انواع کرم پودر جدید 2022 ضد آب و ضد جوش با پوشانندگی بالا

کرم پودر کاپریس، لیدو، وت اند وایلد، پوپا و لورال از بهترین‌های این دسته هستند. افراد دارایپوست مختلط که با مشکلات هر دو نوع پوست خشک و چرب دست و پنجه نرم می کنند. اکثرا پیشانی، بینی و چانه ی این افراد چرب بوده و بقیه ی قسمتهای صورت خشک می باشد. این افراد باید محصولات مخصوص پوست چرب در فصل گرما و مخصوص پوست خشک در فصل های سرد سال تهیه نمایند. از دیگر ویژگیهای کرم پودر با کیفیت، بافت سبک و جلوه طبیعی آن روی پوست صورت است، چون کرمهای آرایشی برای چند ساعت قرار است روی صورت بمانند اگر روی پوست سنگین باشند موجب نارضایتی میشوند. یکی دیگر از نکات مهم انتخاب کرم پودر توجه به تاریخ انقضای محصول است؛ زیرا استفاده از محصول تاریخ گذشته و فاسد موجب آسیب جدی به پوست میشود.

نوع مایع از نظر میزان پوشانندگی در همه حالت‌های کم، متوسط و پوشانندگی کامل قابل اعمال است. اگر قصد خرید آنلاین و اینترنتی کرم پودر را دارید ، نکات مهمی وجود دارد که شما را در انتخاب و خرید کرم پودر با کیفیت کمک می کند. علاوه بر عواملی مانند قیمت کرم پودر تفاوت کرم پودر ارزان یا لوکس ، شناختن نوع پوست خود و انتخاب بهترین گزینه مهمترین عامل است. حتما برایتان پیش آمده است که کرم پودر روی صورت شما به اصطلاح ” نمی خوابد”.

شما می‌توانید این نوع را به کمک انگشت‌ها و یا اسفنج بر روی صورتتان اعمال کنید. این نوع کرم پودر چون بافتی بسیار مرطوب کننده و سبک وزن دارد، اغلب برای پوست‌های خشک انتخابی بسیار خوب است. یکی از معایب کرم پودر مایع که پوشانندگی کامل دارند این است که سبب مسدود شدن منافذ پوست می‌شوند و می‌توانند باعث ایجاد جوش‌های سر سیاه و جوش‌های سر سفید گردند.

انواع کرم پودر جدید 2022 ضد آب و ضد جوش با پوشانندگی بالا

افرادی که دارای پوست‌های چرب و مختلط می‌باشند بهتر است که از این نوع پوشش استفاده نکنند زیرا چهره آن‌ها را براق تر از آنچه که هست نشان می‌دهد. با استفاده از این نوع کرم پودر عیوب پوستی تا حدودی پوسیده شده و پوستتان مقداری رنگ می‌گیرد در عین اینکه همچنان جلوه طبیعی پوستتان باقی مانده است. محصولات با این نوع جلوه نهایی دارای فرمولی بسیار سبک هستند و به زیبایی روی پوست پخش می‌شوند. در واقع نمی‌توان این نوع از محصولات را دقیقاً جزو دسته بندی کرم پودر دانست، بلکه مرطوب کننده‌هایی هستند که برای یکدست کردن پوست مقداری رنگ در ترکیباتشان قرار دارد. این نوع محصولات کمترین و طبیعی ترین پوشش ممکن را ایجاد می‌کنند و برای کسانی که دارای پوست‌های صاف و بدون عیب هستند و یا کسانی که فقط می‌خواهند پوششی کم روی صورتشان ایجاد کنند، مناسب می‌باشند.

حتما سری به محصولات موجود در وب سایت ما بزنید.

شما باید با توجه به نوع پوست، میزان کاور و پوشانندگی و همچنین نمای نهایی مورد نظر روی پوست، از بین انواع مایع، فشرده، موس، استیکی و کاشن https://shalba.com/ به انتخاب بپردازید. بنابراین کرم پودرهایی که تناژ صورتی دارند برای این رنگ پوست مناسب هستند. این سبک کرم پودر به این رنگ پوست روح می‌بخشن و با توجه به میزان سفیدی پوست خود و درجه‌بندی، کرم پودر مناسب رو انتخاب کنید. همان گونه که از اسم این محصول پیداست، foundation (اصطلاحاً به معنی فونداسیون)، از آن به عنوان یک زیرسازی برای آرایش صورت استفاده می‌شود. این محصول به پوشش عیوب پوست، به حداقل رساندن منافذ پوستی و طبیعی تر کردن رنگ پوست و به طور کلی بی عیب و نقص کردن پوست کمک می‌کند. پیدا کردن بهترین کرم پودر از نظر پوشانندگی، هماهنگی با رنگ پوست، نوع پوست و دیگر نیازهای شخصی تا حدودی پیچیده است.

  • پوست‌های چرب جوش، آکنه، منافذ باز زیاد و ظاهری براق دارند.
  • اصلی‌ترین تفاوت کرم پودرها بعد از نوع پوست، به تفاوت رنگ آنها برمی‌گردد.
  • پس کرم‌ پودری مناسب این نوع پوسته که کمبود این ماتی رو جبران کنه و حالت شادابی به پوست بده.
  • از ویژگی مهم این محصولات ایجاد یکنواختی رنگ صورت و پوشاندن ایرادات پوستی پون جوش، لک و غیره است.

نیازی نیست که در این مرحله نگران این باشید که کاملاً خوب پخش شده است یا خیر، در مرحله بعدی به آن می‌پردازیم. برای کرم‌پودرها از پدهای اسفنجی استفاده کنید تا ظاهری یکدست و صاف ایجاد کنند. حال که کرم پودر انتخاب شد، باید بدانیم چطور و از کجا شروع کنیم که به آرایشی هماهنگ برسیم.

کرم پودر IL FONDOTINTA دبورا

کرم پودر استی لادر، لدورا، هدی بیوتی، vov و دوسه از بهترین‌های این دسته هستند. برای خرید بهترین کرم پودر اورجینال از برندهای مطرح خارجی همچون لورال، میبلین و … حتما سری به محصولات موجود در وب سایت ما بزنید. بهترین کاری که باید قبل از خرید کرم پودر انجام داد شناخت جنس پوست خود است؛ اینکه دارای پوست خشک، چرب، کدر، نرمال هستیم جز مهمترین فاکتور ها است. چرا که برای بالا بردن کیفیت آرایش صورت استفاده از درست ترین محصول برای پوست حایز اهمیت می باشد.

برای آشنایی با انواع کرم پودر، کاربرد و ویژگی های یک کرم پودر خوب در ادامه با ما همراه باشید. اولین مرحله در انتخاب کرم پودر مناسب ، شناسایی تناژ رنگی پوست است. تشخیص ته رنگ پوست برای خرید کرم پودر مناسب گامی بسیار مهم است. اکثر برندها، کرم پودرهای خود را در سه تناژ عاجی، زرد و صورتی طراحی می‌کنند.

کرم پودر کامفورت کالیستا

در صورتی که تمایل دارید درباره برند محصول انتخابی خود اطلاعاتی کسب کنید، می توانید به بخش درباره برند مراجعه نمایید. کليه حقوق اين سايت متعلق به شرکت نوآوران فن آوازه (فروشگاه اینترنتی دیجی‌استایل) می‌باشد. یک کرم پودر حرفه ای و عالی باید ماندگاری و دوام قابل قبولی در طول روز داشته باشد. بابهره‎‌گیری از OXIGEN Technology امکان تنفس به پوست را می‏‌دهد و آن را تازه نگه‌می‏دارد. برای ساده تر شدن استفاده، آن را به چندین مرحله مختلف تقسیم کرده ایم تا بتوانید به بهترین حالت ممکن، همیشه همانند حرفه ای‌ها عمل کنید. توجه داشته باشید که نباید پد را دور چشم مالید، فقط به آرامی پد را گذاشته و بردارید تا آن نواحی را مقداری صاف کنید.