید از سرویس‌های تغییر آی‌پی استفاده کرد.

با وجود محدودیت‌هایی که به دلیل تحریم‌ها علیه کاربران ایرانی از سوی کوکوین وضع شده، باز هم ایرانیان زیادی هستند که با این صرافی کار می‌کنند. در این مقاله قصد داریم تا به آموزش صرافی کوکوین با موبایل بپردازیم. صرافی Kucoin یک بستر امن و معتبر برای خرید و فروش رمز ارز ها و انجام شیوه های مختلفی معاملاتی مثل فیوچرز، اسپات و … صرافی کوکوین در سال 2017 راه اندازی شد و از اون موقع به بعد همواره به شکل پیوسته ای رشد کرده و بالا اومده تا جایی که الان تونسته در رتبه سوم صرافی های محبوب در سایت مرجع کوین مارکت کپ قرار بگیره. این صرافی بیش از 200 ارز دیجیتال رو پشتیبانی می کنه و بستر مناسبی برای معاملات ارز های معروف و همچنین ارز های کمتر شناخته شده خواهد بود. یکی از نقاط قوت این صرافی، رابط کاربری راحت و آسان این پلتفرم هستش.

آموزش تحلیل بازار ارز دیجیتال