کتاب کمک درسی کنکور انسانی ۱۴۰۲ کتب کمک آموزشی انسانی 1402 دانتل | ketabko

همچنین کتاب ماجراهای من و درسام خیلی سبز شامل پاسخنامه نیز هست که راه‌حل و پاسخ سوالات را به‌طور کامل تشریح کرده‌است. موفقیت شما برای قبولی در دانشگاه فقط با آمادگی برای جلسه کنکور تعیین نمی‌شود. در این شرایط حساس و متفاوت، استفاده از بروز ترین و بهترین منابع کنکور انسانی یک اصل مهم برای موفقیت برای قبولی در دانشگاه است. داوطلبان هر سال مانند سال 1402 سعی می کنند تا با افزایش مطالعات خود به موفقیت برسند و مطالعه کتاب کنکور 1402 برای آن ها اهمیت زیادی دارد. بدین ترتیب شما می‌توانید با حوصله تمام عناوین مورد نظر خود را به همراه نقد و بررسی مطالعه کرده و بهترین انتخاب‌ها را برای خرید کتاب کنکور رقم بزنید. با توجه به حذف دروس عمومی داوطلبان تمامی تمرکز خود را بر روی مطالعه درس های اختصاصی باید بگذارند.

برای خرید کتاب‌ تست روانشناسی با تخفیف و ارسال پستی از قسمت زیر می توانید اقدام کنید. پیشنهاد دورخیز به کسانی که در این درس سطح ضعیفی دارند، کتاب اقتصاد انتشارات مشاوران است. این کتاب درسنامه فوق العاده ای دارد که با خواندن آن از هر کتابی بی نیاز می شوید.

  • پاسخنامه تشریحی نیز بعد از پایان پاسخنامه تستی قرار گرفته است و به صورت کامل سوالات تستی را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد.
  • مفتخریم که بانک کتاب پایتخت بزرگترین، معتبرترین و بروزترین سایت خرید کتاب کمک درسی و کتاب درسی در ایران، به برترین انتخاب شما دانش آموزان عزیز بدل گشته است.
  • کتاب‌های جامع و میکرو طبقه‌بندی این انتشارات برای جمع‌بندی مطالب درسی بسیار کارآمد هستند.
  • دانش آموزان پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم می توانند در ایام و جشنواره های مختلف تا 50 درصد تخفیف برای تهیه کتاب های مورد نیاز خود از سایت مدابوک دریافت کنند.
  • روی جلد اغلب کتاب های جامع کنکور انسانی نوشته ‌شده که برای دانش‌آموزان کدام رشته و کدام کنکور است.
  • عروض، قافیه، دستور و آرایه های ادبی اما نیاز به حل تست و تمرین فراوان دارند.

داوطلبان کنکور انسانی برای موفقیت در کنکور بایستی به دروس تخصصی که دارای ضریب بیشتری است، توجه بیشتری نیز داشته باشند. به همین منظور در ادامه، بهترین کتب درسی برای دروس اختصاصی کنکور انسانی را آورده ایم. با سلام , خیر شما با مدرک دیپلم خود می توانید در یک گروه آزمایشی اصلی (تجربی , خرید کتاب کمک درسی کنکور انسانی ریاضی و انسانی ) و یک گروه آزمایشی شناور (هنر و زبان ) ثبت نام انجام دهید . شما همچنین جهت کسب اطلاعات مربوطه می توانید به ثبت نام کنکور سراسری مراجعه نمایید .

بهترین کتاب های کمک آموزشی سایر پایه ها

کتاب کمک درسی کنکور انسانی ۱۴۰۲ کتب کمک آموزشی انسانی 1402 دانتل | ketabko این دو کتاب هر دو درسنامه کاملی دارند و همه مطالب را به صورت ترکیبی بیان کرده اند. به همین دلیل است که این دو کتاب جزو بهترین منابع کنکور انسانی در درس علوم اجتماعی هستند. خب حالا به سراغ بررسی بهترین منابع کنکور انسانی در درس عربی تخصصی می رویم.

مقالات معرفی بهترین منابع کنکور انسانی

همون طور که داخل ویدئو توضیح داده شد باید براساس سطح فعلی تون در هر درس منابع تون رو انتخاب کنید. بنابراین کتاب هایی که در دسته ضعیف معرفی شدند کتاب هایی هستند که میتونند به شما کمک کنند. تا قبل از شروع سال جدید (قبل از عید) باید از دانشگاه تون انصراف بدین.

سایر محصولات مشابه