اولین طرح فروش محصولات مدیران خودرو در سال 1403 | kamapress

شاین مکس که در بازار چین با نام ایشوان مکس (YIXUAN MAX) شناخته می‌شود، به‌زودی اولین تحویل آن توسط ایران‌ خودرو صورت خواهد گرفت. قیمت نهایی اعلام شده شاین مکس ۱ میلیارد و ۵۵۰ میلیون تومان اعلام شده است. در ادامه شرایط اقساطی پیش فروش این خودرو ویژه مشتریان سامانه یکپارچه را بیان کرده‌ایم.

مجموعه‌هایی مانند سایا خودرو با پر کردن خلا موجود بستری مهیا کرده‌اند تا شما با هر توان مالی که دارید بتوانید برای خرید قسطی محصولات با کیفیت ایران خودرو اقدام کنید. برای ثبت نام هم نیاز به پیش شرط های خاصی نیست، کافی است تماس بگیرید تا همکاران واحد مشاوره و فروش، اطلاعات تکمیلی را درباره جزییات طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو به شما ارائه دهند. خرید خودرو به صورت قسطی بهترین گزینه برای افرادی است که پول کافی برای خرید نقدی ندارند.

جدول فروش اقساطی سایپا 1403

متقاضیان می توانند با مراجعه به نمایندگی های فروش مدیران خودرو در این طرح ثبت نام کنند. فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو با مدل 1403 در نمایندگی های این شرکت آغاز شد. به گزارش تجارت نیوز، فروش محصولات مدیران خودرو از عصر روز گذشته (دوشنبه 23 بهمن ماه 1403) در 5 مدل از محصولات آن به صورت اقساطی و با مدل 1403 آغاز شد. از جمله رایج ترین سوالات کاربران در رابطه با فروش اقساطی شرکت ایران خودرو، برگزاری یا عدم انجام قرعه کشی ا ست.

مهلت پرداخت اقساط خرید خودرو چند ماهه است؟

اولین طرح فروش محصولات مدیران خودرو در سال 1403 | kamapress

شرکت مدیران خودرو با انتشار اطلاعیه‌ای از شرایط فروش جدید نقد و اقساطی برخی از محصولات خود در فروردین ماه لیست قیمت ایران خودرو اقساطی ۱۴۰۳ پرده برداشت. در طرح فروش اقساطی تسهیلات از طریق بانک صادرات تامین خواهد شد و خریداران با پیش پرداخت و اقسط منعطف می‌توانند نسبت به خرید خودرو اقدام نمایند و تحویل خودرو ۹۰ روزه کاری اعلام شده است. متقاضیان محترم از ساعت ۱۱ صبح روز پنج شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۷ تا تکمیل ظرفیت می‌توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام نمایند. شاهین، جدیدترین و خوش نام ­ترین محصول سایپا است که توانسته عنوان زیباترین خودروی سایپا را از آن خود کند.

  • آیا تا به حال از خودتان پرسیده‌اید که طرح‌های فروش اقساطی ایران خودرو با چه شرایطی عرضه شوند که ما از آن به عنوان “بهترین” یاد می‌کنیم؟ در ادامه با پاسخ این سوال همراه شما هستیم.
  • فروش محصولات مدیران خودرو از عصر روز دوشنبه 23 بهمن ماه 1403 در 5 مدل از محصولات آن به صورت اقساطی و با مدل 1403 آغاز شد.
  • ثبت نام برای پژو ۲۰۷ با پرداخت حدود نصف قیمت فعلی خودرو صورت خواهد گرفت.
  • اکنون اولین نکته‌ای که به ذهنتان می‌رسد این است که در وضعیت اقتصادی این روزهای بازار که هر صبح که از خواب بیدار می‌شویم، قیمت یکی از کالاهای اساسی، سر به فلک گذاشته است، اصلا خرید اقساطی محصولات ایران خودرو معقول است؟!

فروش محصولات مدیران خودرو از عصر روز دوشنبه 23 بهمن ماه 1403 در 5 مدل از محصولات آن به صورت اقساطی و با مدل 1403 آغاز شد. محصول تخم مرغی این کمپانی با شکل و شمایلی جذاب به شکل یک هاچبک شهری خیلی زود جای خود را در دل مردم باز کرد و تقاضا برای خرید اقساطی ایران خودرو ارائه طرح‌های فروش اقساطی پژو 206 تیپ 2 بالا رفت. دیری نپایید که 206 در ورژنی دیگر روانه بازار شد و این بار عاشقان پژو کمر همت بستند تا آمار شرکت در طرح فروش اقساطی پژو 206 تیپ 5 را نیز ارتقا دهند. سوالی که اینک پیش می‌آید اینکه آیا مجموعه‌ای وجود دارد که هم با بهترین شرایط اقدام به فروش اقساطی ایران خودرو کند و هم بستری برای خرید نقدی محصولات این کمپانی به‌شرط تحویل فوری فراهم کرده باشد؟! سایا خودرو نامی آشنا و مطمئن در بازار خودرو محسوب می‌شود که بهترین مرجعی است که شما برای خرید محصولات ایران خودرو تحویل فوری به‌صورت نقد و اقساط می‌توانید روی آن حساب کنید. خرید قسطی ايران خودرو نیز مانند هر برند دیگری شرایط و قوانین خاص خود را دارد.

همراه مکانیک؛ هم‌راه خرید، هم‌راه فروش