بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان: 7 مدعی قهرمانی سال 2022 | behtarin-laptop

بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان: 7 مدعی قهرمانی سال 2022 | behtarin-laptop

مدل IdeaPad 3 – JD از لپ تاپ های میان‌ رده این شرکت برای کارهای نیمه‌ سنگین محاسباتی، کارهای سبک تا متوسط گرافیکی و همینطور بهترین لپ تاپ های برنامه نویسی و گیمینگ کارهای روزمره است. 7 ساله که در زمینه دیجیتال مارکتینگ و سئو فعالیت می‌کنم و در وبسایت VIP List قصد دارم بهترین محصولات موجود در بازار ایران را به شما معرفی کنم تا با آگاهی کامل محصول مورد نیاز خودتان را خریداری کنید. وبسایت وی آی پی لیست محصولی نمی فروشد و صرفا ارائه دهنده اطلاعات مفید در مورد این کالاها است.

لپ تاپ 15 اینچی لنوو Ideapad L340 mr، بهترین لپ تاپ تا 20 میلیون

اما نباید از این محصول انتظار پردازش‌های سنگین گرافیکی و گیمینگ حرفه‌ای را داشت. بله، برخی لپ تاپ‌های کوچک یا اولترابوک‌ها هستند که از درگاه سیم کارت و شبکه‌های LTE پشتیبانی می‌کنند. اما اصولاً این محصولات توان پردازشی کمتری نسبت به لپ تاپ‌های معمولی دارند و به همین دلیل کارایی کمتری هم ارائه می‌دهند.

  • پردازنده 1215U بهترین پردازنده از برند اینتل در محدوده قیمتی 25 میلیون است و از این نظر لپ تاپ IdeaPad 3 15IAU7 واقعا عالی است (البته بهترین نیست).
  • در این شرایط، ممکن است به هیچ عنوان مشکلی بابت بزرگ بودن لپ‌تاپ و یا سنگین بودن وزن آن نداشته باشید.
  • برای مثال، می‌توانید به طور همزمان تب‌ها یا صفحات زیادی داخل گوگل کروم باز کرده و هم‌زمان مشغول کارهای پردازشی دیگرتان شوید.
  • دستگاه صفحه‌کلید بزرگی داره و دکمه‌های اون خیلی نرم و روان کار می‌کنن و برای کارهای مختلفی از قبیل تایپ، کدنویسی و… مناسب هستن.

اجرای روان و بی مکث نرم افزار به سخت افزار نسبتا قدرتمند نیاز دارد که می‌توانیم آن را در بازه قیمت ۲۰ تا ۳۰ میلیون تومان خریداری کنیم. ویژگی مهم لپ تاپ R1605ZA نمایشگر ۱۶ اینچی با کیفیت ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل است. این لپ تاپ بهترین همراه شما برای کارهای روزمره و کار با نرم افزارهای گرافیکی سبک به خواهد بود.

لپ تاپ Lenovo IdeaPad 1 – B یک لپ تاپ خوب و جمع‌وجور با نمایشگری 11 اینچی است که از سخت افزاری مناسب نیز بهره می‌برد. این محصول برخلاف دیگر محصولات حاضر در این رده قیمتی که از پردازنده‌ای مثل Intel Celeron N4020 بهره‌مندند، دارای پردازنده‌ی AMD Athlon 3050e است که طبق بنچمارک‌ها و آزمون‌های انجام شده توانایی بسیار بالاتری نسبت به N4020 دارد. در نتیجه یکی از مهم‌ترین عوامل خرید لپ تاپ در یکی دو سال اخیر، نیاز دانش‌آموزان و دانشجویان به لپ تاپ برای آموزش آنلاین و کاربردهای تحصیلی بوده است. اگر دلیل شما هم برای خرید لپ تاپ در همان حد استفاده‌های روزمره مانند وب‌گردی، تماشای فیلم و حضور در کلاس‌های آنلاین است، پیشنهاد می‌شود لپ تاپی با قیمت زیر 20 میلیون تومان خریداری کنید و هزینه‌ی اضافی صرف نکنید. برندهای خوبی در این رده قیمتی وجود دارند که می‌توانید برای خرید لپ تاپ از محصولات آنها استفاده کنید.

راهنمای خرید مادربورد برای سوکت LGA 1700 اینتل – پاییز ۱۴۰۱