خرید کابل شارژر فست شارژ Archives بازارآتی فروشگاه اینترنتی

مخصوصا اگر پاوربانک یا شارژر فندکی که قصد استفاده از آن را دارید معمولی و بی کیفیت یا غیر اصل است! وقتی از این گزینه در موقعیت غیر ضروری برای شارژ آیفون خود استفاده می نمایید مقدار شدت جریان خروجی یا ولتاژ خروجی با مقدار اصلی در وقت شارژ با برق تغییر خواهد کرد و منجر به آسیب دیدن باطری و کم شدن طول عمر مفید آن خواهد شد. یک شارژر خوب و باکیفیت شاهرگ اصلی حیات موبایل شما است اما باید به این نکته مهم توجه کنیم حتی بهترین شارژر دیواری از برترین برندها هم تنها در کنار یک کابل باکیفیت است که می‌تواند خروجی مد نظر شما و متناسب با دستگاه هوشمندتان را فراهم آورد. هنگام خرید کابل شارژ گوشی توجه به نوع سوکت کابل، جریان آمپر و ولتاژ عبوری، جنس کابل، طول کابل، و نوع کاربری کابل خیلی مهم می باشد. و در پایان اگر قصد خرید کابل شارژر گیمینگ را داشته باشید خرید کابل شارژر موکسوم، خرید کابل شارژر جویروم، خرید کابل شارژ مک دودو، خرید کابل شارژر ویکام، خرید کابل شارژر ریمکس، خرید کابل شارژر بیسوس و … در سایت یوپ شاپ در دسترس می باشد. پیامدهای خرید کابل شارژ آیفون نا مرغوب را می‌توان به شرح زیر ارائه داد.

مبدل Type-C به USB OTG یسیدو YESIDO GS08

کابل USB-C نوع جدیدی از رابط USB است که استفاده از آن آسان‌تر و قدرتمندتر از انواع USB قدیمی‌تر است. کابل های USB-C را می توان برای شارژ سریع بسیاری از دستگاه های محبوب از جمله مک بوک پرو و نینتندو سوییچ و انتقال داده ها سریعتر از هر نوع USB دیگر استفاده کرد. هر دو طرف درگاه شارژ مسطح است و می توان آن را به ورودی مثبت و منفی متصل کرد.

کابل شارژ گیمینگ برای داشتن عملکردی مناسب بهتر است که دارای قابلیت شارژ سریع یا فست شارژر باشد. با داشتن این قابلیت برای کابل شارژ گوشی یا تبلتی که در حال بازی و استفاده از آن هستید کمک می کند تا در زمان سریع تری شارژ شده و از ایجاد محدودیت برای کاربر جلوگیری کند. بهترین روش برای جمع کردن کابل شارژ آیفون این است که پس از استفاده، کابل را به شکل دایره‌ای (دایره‌ای با شعاع پنج سانتی‌متر یا بیشتر) جمع کنیم. به این صورت به هیچ قسمتی از کابل فشاری وارد نمی‌شود و از این مسئله را در خصوص خرید کابل شارژ آیفون باید اطلاع داشته باشید برای نگهداری در همین وضعیت می‌توانید انتهای کابل را لابلای یکی از همان حلقه‌ها قرار دهید تا باز نشود. طبیعی است که نمی‌توان انتظار داشت که کابل شارژ شما برای همیشه به درستی کار کند و دچار هیچ مشکلی نشود. جابه‌جا کردن شارژر، خم شدن، کشیدگی، استهلاک و استفادۀ مکرر همه و همه از دلایلی هستند که در نهایت کابل را از کار می‌اندازند.

کابل شارژ سه متری USB به لایتنینگ موکسوم مدل MOXOM CC-55

این سیم‌های ضخیم اجازه می‌دهند جریان بیشتری از آن‌ها عبور کند و در نتیجه انرژی بیشتری را به باتری دستگاه بهترین کابل شارژ شما برساند. کابل‌های ضخیم‌تر نیز امکان انتقال و توان عملیاتی سریع‌تر داده‌ها را فراهم می‌کنند. هنگام خرید کابل، بسیاری به سادگی به اینترنت یا فروشگاه مراجعه می کنند و کابلی را که از نظر زیبایی ظاهری دلپذیر داشته باشد بدون در نظر گرفتن برخی عوامل حیاتی دیگر انتخاب می کنند. ما در مورد نکاتی صحبت خواهیم کرد که باید قبل از خرید کابل به آنها توجه کنید.

خرید کابل شارژر فست شارژ Archives بازارآتی فروشگاه اینترنتی این موضوع می‌تواند در هنگام شارژ، باتری را به صورت ناگهانی پر کند یا درصد شارژ را بالا ببرد. به عبارتی دیگر گوشی شما به صورت کاذب شارژ می‌شود و طبیعی است که این شارژ با سرعت زیادی نیز تخلیه می‌شود. می‌توان این گزینه را در نظر داشت که ممکن است به دلیل مقاومت و استحکام بالای گوشی آسیب‌ها به ظاهر محسوس نباشند اما در نهایت روی عملکرد تلفن همراه شما تأثیرگذار خواهند بود. در نظر داشته باشید که ممکن استفاده از کابل‌های تقلبی (که قطعاً قیمت به‌صرفه‌تری برای مشتری دارند) به ظاهر آسیبی به گوشی وارد نکنند.

خرید کابل شارژ آیفون از علی پخش