مهاجرت به ایتالیا (+ روش های جدید 2022)

مهاجرت دانشجویی به استرالیا نیاز به داشتن ویزای تحصیلی می باشد و متقاضیان تحصیل در Australia که می خواهند در این کشور پهناور ادامه تحصیل دهند باید قبل از اقدام برای اخذ ویزای دانشجویی، در یکی از دوره های تحصیلی ثبت شده در (CRICOS) پذیرفته شده باشد. بعد از اتمام فرصت 90 روزه و پیدا ردن شغل مناسب، اکنون زمان آن است که هم شما و هم کارفرمای شما، درخواست کاری خود را در مراجع قضایی ثبت کنید. مشاور مهاجرت نباید با توجه به صلاح موسسه و منابع مالی خود به شما مشاوره بدهد. کانادا حدود 40 میلیون نفر جمعیت دارد و با توجه به نیاز نیروی کاری و متخصص و تراکم جمعیتی کم، سالانه 250 هزار نفر مهاجر می­پذیرد.

شما باید با یک تصمیم هوشمندانه، اقدام به دریافت مشاوره مهاجرت به استرالیا کنید زیرا پس از شروع و عقد قرارداد مهاجرتی استرالیا، راه پس سایت mohajerat55 و پیش ندارید. برای دریافت این ویزا نیازی به داشتن مدرک تحصیلی و زبان ندارید. مشاغل مختلف ارائه دهندگان ارزیابی مهارت های مختلفی دارند؛ برای مثال، معامله گران باید ارزیابی عملی انجام دهند در حالی که برای اکثر حرفه ها این ارزیابی نیازی به تست کردن نیست و روی کاغذ انجام می شود. اما فواید آن فقط در آب و هوا و فرهنگ نیست. قاعدتا، کسی که می خواهد به استرالیا مهاجرت کند، بهتر است با یک متخصص مهاجرت به کشور استرالیا که فقط استرالیا کار می کند صحبت و مشورت کند. بدین صورت که کلیه افرادی که تزریق 2 دوز از یکی از واکسنهای مورد تایید استرالیا را انجام داده و همچنین از تزریق دوز دوم واکسنشان حداقل 14 روز گذشته باشد، برای سفر به استرالیا مجاز خواهند بود.

به طور کلی اخذ اقامت توریستی و سپس اقامت دائم ترکیه از طریق اجاره ملک تنها با اجاره کردن میسر نبوده و فرد متقاضی باید از یکی از روشهای داشتن مجوز کار و تحصیل و یا سرمایهگذاری در پروژههای ترکیه اقدام به اخذ اقامت کند. هر موسسه، شرکت یا سازمان معتبر در هرجای دنیا، صرف نظر از کیفیت اجرائی اش، باید مجوز و پروانه فعالیت حقیقی یا حقوقی داشته باشد و تصویر آن را روی دیوار و در معرض دید همگان قرار دهد. یکی از دغدغه های مشترکی که همه افراد جهان دارند این است که هر روز و ساعت در تلاش هستند تا کیفیت زندگی خود را بالا ببرند و حتی با این دغدغه می خوایند و بیدار می شوند. در بیست سال گذشته، به مرور دیدیم که تعداد موسسات مهاجرتی و اعزام دانشجو به استرالیا زیاد تر شده و منطبق بر استانداردهایمان در آکادمی اکسیر که همیشه به دنبال کیفیت و استانداردهای بالا است، در این مقاله نیز بر آن شدیم تا موسسات برتر مهاجرتی استرالیا که با استانداردهای بالا اقدام به اجرای خدمات مهاجرتی و اعزام دانشجو می کنند معرفی کنیم. طبق آخرین آمار اداره ویزا، تا آخر ماه مه گذشته، ۵۳۶ هزار پرونده کامل منتظر مصاحبه بودهاند و قرار است در ماه جاری (ژوئن)، برای ۳۰ هزار و ۳۲۰ پرونده مصاحبه شخصی انجام گیرد.

در ترکیه دستمزدها در وسط سال بر اساس تورم آن دوره مورد بازنگری قرار گرفته و مبالغی بعنوان جبران ضرر تورمی به کارکنان پرداخت می گردد. همانطور که پیشتر عنوان شد، ترکیه دارای طبیعت بسیار بکر و زیبایی است. در این ویزای سرمایه گذاری سن، سابقه کار مدیریتی، سرمایه شخص درخواست کننده، دانش زبان و میزان گردش مالی بسیار اهمیت دارد. در ویزای سرمایه گذاری استرالیا از طریق کارآفرینی فرد متقلضی باید ضمن معرفی اسپانسرشیپ گردش حساب خود را نشان دهد، این گردش مالی بایستی حداقل ۵۰۰ هزار دلار به مدت دو سال از ۴ سال باشد که اموال منقول و غیر منقول را شامل می شود. گروه مهاجرتی تو اوشنیا همواره در تلاش است تا با تکیه بر تخصص و سابقه ای بسیار طولانی خود در امر مهاجرت، بهترین راه کارهای عملی را به متقاضیان محترم مهاجرت استرالیا ارائه نماید تا آینده ای بسیارخوب و موفق را برای دوستان خود به ارمغان بیاورد. قوانینی که عدم استفاده صحیح و دقیق از آنها در مسیر مهاجرت، مشکلات و صدمات بسیار سخت و جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت. البته امکان استفاده از امتیاز اقامت خویشاوندان نزدیک در استرالیا نیز برای این ویزا وجود دارد.

فرد سرمایه گذار بایستی تعهد به انجام سرمایه گذاری به مدت ۴ سال طبق شرایط اعلام شده را داشته باشد. نوع دیگری از سرمایه گذاری در استرالیا به این صورت است که فرد سرمایه گذار بایستی سرمایه ای طبق اعلام آن دوره داشته باشد ولی گردش حساب نیازی نیست. موسسات مهاجرت به استرالیا بسیاری هستند که سال هاست فعالیت های اعزام دانشجو و مهاجرتی انجام می دهند. موسسات مهاجرتی بسیاری وجود دارند که به تمام کشورهای دنیا مهاجر و دانشجو اعزام می کنند. با توجه به قواعد و نظام حقوق بین الملل خصوصی که توسط اکثریت کشورهای جهان پذیرفته شده است و کشور ایتالیا هم از این قاعده مستثنا نمیباشد در صورتی که یک فرد با اتباع کشور ایتالیا (چه مرد و چه زن) ازدواج کند میتواند در خواست اقامت دائم ایتالیا را نماید و پس از گذراندن حداقل دو الی سه سال شخص تبعه خارجی میتواند به واسطه ازدواج با تبعه ایتالیایی درخواست پاسپورت و تابعیت ایتالیا را بدهد. سطح زبان انگلیسی یا فرانسه خود را با گذراندن آزمون معتبر بین المللی اثبات کند. بعضی از کشورهای دیگر نیز مانند: آلمان و ایتالیا، دورههای خود را با عنوان “کالج” برای دانشجویان برگزار میکنند. در چه مواردی کشورهای عضو اتحادیه اروپا در مرود قوانین مهاجرت به تنهایی تصمیم می گیرند؟

ادعای تغییر دین و همجنسگرایی از متداول ترین راه های درخواست ایرانیان بوده است که با افزایش آگاهی دولت آمریکا از شرایط واقعی ایران و همچنین سوابقی که این افراد در آمریکا داشته اند در این موارد سختگیری زیادی می شود و بسیاری از این پرونده ها رد می شود. کشور هلند همیشه برای ایرانیان قابل توجه بوده و طبق آمار سال 2020 این میزان با رشد قابل توجهی روبرو است که نسبت به سالیان قبل 15% افزایش مهاجر داشته است. از مزایای این نوع ویزا می توان به ویزای ۴ ساله این کشور اشاره کرد ، در صورت اقامت به مدت دو سال در استرالیا قابل تبدیل به اقامت دائم می باشد و متقاضی می تواند به راحتی و هر تعداد به استرالیا ورود داشته باشد.

این موسسه متشکل از تیمی از متخصصین امر مهاجرت به استرالیا و وکلای دادگستری مرکز می باشد. در این نوع ویزای کارآفرینی استرالیا سن شخص متقاضی بایستی کمتر از ۵۵ سال باشد. نوع دیگری از سرمایه گذاری جهت مهاجرت به استرالیا ، ثبت شرکت در این کشور است. استرالیا کشوری ثروتمند، توسعه یافته و مهاجر پذیر است و به همین دلیل تعداد زیادی از افرادی که قصد مهاجرت دارند،استرالیا را بعنوان مقصد نهایی خود انتخاب می کنند.قوانین مهاجرتی استرالیا دایما در حال تغییر است و در سال های اخیر نیز قوانین مهاجرتی استرالیا کمی سختگیرانه تر از قبل اجرا میشوند. اگر متقاضی در طول پروسه ی ۴ ساله خود قادر به انجام کلیه تعهدات خود نباشد امکان تمدید ویزا برای وی به مدت ۲ سال می باشد. کسانی که قادر به درخواست ویزا از طریق نیروی متخصص و یا سرمایه گذاری های ذکر شده در بالا نیستند ، از طریق ثبت شرکت امکان اخذ اقامت برایشان وجود دارد و این ویزا برای کلیه سرمایه گذارانی که قصد سرمایه گذاری در استرالیا و راه انداختن یک تجارت را دارند استفاده می شود. فرد بایستی مبالغ مشخصی طبق اعلام هر دوره سرمایه داشته باشد و سابقه مدیریتی بالا و یا اینکه حداقل ۱۰ درصد یک بیزینس در یک سال اخیر به نامش باشد.

بدین منظور ما در این بخش تصمیم داریم شما را با مزایای کار در عمان آشنا کنیم. قدم اول در تصمیم گیری مهاجرت به Australia، بررسی شرایط متقاضی و امکان سنجی توسط یک مشاور مهاجرتی است. قطعا انجام کاری که تا این حد قانونی است (مهاجرت به استرالیا) بدون ثبت و کسب پروانه های فعالیت امکان پذیر نیست. بنابراین شرط لازم و اساسی موفقیت در مهاجرت، اطلاع از قوانین و مقررات مهاجرتی استرالیا می باشدواین امر فقط از عهده وکلای رسمی مهاجرت استرالیا بر می آید که دارای تحصیلات تخصصی در رشته حقوق مهاجرت از استرالیا بوده و توسط اداره مهاجرت استرالیا نیز تائید شده اند. سرمایه گذاری یکی از بهترین راه ها است که البته باید شرایطش را داشته باشید.

به این ترتیب به راحتی می توان وقت گرفت و تقاضای ویزا کرد. مهاجرت به این کشور شاید از دیگر کشورها چالش برانگیزتر باشد چرا که کشور مهاجرپذیر استرالیا قوانین سرسختی داشته و قطعا بدون مشاوره و داشتن وکلا و راهنمایان این عرصه، ثروت شما (پول، وقت، انرژی) تلف می شود. به سراغ بهترین موسسات مهاجرتی استرالیا سال ۱۴۰۱ می رویم. از مهم ترین عوامل کسب این ویزا می توانیم به تحصیلات، سن، سابقه کاری و سطح زبان متقاضی اشاره نماییم. با دریافت ویزای کاری و اقامت در کشور مقصد، میتوانید پس از چند سال اقامت دائم را نیز اخذ کنید. کارت اقامت هلند تا ۵ سال موقت است و به شرکت عدم ارتکاب جرم و حضور ۶ ماه در سال و پرداخت مالیات منظم به اقامت دائم منجر می شود. در این خصوص باید حضور شما عزیزان عرض نماییم که آن دسته از افرادی که بلوکارت را دریافت می کنند، می توانند درخواست پیوست اعضای خانواده را نیز ارائه دهند. شما به تشکیل پرونده در ادارات مختلف از جمله اداره مهاجرت استرالیا، دانشگاه مورد نظر، مثلا دانشگاه کوئینزلند، محل اقامت و بقیه مسائل وجود دارد که بدون نیاز به رفت و آمد و حضور مهاجر، با پرداخت هزینه هایی طبق تعرفه آن موسسه مهاجرت به استرالیا انجام می شوند.

مهاجرت به استرالیا با حساب 3 ماه زندگی اولیه در استرالیا، بین ۱۵ هزار تا ۳۰ هزار دلار استرالیا برای یک خانواده چهار نفره هزینه دارد. نوع دیگر از سرمایه گذاری در استرالیا سرمایه گذاری معمولی می باشد که نیاز به گردش حساب ندارد. مهاجرت به استرالیا اولین بار از طریق جزایر جنوب شرق آسیا به این کشور آغاز گردید و همواره رشدی صعودی داشته است. آکادمی زبان اکسیر تلاش می کند در این تصمیم گیری چراغ راهتان باشد و بهترین موسسات مهاجرت به استرالیا را معرفی کند. پیشنهاد شخصی من این است که تمام تلاش خود را کنید تا بورس تحصیلی را به هر نحوی شده به دست بیاورید و در طول تحصیل با حفظ بورس تحصیلی تمرکزتان بر روی اتمام تحصیل باشد تا بعد با خیال راحت مشغول کار شوید. مهاجرت به عنوان یکی از راههای تلاش انسان برای فایق آمدن بر دشواریها است. افراد دارای اقامت دائمی قانونی می توانند درخواست آمدن همسر و فرزندانشان متاهل و مجردشان را بدهند. با بهره­گیری از تجارب و دانش وکیل مهاجرت به استرالیا که دارای سوابق کاری متعدد در زمینه اخذ انواع ویزاهای اقامتی استرالیا در زمینه های مختلف است، و همچنین پشتیبانی و حمایت تیمی دلسوز و متعهد، در این راه با اطمینان گام بردارید.

ترکیه یکی از کشورهای توریستی و در عین حال پرجاذبه است که سالانه درصد قابل توجهی از افراد تمایل به مهاجرت به ترکیه را دارند. تمامی مدارک را از کنسولگری ترکیه می توانید سوال کنید و یا می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه اخذ اقامت استرالیا از موسسه یا وکیل مهاجرت مورد تایید تماس حاصل نموده و از مشاوره کارشناسان مربوطه بهره مند شوید. وب سایت گروه مهاجرتی تو اوشنیا همواره تلاش کرده است تا اطلاعات دقیق و به روزی را در رابطه با مهاجرت به استرالیا و نیوزیلند در اختیار شما عزیزان قرار دهد. اکسیر زمان تایم زیادی را به بررسی موشکافانه موسسات و دفاتر حقوقی مهاجرتی کشور استرالیا سپری کرده و امیدواریم این مقاله بتواند کمک شایانی به مهاجران استرالیا کند. شرکت ها و موسسات حقوقی مهاجرت به استرالیا دقیقا چه کار می کنند؟ بخاطر آب و هوای گرم و معتدل، زبان انگلیسی، و هویت مهاجرپذیری کشور بزرگ استرالیا، در چند سال اخیر متقاضیان مهاجرت به این کشور گرم بسیار زیاده شده اند و استرالیا را برای مهاجرت های کاری، تحصیلی یا زندگی خود انتخاب می کنند.

همچنین راه ارتباطی شما با دفتر مرکزی نیز مانند گذشته هموار است. موسسه مهاجرتی آراد تنها موسسه مهاجرتی است که دارای وکیل رسمی ثبت شده عضو مارا مستقر در دفتر تهران است که با استفاده از دانش تخصصی و به روز خود در زمینه مهاجرت استرالیا از ابتدای راه تا پایان کار مهاجرت همراه شما خواهد بود.مشتريان ما می توانند با شخص وکيل در ايران ملاقات کرده و علاوه بر دريافت مشاوره تخصصي ، امور مربوط به ویزا و مهاجرت خود را به سهولت پيگيري کنند. حداقل 1 سال تمام خود اشتغالی در حوزه مورد نظر به همراه یک سال فعالیت بین المللی داشته باشد. دو نوع برنامه مهاجرت تجاری وجود دارد که می توانید از طریق آن شرکت خود را در کانادا ثبت کنید: برنامه مهاجرتی استارتاپ و برنامه مهاجرت خود اشتغالی. متقاضی مهاحرت می تواند در دو یا چند دوره به صورت همزمان ثبت نام کرده و برای یک ویزا اقدام نماید که به این حالت، دوره های پکیج شده یا CoE می گویند. با دریافت ویزا میتوانید به کشور کانادا سفر کرده و مجوز تحصیل خود را در آنجا دریافت کنید.