شارژ کارتریج اورجینال در محل فوری قیمت تعویض کارتریج پرینتر

حدوداً با هر بار شارژ کارتریج ۱۰ درصد از تعدا پرینت کارتریج شما کم می شود. چهارم، پنبه، دستمال کاغذی و دستمال پارچه ای برای شارژ کارتریج لازم است. در این مقاله قصد داریم تا در ابتدا درباره ی کارتریج ها صبحبت نموده و سپس به سوال اصلی یعنی شارژ کارتریج چیست و چگونه انجام می شود، می پردازیم. در این مرحله از کار مخزن دخیره‌ی تونر اضافی و دو پیچ همراهش را نصب نمایید. دو پیچی که بر Doctor Blade قرار گرفته‌اند را به کمک پیچ گوشتی باز کنید و پس از بلند کردن فنر و درنتیجه آزاد شدن Doctor Blade، برای حفظ کیفیت برگه‌های چاپ شده توسط پرینتر سامسونگ، آن را به کمک الکل و استون تمیز کنید. مرحله‌ی آخر شارژ کارتریج تونر، بستن پوشش کناری کارتریج است که مطابق تصاویر زیر انجام می‌شود.

اکنون باید به‌سراغ بخش جوهر کارتریج بروید و پس از بازکردن میخ‌های موجود در دو سر آن، این بخش را خارج کنید. بعد از برداشتن پوشش کناری کارتریج، درام را از قسمت ابتدایی آن بگیرید و به بیرون بکشید. سپس آن را داخل یک کیسه پلاستیکی کوچک بریزید و از کیسه پلاستیکی به آرامی در مخزن خالی کنید. اکنون با استفاده از شیار ها، قسمت مخزن پودر بدنه کارتریج را به قسمت ضایعات متصل کنید. در این مرحله جاهایی از تیغه که پودر کارتریج ریخته را تمیز کنید.

کارتریج شما بررسی می شود و اگر نیاز به تعمیر و یا تعویض قطعه داشته باشد یا تعمیر آن به صرفه نباشد شما عزیزان را در جریان می گذاریم. در دو انتهای محل قرار گیری وایپر‌ بلید روی بدنه دو لبه پلاستیکی وجود دارد. با در نظر گرفتن این حاشیه‌ها وایپر‌ بلید را در سر جای خودش تنظیم کرده و پیچ‌های آن را ببندید.

اگر قرار است که مدت زیادی از پرینتر استفاده نکنید بهتر است که کارتریج را از پرینتر خارج کرده و داخل یک پلاستیک زیپ دار یا ظرف در بسته در یک محیط خنک و دور از نور آفتاب بگذارید تا از خشک شدن کارتریج جلوگیری کنید. یکی از این نکات درباره نگه داری انواع کارتریج لیزری، استفاده از کاغذ مناسب برای چاپ صفحات است؛ بهتر است که از کاغذهای بی کیفیت و غیر استاندارد برای چاپ استفاده نکید که هم به کارتریج و هم به پرینتر فشار وارد می کند. در چاپ اسناد و تصاویر در پرینتر لیزری از یک کارتریج تونراستفاده می‌شود.

  • وقتی یاد بگیرید که به شکل صحیح و اصولی کارتریج دستگاه خود را شارژ کنید، دیگر لازم نیست هر بار که به این سرویس نیاز دارید، به واحد تعمیرات اچ پی مراجعه کنید.
  • لازم به ذکر است که اسناد متنی جوهر یا تونر کمتری در مقایسه با اسناد تصویری مصرف می‌کنند.
  • اگر جزئیات اطلاعات پرینتی شما زیاد است (چاپ عکس، نقشه کشی و …) بهتر است به جای شارژ، کارتریج جدید و باکیفیت خریداری کنید.
  • ابتدا توسطلینک ثبت نام در منوهای اصلی سایت فرم عضویت را تکمیل نمایید و سپس آگهی خود را بعد از مطالعه قوانین توسط لینک درج آگهی ثبت نمایید.
تمامی خدمات شارژ کارتریج و تعویض درام دارای گارانتی و ضمانت شرکت هستش . در بعضی از مواقعه تکنسین های ما پس از شارژ کارتریج و تست متوجه میشود که باید قطعات کارتریج از جمله درام ، مگنت،بلید و… تعویض شود. قطعاتی که برای دستگاه پرینتر یا کپی شما استفاده میشود ، قطعات درجه یک (اورجینال) میباشد .

تونر با چرخاندن مگنت در صورت وجود در داخل مخزن قرار می گیرد. در این مرحله پس از پاکسازی، درام آن را در داخل پین درام قرار داده و آن را در سر جای خود در بدنه مشکلات بعد از شارژ کارتریج hp ضایعات نصب کنید. در این مرحله دو پیچ وایپر بلید را باز کرده و با احتیاط از جای خود بلند کنید. این قطعه زیر درام و در مخزن ضایعات قرار دارد و وظیفه آن پاک کردن و تمیز کردن سطح درام هنگام چرخش است. یکی از این دو بخش اصلی ؛ واحد ضایعات و زباله و دیگری بخش جوهر است.

هنگامی که جوهر کارتریج خشک می شود شما می بایست دو عدد کارتریج نو خریداری کنید که مسلما دو برابر هزینه ی شارژ کارتریج را می بایست پرداخت نمایید. در راستای رشد روز افزون فناوری خصوص فناوری های ارتباطی آنلاین، فروشگاه کمرنگ با سال ها تجربه به منظور سهولت در امر ارائه محصولات اقدام به راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود کرده است. طراحی بینظیر وبسایت کمرنگ و امکان انتخاب آسان از طریق دسته بندی های هوشمند وبسایت ، خرید را برای عموم مردم عزیز ایران مقدور کرده است . ما در مجموعه اداریم به واسطه استقرار یکی از نیروهای زبده خود در این محدوده، برای شارژ کارتریج در شهرری هیچگونه هزینه ای تحت عنوان هزینه ایاب و ذهاب از شما دریافت، نخواهیم کرد.

شارژ کارتریج اورجینال در محل فوری قیمت تعویض کارتریج پرینتر

از طرفی دیگر ، اگر روی برگه های چاپ شده، خطوط رنگی یا سفید و نیمه مشاهده می کنید به معنای تمام شدن تونر یا جوهر می باشد. کارتریج مصرفی پرینتر hp 401 از نوع کارتریج تونر HP 80A می باشد که این نوع کارتریج به راحتی و با هزینه کم قابل شارژ می باشد. برای جلوگیری از آسیب دیدن کارتریج بهتر است شارژ کردن آن توسط افراد متخصص و مراکز معتبر صورت گیرد. اگر شارژ کارتریج این پرینتر به صورت اصولی انجام شود ، قادر است حدود 2700 برگه با کیفیت بالا را چاپ کند.

مرجع ها و مراکز متعددی خدمات شارژ کارتریج لیزری را برای مشتریان خود عرضه می کنند که معتبر و قابل اطمینان بودن از جمله مهمترین ویژگی های مهم برای آنها به شمار می آید. شارژ کارتریج hp از خدمات اصلی است که حتماً باید توسط متخصص آشنا به پرینتر و تعمیرات آن انجام شود. از همه بدتر اینکه، بسیاری از افراد به ظاهر متخصص هم دچار این اشتباهات می‌شوند.