سیم مفتول مسی و کاربردهای آن | foulka

حضور در مجامع علمی و تخصصی، اخذ گواهینامه‌های معتبر و انجام پروژه‌های متنوع در زمینه‌های مشاوره‌ای نشان دهنده شایستگی‌های پارس رابین است. طرح تولید سیم و کابل مسی از مس در صنایع گسترده ای استفاده می شود. به طور خلاصه می توان گفت از کابل مسی و سیم مس در موتورهای الکتریکی،…

مفتول مسوار کلاف

سیم مفتول مسی و کاربردهای آن | foulka

هرکدام از ما به طور حتم با سیم مسی و یا مفتول مسی در زندگی برخوردهایی داشته‌ایم وآن‌ها را از نزدیک لمس کرده‌ایم. احتمالا شما نیز مثل من چندین بار سعی در شکستن این سیم‌های مسی داشته‌اید اما موفق نشدید. جالب است بدانید که همین ویژگی‌ باعث شده تا مس جایگاهی ویژه در صنایع مختلف پیدا کند. این نوع از مفتول مسی ۸ میلیمتری تولیدی صنایع مس کاوه، از ضایعات مس بازیافت شده و پس از طی فرآیندهای شارژ، تصفیه و ریخته‌گری، تولید می‌شود. تولید مفتول مس در رنج تولید باسایزی برابر 8 میلی متر قطر سطح مقطع می باشد.

با اعمال تحریم‌ها توسط دولت آمریکا، برخی از کشورهای همسایه می‌خواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند؛ مواد خام و محصولات صنایع فلزی را با قیمت پایین از ایران خریداری کرده و با نام خود، به سایر کشورهای اروپایی و آسیایی با قیمت بالاتری صادر ‌می‌کنند. ساده ترین و موثرترین روش تولید مس بدون اکسیژن استفاده ازکربن است. در این روش نیز مس حاصله رسانای الکتریکی کمی داشته و مناسب جوشکاری و لحیم کاری می باشد.

لیست قیمت سیم مفتول مسی

این نوع سیم ها از نظر سطح مقطع اندازه گیری می شوند و از مدل های کوچک برای ساخت زیورآلات تا انتقال جریان برق در ابعاد صنعتی نیز کاربرد دارند. این نوع سیم ها تفاوت زیادی با سیم افشان یا کابل افشان مسی دارند و تنها شباهت آنها در جنس هادی آنها می باشد. سیم مفتول مسی یک محصول کاملا جذاب و بسیار نازک است که در تولید زیورآلات یا وسایل خانگی کاربرد فراوانی دارد، این محصولات کیفیت بسیار بالایی دارند و به دلیل عمر طولانی از آنها برای ساخت مجسمه یا تجهیزات غیر برق نیز استفاده میشود.

قیمت خرید سیم مفتول مسی

مفتول مس ماده اولیه برای تولید انواع سیم مسی می‌باشد كه در اينجا به بررسي روند توليد صنایع مفتولی آنها میپردازيم. پارس رابین در سال 1387 با هدف ارائه خدمات مشاوره سرمایه گذاری و مشاوره صنعتی به کارآفرینان و سرمایه گذاران تأسیس گردید. ارائه ایده‌های سرمایه گذاری، مطالعه و استراتژی بازار، تدوین طرح‌های توجیهی و امکان سنجی، مشاوره جهت اخذ تسهیلات، تأمین ماشین آلات و اجرای پروژه‌های صنعتی و کشاورزی از جمله فعالیتهایی است که در پارس رابین انجام می‌شوند. در واقع پارس رابین تلاش کرده است تا در همه مراحل مختلف فرآیند سرمایه گذاری از ایده تا اجرا در کنار سرمایه گذاران و کارآفرینان، پشتیبان آنان باشد.

  • تعداد و کیفیت سیم‌های بکار رفته در کابل مفتول، سبب تفاوت در قیمت کابل مفتول مسی و قیمت خرید کابل افشان مسی می‌شود.
  • همچنین سیم مفتول مسی به عنوان یکی از موارد اولیه در بسیار از صنایع نیز کاربرد دارد و کاربرد اصلی آن در تولید سیم افشان و کابل افشان است.
  • افلاک الکتریک علاوه بر سیم مفتول با هادی مسی، اقدام به تولید سیم مفتول آلومینیومی نیز کرده که میتوانید با مراجعه به صفحه خرید سیم مفتول آلومینیومی اقدام به خرید این محصول نمایید.
  • فرآيندى براى توليد پيوسته مفتول مسى با هر طول مورد نياز.
  • از این رو، ضروری است که قبل از خرید آن با یک موسسه معتبر و مطمئن مشورت کنید تا علاوه بر اطمینان از کیفیت‌ سیم مفتول مسی خریداری شده، از مناسب بودن قیمت آن نیز مطمئن شوید.