وست روم اسکیپ مجموعه بازی های اتاق فرار ترسناک تهران | allescape

داستان این بازی به این گونه است که شما به‌عنوان سارقان الماس وارد یک بانک فوق امنیتی می‌شوید. زمانی که شما وارد آسانسور می‌شود تا به طبقه انتخاب‌شده برسید، آسانسور با مشکل فنی مواجه می‌شود و شما باید مشکل آن را حل کنید. اتاق فرار آسانسور نیز از آن دسته بازی‌هایی است که در آن شما نقش منفی دارید اگر علاقه به سرقت‌های برنامه‌ریزی‌شده دارید این اتاق برای شما بسیار مناسب است. وقتی بازی شروع می‌شود، تیم شما باید برای پیداکردن سرنخ‌ها، اتاق را زیرورو کند. اگر بتوانید همه سرنخ‌ها را به ترتیب پیدا کرده و در کنار یکدیگر قرار دهید، درنهایت معما را طراح اتاق فرار حل خواهید کرد. با توجه به نوسانات بازار ایران و متغیر بودن قیمت‌ها مبلغ دقیقی برای این بازی وجود ندارد، همچنین بسته به نوع ژانر و سناریو و طراحی نیز می‌تواند قیمت آن تغییر کند.

اتاق فرار دخت

برای تسریع در کارها باید به سه گروه تبدیل شوید و به جست‌وجو بپردازید. در قتل مرموز شما باید نقش یک کارآگاه را بازی کنید و بتوانید مانند یک بازرس رفتار و تجسس کنید. در این سناریو شما در اواسط جنگ دوم جهانی در یکی از زندان‌های برلین اسیر شده‌اید، سعی کنید در مدت‌زمانی که برای شما تعریف شده است، از این زندان فرار کنید که این کار اصلا کار ساده‌ای برای شما و دوستانتان نخواهد بود.

وست روم اسکیپ مجموعه بازی های اتاق فرار ترسناک تهران | allescape

ظرفیت هر بازی بر اساس فضای بازی انتخاب شده و پیشنهاد اکید ما اینه که تعدادتون بیشتر یا کمتر نباشه تا لذت کافی رو از بازی ببرید. در حال حاضر مدت زمان انجام بازی و یافتن معماهای بازی به مدت ۶۰ دقیقه می باشد شما در این مدت محدود مجبور به یافتن راه حل برای فرار از اتاق می باشید. سیاست اصلی سایت، ارائه اطلاعات کامل و صحیح و بدون جهت گیری و جانب داری و بدون واسطه میباشد.

مجموعه موظف است قبل از شروع بازی از ترس‌های آنی که در سناریو وجود دارد شرکت‌کنندگان را مطلع کند. حداقل از یک کپسول بیوورسال ( کپسول آتش‌نشانی) ۶ لیتری برای جلوگیری از آتش‌سوزی استفاده کنید. هر کپسول مناسب ۱۰۰ مترمربع است و برای مثال اگر فضای شما ۳۰۰ مترمربع است شما به ۳ کپسول نیاز دارید. البته این موضوع قبل از رفتن به محیط بازی به شما تذکر داده می‌شود، اما در صورت فراموشی به این نکته حتما توجه کنید. لازم به ذکر است که علی‌رغم طراحی ساده این اتاق‌ها در اوایل با استقبال فراوانی روبه‌رو شد و بلیط‌ها به‌سرعت به فروش می‌رسید.

  • باید وسایل لازم نیافیلیکس فاگ را در عرض ۶۰ دقیقه در چمدان قرار دهید تا این شخص بتوانید به قطار برسد و سفر خود را آغاز کند.
  • مجموعه اسکیپ اسکری فعالیت خود را از تابستان سال ۱۳۹۸ شروع کرده است.
  • در این قسمت اتاق فرارهای پیشنهادی کرج را میتوانید مشاهده، انتخاب و رزرو نمایید.
  • داستان از این قرار است که یک قتل در شب تولد اتفاق افتاده است و شما باید با جمع‌کردن مدرک جرم در صحنه، قاتل مدنظر را دستگیر کنید.
اتاق فرار میتواند در یک خانه متروکه، زندان و یا در یک موقعیت خاص باشد و با فضاسازی مرتبط خواهد بود. همانطور که گفته شد خیلی نمی‌توان برای این بازی هیجان انگیز، رنج سنی خاصی در نظر گرفت. انسان همیشه به دنبال آزادی‌طلبی بوده و خواندن داستان‌های معروف فرار از زندان، مثل داستان معروف زندانیان آلکاتراز، یا فرار اسرای جنگی لیبی و…

کارهایی برای زمان بیکاری در اتاق فرار