هایک ویژن نمایندگی هایک ویژن فناوران تصویر نوین

تامیران علاوه بر فروش محصولات هایک ویژن در تمامی مراحل از خرید تا نصب و راه اندازی مشتریان خود را همراهی می نماید. از سال 1386 تا به امروز فروشگاه تیام الکترونیک به عنوان پدر معنوی مجموعه فروشگاه های تیام و شرکت مهر تجارت فعالیت نموده است. در این راه توانسته ایم با تکیه بر توانمندی های همکاران خود نمایندگی برندهای متعدد و مطرح دوربین مداربسته را به دست آوریم.

در هر جای دنیا که باشید متخصصی را پیدا می کنید که دارای مدرک HCSA هایک ویژن باشد. برای محیط هایی که امکان اضافه کردن یا تغییر دادن محل دوربین ها وجود دارد، سری های تحت شبکه به شما این امکان را می دهند تا به آسانی و به کمک اکسس پوینت ها یا با استفاده از سوئیچ ها، تعداد زیادی دوربین را به یک دستگاه ان وی آر هایک ویژن متصل کنید. محصولات برند هایک ویژن بدون شک در دسته برجسته ترین محصولات تولید شده در خاورمیانه قرار می گیرند. در نصب و راه اندازی دوربین های مدار بسته تحت شبکه، از دو روش جهت ضبط و بازپخش تصاویر و اطلاعات دریافتی از دوربین … تکنولوژی دارک فایتر هایک ویژن ضمن ارائه تصاویر عالی در تاریکی شب قادر است تا در اگر در طول روز نقطه تاریکی در دید دوربین باشد، تصاویر یکنواختی را با تنظیم کنتراست ارائه دهد.

تمامی حقوق مادی و معنوی محتوای موجود در این وبسایت متعلق به شرکت تارتن دژ آریانا است و هرگونه کپی برداری از آن غیر مجاز است. تیم تخصصی هایک پرشین جهت اینکه از بروز هرگونه مشکل و ناهماهنگی بین شما و تیم پشتیبانی جلوگیری کند، ویدیویی تهیه کرده است که با کلیک روی دکمه آخر همین متن به آن دسترسی پیدا می کنید. بدون شک هایک پرشین یکی از برترین و حرفه ای ترین نمایندگی های فعال حال حاضر در تهران می باشد. زمانی که افراد به ایجاد کسب و کاری اقدام می‌ کنند به مسائل زیادی توجه دارند؛ بدون شک یکی از این مسائل، مسئله امنی…

هایک ویژن نمایندگی هایک ویژن فناوران تصویر نوین این شرکت تنها در مدت بیست سال توانسته است به پرفروش ترین برند این صنعت در دنیا تبدیل شود و محصولات شرکت هایک ویژن در حال حاضر به بیش از 120 کشور دنیا صادر می شود. شرکت هایک ویژن در حال حاضر بر روی پروژه های توسعه محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی تمرکز دارد و پیش بینی ها حاکی از آن است که تا ده سال آینده شرکت هایک ویژن قدرت اول صنعت نظارت تصویری در دنیا خواهد بود. نرم افزار iVMS 4200 هایک ویژن یک برنامه کاربردی برای مدیریت همزمان تصاویر تا ۶۴ کانال می باشد. این برنامه برای استفاده از محصولات هایک ویژن رایگان بوده و کاربر نیازمند به پرداخت هزینه نمی باشد. برنامه iVMS4200 برا دو سیستم عامل ویندوز و مک عرضه شده است و شما می توانید آخرین نسخه آن را از سایت شرکت یا تیام دانلود و بروزرسانی نمایید.

دوربین های دیجیتال شکل هوشمند شده دوربین های قدیمی هستند که هایک ویژن تلاش زیادی کرده است تا با ایجاد تجهیزات آن را در بالاترین سطح کیفیت قرار دهد. دوربین مداربسته هایک ویژن فوق العاده باکیفیت ساخته شده است و حتی امکان کنترل از راه دور و حتی کنترل برخی از تجهیزات مانند درب های ورودی را نیز به شما می دهد. به کمک این نوع دوربین مداربسته هایک ویژن شما می توانید به کمک یک دستگاه DVR اطلاعات آنالوگ ضبط شده به کمک دوربین را برای مدت بسیار طولانی ذخیره سازی کنید.

این ویژگی در موسسات، شرکت ها و بخش های صنعتی کاربرد زیادی دارد و سبب می شود تا کنترل کاملی بر روی محیط کار یا زندگی خود داشته باشید. دوربین مداربسته ip هایک ویژن با قابلیت نصب و کنترل کردن توسط برنامه اختصاصی هایک ویژن که برای دوربین مداربسته هایک ویژن نوشته شده است، می تواند کنترل کاملی را در اختیار شما قرار دهد و با این روش کار شما را بهبود ببخشد. اگر به دنبال استفاده از دوربین مداربسته هایک ویژن به صورت تحت شبکه هستید، می توانید از سری های تحت شبکه هایک ویژن استفاده کنید.

جهت مشاوره و خرید تماس بگیرید

خرید دوربین مدار بسته هایک ویژن از نوع آنالوگ می توانید به قسمت دوربین آنالوگ هایک ویژن مراجعه فرمایید و قیمت دوربین مدار بسته هایک ویژن را از آن قسمت مشاهده فرمایید. از جمله محصولات این کمپانی می توان بهدستگاه تحت شبکه NVR هایک ویژن ، دستگاه DVR یادستگاه آنالوگ XVR هایک ویژن ، سرورهای ویدیویی دیجیتال، دوربین مدار بسته هایک ویژن ، کارت های فشرده سازی، دوربین اسپیددام و IP اشاره کرد. دفتر اصلی شرکت هایک ویژن در چین قرار دارد، ولی شعبه های دیگر آن در قسمت های مختلفی از جهان مثل لس آنجلس در آمریکا، آمستردام در هلند، دوبی در خلیج فارس، هند و چین مستقر هستند. بنابراین همانطور که خرید دوربین به صورت حضوری کار سختی است، خرید اینترنتی دوربین مدار بسته هم پر از چالش است. توجه به نشانه نماد الکترونیکی در صفحه سایت دوربین مداربسته، خواندن نظرات خریداران دوربین مداربسته در صفحه خرید فروشگاه و درگاه امن پرداخت و پروتکل ssl راه‌هایی برای پی بردن به اصالت فروشگاه هایک ویژن کالا و قابل اعتماد بودنش است.

دوربین مدار بسته هایک ویژن از نظر تکنولوژی ساخت :

یک سیستم عامل قابل اطمینان به تیم R&D هایک ویژن اجازه می دهد در بالاترین نقطه منحنی ارائه محصولات و تکنولوژی های پیشرفته قرار بگیرند. هایک ویژن تمرکز خود را بر اساس بازخوردهای بازار و گزارش خدمات تنظیم می کند و بدین ترتیب، سودمندی و عملکرد محصولات بهبود خواهند یافت و R&D مبتنی بر گزارش های بازار انجام خواهد پذیرفت. در سال 2015، هایک ویژن پردازنده های هوشمند سرور را که بر پایه تکنولوژی های یادگیری هوشمند ساخته شده اند، روانه بازار کرد. بار دیگر، هایک ویژن در این مسیر پیشرو بود و مجموعه کاملی از محصولات امنیتی هوشمند بر پایه تکنولوژی یادگیری عمیق ارائه داد. در سال 2017، هایک ویژن کلیه محصولات هوشمندش را ارتقا داد و به توسعه سیستم های امنیتی هوشمند پرداخت. از سال 2009، هایک ویژن در تکنولوژی ISP دوربین پیشگام بوده است و گرایش به سمت دوربین های HD IP را آغاز نمود.

امروزه بسیاری از مردم از دوربین های مداربسته استفاده می کنند و همچنین در شرایطی که دسترسی آنها به دوربین ها دشوار… گاهی ممکن است تصاویر دوربین های مدار بسته، بنا به دلایل متفاوت با مشکل تغییر هایک ویژن رنگ مواجه شوند. فروشگاه تخصصی دیاکالا با رویکرد ایجاد بستری شفاف برای خرید آگاهانه سیستم های الکترونیکی و حفاظتی تاسیس شد. ما بر این باوریم که با ایجاد بازاری قدرتمند و شفاف می توانیم گامی محکم در جهت اعتماد سازی و ارتباط هرچه نزدیکتر .میان فروشنده و خریدار برداریم. این شرکت در سال ۲۰۰۱ در هانگژو چین تأسیس، و به سرعت تبدیل به یکی از پیشتازان صنعت نظارت تصویری جهان گردید.

  • در لیست قیمت دوربین مدار بسته هایک ویژن انواع دوربین مداربسته توربو اچ موجود در بازار این برند وجود دارد.
  • در نتیجه، انتقال از سیگنال های آنالوگ به شبکه را با موفقیت انجام داد و دوره استفاده سیستم های امنیتی تحت شبکه را در صنعت امنیت آغاز کرد.
  • هایک ویژن دسته بندی های مختلفی برای ارائه دوربین مداربسته دارد و می توان به دلیل تنوع مدل های دوربین هایک ویژن، تجهیزات این شرکت را در حالت های مختلفی دسته بندی کرد.
  • قیمت محصولات موجود در لیست طبق گارانتی پارس ارتباط عرضه شده و محصولات مشابه با گارانتی های دیگر می توانند دارای قیمت های متفاوتی باشند .
  • برنامه iVMS4200 برا دو سیستم عامل ویندوز و مک عرضه شده است و شما می توانید آخرین نسخه آن را از سایت شرکت یا تیام دانلود و بروزرسانی نمایید.