آموزش احراز هویت کوینکس برای ایرانیان

در چند سال گذشته با روند صعودی ارزهای دیجیتالی و بر حسب دلار سنجیده شدن آنها بازار ارز دیجیتالی زمینه ای برای سود آوری مناسب در معامله و سرمایه گذاری برای افراد فراهم کرده است. اما این سوال پیش می آید با وجود تحریم های ایران کدام صرافی برای معامله گران مطمئن است. بله در صرافی کوینکس و ثبت نام کوینکس این زمینه فراهم میشود که ایرانیان بدون هیچ گونه نگرانی در این صرافی معامله نمایند. در کوینکس برای تتر شبکه های TRC20، ERC20 و BSC وجود دارن که پیشنهاد می کنیم از شبکه های TRC20 یا BSC استفاده کنین تا کارمزد کمی رو بپردازین.

نکته ای که کاربران ایرانی بایستی به آن توجه نمایند این است که در حال حاضر صرافی کوینکس با کاربران ایرانی مدارا کرده و صحبتی درباره تحریم آنها و یا مسدود کردن اکانت کاربری شان نکرده است. ولی احتمال دارد که در آینده مشترکین خود را به تبعیت از قوانین تحریم مجبور کند. به همین دلیل بهتر است کاربران ایرانی جانب احتیاط را رعایت کرده و در هنگام ثبت نام از پاسپورت ایرانی خود استفاده نکنند و همچنین در هنگام ورود با IP ایران وارد نشوند. راه حل این است که همیشه از یک نرم افزار تغییردهنده آیپی معتبر جهت ثبت نام و ورود استفاده نمایید.

در این مقاله قصد داریم با صرافی کوینکس و دیگر ویژگی های آن بیشتر آشنا شویم. یکی از مزیت های صرافی کوینکس پایداری و امن بودن این صرافی می باشد که با پشتیبانی از حداکثر 10 هزار TPS و با موتورهای پرسرعت اختصاصی این امر را محقق کرده است. در این صفحه یک ایمیل معتبر وارد کرد سپس ارسال کد تایید را بزنید. کد ارسال شده به ایمیل را وارد کرده و رمزی برای حساب کاربری خود انتخاب نمایید. صرافی کوینکس چیست که نام و آوازه آن در فضای مجازی ایران از صفحه‌ای به صفحه دیگر می‌چرخد؟ آیا حقیقت دارد که کوینکس صرافی بدون تحریم است؟ ترید در کوینکس امن است؟ وضعیت نقدینگی در کوینکس چطور است؟ و …

تیم ما در سایت باینری آپشن جاب بصورت کامل این اموزش ثبت نام در صرافی کوینکسرا منتشر کرده است که در ابتدا باید وارد سایت اصلی صرافی کوینکس شوید. رمز عبور شما باید شامل حداقل 6 کاراکتر و حروف کوچک و بزرگ انگلیسی و اعداد باشد. پس از ثبت نام در کوینکس بایستی وارد حساب خود شده تا مراحل احراز هویت دومرحله ای خود را تکمیل کنید. برای این کار وارد سایت شده، سپس در گوشه سمت راست بالای صفحه، روی گزینه «Sign In» یا «ورود به سیستم» کلیک کنید.

آموزش گام به گام واریز ارز دیجیتال به صرافی ارز دیجیتال کوینکس

آموزش احراز هویت کوینکس برای ایرانیان

۴- دوباره روی گزینه NEXT کلیک کنید تا وارد بخش وارد کردن شماره موبایل خود شوید. در این مرحله ابتدا باید ایران را انتخاب و سپس شماره موبایل خود را بدون صفر وارد نمایید. با کلیک روی این بخش لازم خواهد بود تا کد دو عاملی را از نرم افزار Google Authenticator را در پنجره باز شده وارد کنید.

معامله مارجین

دارندگان این ارز دیجیتال می‌توانند در استرلینگ صرافی کوینکس شرکت کنند. کدی برای شما نمایش داده می‌شود که هر 30 ثانیه یکبار تغییر می‌کند. این کد را در قسمت موردنظر وارد کنید تا فعال‌سازی دومرحله‌ای با موفقیت به پایان برسد.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد آموزش ثبت نام در صرافی کوینکس لطفا به بازدید از وب سایت ما.

در ادامه تمامی موارد بالا را در پوزیشن Short نشان می دهیم. اما سعی کنید همیشه از یک فیلترشکن استفاده کنید که از آی پی شما برای کوینکس شناخته شود تا هکرها شما را هک نکنند. فقط حواستون باشه اگر ولت سخت افزاری تهیه می کنید، حتما پشتیبانی هم برای شما داشته باشند. چون برای کار کردن با آنها بعضی مواقع به مشکل می خورید و نیاز به پشتیبان دارید.