شروع ثبت نام دریافت مجوز محتوایی اتاق فرار اخبار مجله اتاق فرار | allescape

شروع ثبت نام دریافت مجوز محتوایی اتاق فرار اخبار مجله اتاق فرار | allescape

این مجموعه در سال‌های اخیر افتتاح شده و با سبکی منحصربه‌فرد، توجه بسیاری از افراد را به‌سمت خود جلب کرده است. اتاق فرار شبح بازارچه از بازی‌های جدید و ویژه اسکیپ روم با سبک تئاتر تعاملی و هیجان‌انگیز و درجه سختی ۹۰ درصد است. شما در این بازی در تاریکی شب، به امید سرقت اجناس چند دکان، قدم به بازارچه‌ای متروک می‌گذارید که به باور اهالی، محل بهترین سایت اتاق فرار تردد اشباح است.

فروش فوری جدید خودرو بمناسبت عید فطر | اعلام نتایج قرعه‌کشی طرح یکپارچه ایران خودرو

چون در شهرهای بزرگتر شانس جذب بازیکنان و علاقه مندان به این بازی قطعا بیشتر خواهد بود و البته نباید از هزینه های هنگفت هنگفت شهرهای بزرگ غافل شد. بر اساس آئین نامه تأسیس باشگاه بازی های فکری و اتاق فرار، این بازی ها باید با شرایط فرهنگی، اجتماعی و خانوادگی جامعه همخوانی داشته باشند اما گویا این موضوعات صرفاً در حد نوشته باقی مانده و عملیاتی نشده است. از این رو به منظور قانونمند کردن، ساماندهی و نظام مند کردن باشگاه های بازی های فکری در سطح کشور دستورالعمل تهیه شده به عنوان شرایط اختصاصی الزامی برای تاسیس باشگاه بازی های فکری و اتاق فرار تدوین و پیشنهاد گردیده است. اتاق فرار ، اتاق معما یا اسکیپ روم کیش یکی از اتاق های بازی مخصوص بزرگسالان است. همان طور که اشاره شد، «زمان» یک عنصر مهم و تقریبا یک پایه ثابت در تمامی اسکیپ روم‌ ها است.

بهترین برندهای خارجی تولید کننده محصولات آرایشی و بهداشتی

تنها پس از گذشت پنج سال از راه‌اندازی اولین اتاق فرار در ژاپن در سال ۲۰۱۲ حدود ۲۱۰۰ اتاق فرار در کشور ژاپن راه‌اندازی شدند.محبوبیت ایده تاکائو کاتو به سرعت به سنگاپور، مجارستان‌، رومانی، سوئیس و بقیه کشورهای دنیا نیز کشیده شد. در ایران نیز تنها پس از گذشت سه سال از راه‌اندازی اولین اتاق فرار، بیش از ۱۰۰ اسکیپ روم در تهران و دیگر شهرها افتتاح شدند. ظرفیت اتاق فرار موجود مجموعه بین ۴-۸نفر است و تعداد بیشتر از آن کیفیت بازی را کاهش میدهد. به طور کلی در اتاق فرار لباس های راحت و اسپرت بهترین انتخاب است چون ممکن است فعالیت بدنی زیادی داشته باشد، یا امکان دارد لباس ها کثیف یا خاکی شوند پس از پوشیدن لباس های مهمونی و گران پرهیز کنید.

بازی طاعون با تم ترسناک، یکی از محبوب‌ترین اتاق فرارهای مجموعه است. فضای این اتاق علاوه بر دکور منحصر به فرد، با استفاده از تکنیک های صوتی و نوری و تکنولوژی­های خاص، جذابیت زیادی پیدا کرده است. به اداره ورزش وجوانان حوزه یا شهرستان محل تاسیس باشگاه خود مراجعه کند. درجه سختی این بازی بالا است و شما در ابتدا روی یک صندلی خواهید نشست؛ آن هم در حالی که پاها، دست‌ها، کمر، گردن و حتی چشم شما بسته خواهد شد. در این بازی نیز مانند دیگر اتاق فرارها باید کار گروهی انجام دهید؛ البته این کار گروهی باید از طریق اعضای بدن شما صورت بگیرد؛ پس هماهنگی بین اعضای بدن شما و از آن مهم‌تر هوش شما است که باعث نجات شما خواهد شد.

  • اتاق فرار آرماگدون از بازی‌های جدید و ویژه اسکیپ روم با سبک ترسناک، هیجان‌انگیز و «سروایوال» و درجه سختی ۱۰۰ درصد است؛ پس اگر خود را یک حرفه‌ای می‌دانید و بیش از پنج بازی بازی کرده‌اید، به این اتاق فرار بیایید.
  • این بازی شبیه بازی های مجازی ولی واقعی اتفاق می افتد و خود افراد به عنوان کاراکتر یک بازی نقش آفرینی میکنند .
  • اطلاعاتی مانند مدارک و شرایط لازم برای دریافت این مجوز از نمونه موضوعاتی است که در این مطلب گنجانده شده است.

یک تیم حرفه ای باید بتواند در ابتدای شروع کار به صورت پروپوزال دید کلی از هزینه های هر گام از کار به کارفرما ارائه دهد. معماهای مطرح شده برای بازی و نوع سرنخ ها و محل پنهان سازی آنها از دیگر بخش های مرتبط با سناریوسازی می باشد که طراحی حرفه ای آن می تواند به شدت بر هیجان بازی بیفزاید. افراد متخصص در این حوزه از هوش بسیار بالایی برخوردار بوده و با کدهای رمز، معماهای مختلف و تست هوش و بازی های فکری آشنایی کافی دارند. به همین خاطر این افراد باید بتوانند با در نظر گرفتن سناریو و شرایط محیط اتاق فرار در نهایت معماهایی چالش برانگیز و در حین حال نه چندان سخت را طراحی کنند و نقشه پنهان سازی سرنخ ها را ارائه دهند. در واقع تا این مرحله راه اندازی اتاق فرار بر روی کاغذ و به صورت یک طرح کلی انجام شده است. آنچه امروزه به عنوان نخستین اتاق فرار مدرن شناخته می‌شود، توسط یک کمپانی ژاپنی به نام SCRAP در سال 2007 ساخته شد و پس از ژاپن، اسکیپ روم‌ها در چین و سایر کشورهای آسیایی محبوبیت پیدا کردند.