بازی کودکان با داستان ماشین پلیس و ایمنی

میتونین به وسیله پیچ گوشتی برقی اجزای این ماشین کنترلی رو باز و بسته کنین. این ماشین کنترلی با جلوه های نوری و صوتی برای کودکان بالای 3 سال مناسبه. میتونین به وسیله پیچ گوشتی برقی اجزای پشت این ماشین کنترلی رو باز و بسته کنی. این محصول یک ست ماکت فلزی 4 عددی مدل راهسازی در سایز کوچک است که بصورت اسباب بازی برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرد و بصورت عقب کش می باشد.

  • و این یعنی اینکه هر چه با قدرت بیشتری به عقب کشیده شود با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت.
  • پس خرید ماشین پلیس اسباب بازی برای رشد کودک شما بسیار بسیار اهمیت دارد.
  • مسئولیت محتوای ویدئوهای بارگذاری شده با منتشرکننده است و سایت جعبه مسئولیتی در قبال آن ندارد.
  • قطعات رو با پیچ گوشتی به هم متصل کنین و از بازی با یک کامیون اسباب بازی جذاب لذت ببرین.

قطعات رو با پیچ گوشتی به هم متصل کنین و از بازی با یک کامیون اسباب بازی جذاب لذت ببرین. اسباب بازی کامیون بزرگ برای گروه سنی بالای 2 سال بسیار جذاب و هیجان انگیز می باشد و از جنس پلاستیک مرغوب ساخته شده است. لذا ، فقط کافیست با ما تماس بگیرید و آنچه را که نیاز دارید به ما اطلاع دهید و ما با هماهنگی ، برای شما ارسال خواهیم نمود. اسباب بازی ها و همچنین ماشین پلیس بازی کوچک اصولا برای بچه ها بسیار مهیج و جذاب هستند. ماشین اسباب بازی برای کودک خود خریداری نمایید که از متریال استاندارد ساخته شده باشد. این محصول یک ماشین پلیس کنترلی بزرگ اسباب بازیPOLICE CAR می باشد.

اطلاعات تماس برنامه‌نویس

برای انتخاب بهترین مدل ماشین پلیس اسباب بازی نیز باید امکان مقایسه برای افراد وجود داشته باشد. خرید آنلاین یکی از ساده ترین راه ها برای مقایسه ی محصولات مختلف با هم و انتخاب بهترین و مدل و خرید در دنیای امروز است. ماشین، از آن دسته اسباب بازی ها است که کودکان به آن علاقه دارند. هم پسربچه ها و هم درختر بچه ها با آن بازی می کنند و ساعت ها مشغول بازی کردن با آن هستند.

اسباب بازی ماشین آتشنشانی با آدمک تولو بخاطر داشتن استاندارد های اسباب بازی ایمن EN7 ، CPSIA و ASTM F963 میتونه بهترین گزینه برای بچه های 1 تا 5 سال باشه. ماشین پلیس بزرگ از دیگر وسیله های جذاب و مهیج برای بازی کودکان است. این وسیله درهای باز شونده و همچنین قابلیت پخش آژیر را نیز دارد است. کودک می تواند اسباب بازی های کوچک خود را به عنوان مجرم در ماشین ها به راحتی جای دهد و ساعت ها در نقش خود به عنوان یک پلیس واقعی فرو برود و سرگرم شود. این نوع از ماشین نیز از پلاستیک فشرده و ایمن ساخته شده که خطری برای کودک نخواهد داشت. این محصولات برای گروه سنی 3 تا 8 سال طراحی شده است که می توانند لحظه های بسیار شاد و هیجان انگیزی را برای کودکان به ارمغان بیاورند.

ماشین کنترلی مدل لامبورگینی پلیس کد 565862

بازی کودکان با داستان ماشین پلیس و ایمنی

شما نیز اگر به دنبال یک اسباب بازی با چنین ویژگی هایی می گردید پس در خرید ااسباب بازی ماشین پلیس زرین لحظه ای درنگ نکنید. توجه به کیفیت و جنس ماشین پلیس اسباب بازی از این جهت مهم است که دائما در دسترس کودکان قرار دارد و اگر کیفیت آن نادید گرفته شود ممکن است سلامت فرزندان‌تان را به خطر کلت اسباب بازی بیاندازد. ماشین اسباب بازی مانند ماشین پلیس اسباب بازی را با کیفیت بالا و تضمین اورجینال بودن عرضه می‌کند. اسباب بازی ماشین پلیس قدرتی یک سرگرمی فوق العاده مهیج می باشد که می تواند یک هدیه عالی برای کودکان شما مخصوصا پسر بچه ها باشد. تنوع بالایی از ماشین های اسباب بازی پلیس زیبا و هیجانی برای کودکان شما شور و هیجان را به خانه های شما خریداران عزیز آورده و ساعت ها کودک دلبندتان را در جمع دوستانش سرگرم خواهیم کرد. این محصول اسباب بازی ست 13 عددی فلزی ماشین پلیس می باشد که کودکان براحتی می توانند با آن بازی کنند.

ماشین اسباب بازی بنز پلیس درج توی