نصب دوربین مخفی کوچک در منزل⚡️کوچکترین دوربین مداربسته منزل⚡️

این ویژگی کمک می کند تا از طریق تلفن های هوشمند، لپ تاپ یا تبلت ها به تمام امکانات نظارتی از جمله نمای زنده، تشخیص حرکت، ضبط، بزرگ نمایی/کوچک نمایی و سایر موارد دسترسی آسانی داشته باشید. دستگاه (DVR (Digital Video Recording قابلیت ضبط، پخش و انتقال تصاویر در دوربین های آنالوگ، AHDو HDCVI را بر عهده دارد. برای انتقال تصاویر دوربین مدار بسته روی موبایل، نرمافزارهای زیادی در دسترس هستند اما باید نرمافزارهایی استفاده شود که با دستگاه مربوطه همخوانی داشته باشد. اما نور مادون قرمز میتواند از پنجرهها و دیگر اشیاء شیشهای منعکس شود و فیلمهای شما را بهویژه در تاریکی، مبهم و نامفهموم کند. یکی دیگر از مهمترین نکات نصب دوربین مداربسته در داخل، پنجرهها هستند. در واقع انتخاب محل یکی از مهمترین مرحله های نصب دوربین های مداربسته به شمار می رود. آیا دوربینهای مداربسته حتما باید به صورت حرفهای نصب شوند؟

شرکت نصب دزدگیر اماکن

آموزش تصویری مراحل اتصال کابلها در DVR را در روش نصب DVR کاملا توضیح دادهایم. فرآیند نصب با توجه به انواع دوربین ها و سیستم های نظارت تصویری متفاوت است. به عنوان مثال با داشتن یک آیفون تصویری می توانید زمانی که در منزل نیستید بررسی کنید چه کسانی به سراغ شما آمده اند زیرا گاهی سارقین با زدن زنگ درب شما میخواهند متوجه شود کسی در منزل هست یا خیر که این امر کمک میکند اگر سرقت رخ بدهد بتوانید تصویر و فیلم اشخاص را در دست داشته باشید . هر چه کیفیت دوربین های مداربسته بیشتر باشد، تصاویر ضبط شده دارای کیفیت بهتری هستند. اگر چه برخی از تنظیمات از طریق نرم افزارهای IP Search و یا تستر قابل انجام هستند، اما بهتر است که تنظیمات مورد نظر از طریق مرورگر وب انجام شوند. با استفاده از دوربینهای مداربسته میتوانید اطلاعات محیط را جمعآوری کنید، اما همچنین نیاز به مکانی برای ارسال دادهها و راهی برای بازیابی آن دارید.

دوربین مداربسته

اما برخی دیگر از صاحبخانهها با استفاده از محفظهای محکم و مناسب، از دوربین مداربسته محافظت میکنند تا آسیب دیدن آن را دشوارتر کنند. دوربینهای مداربسته قابل مشاهده، از عوامل موثر بازدارندگی در سرقت هستند، اما همچنین هدف سرقت و خرابکاری نیز قرار میگیرند. در این مرحله همچنین می توان زاویه دید دوربینها را نیز تنظیم کرد. در صورتی که طی 30 روز پس از تحویل پروژه نیاز به تنظیم مجدد چشمیها، آموزش کار با تجهیزات و یا رفع ایرادات احتمالی سیستم داشته باشید، این خدمات بصورت کاملا رایگان توسط عماد ایمن ارائه خواهد شد. تنظیم کردن دستگاه DVR میباشد. وصل کردن دستگاهDVR به صفحه نمایش است که با کمک کابلDGA و یاHDMI انجام میشود.

پدال بالاترین سطح هشدار را دارد. اگر کابل سنسور ها بریده شود، سیستم هشدار خواهد داد. حتی اگر برای نصب یک سیستم دوربین مداربسته برای خانه و به خصوص برای کسب و کارتان، از متخصصین استفاده نکنید، حتما با گرفتن مشاوره نصب دوربین مداربسته از متخصصین، اقدام به نصب به صورت شخصی کنید. ابتدا از دزدگیر و دوربین شروع میکنیم و چرایی استفاده و نصب دزدگیر اماکن رو به شما توضیح میدیم و حسن انتخاب دزدگیر نسبت به درب ضد سرقت و حفاظ های آهنی و دیگر اجزای امنیتی توضیح میدهیم. نمی توان به طور قطع بیان کرد که کدام سیستم برای شما مفید و کدام نامناسب است. به طور کلی، صاحبان خانه مجاز به داشتن دوربینهای امنیتی در فضای باز هستند. به طور کلی مراحل نصب دوربین مداربسته به دو دسته تقسیم می شوند. از با کیفیت ترین برند های این دسته می توان پرادا، اسپرادو، سیماران و سامسونگ را معرفی کرد.

نصب چشمی دزدگیر در کنار تلفن کننده های سیم کارتی بدلیل وجود سیگنالهای رادیویی ما بین دستگاه تلفن کننده سیم کارتی و شبکه مخابرات اماکن باعث ایجاد اختلال در عملکرد سنسور میشود. وجود اختلال در جریان برق منبع تغذیه دوربین، وجود مشکل در لنز دوربین، داغ شدن بیش از حد آداپتور از دلایل اصلی بروز این مشکل در دوربین های مدار بسته است. همچنین در این بخش از مراحل نصب دوربین مداربسته، از داشتن نمایی خوب و منبع تغذیه ای پایدار که بتواند طول کابل ها را به حداقل برساند نیز اطمینان حاصل کنید. همچنین می توانید سوکت های مخصوص آن ها را ایجاد یا آن ها را به همان منبع تغذیه دوربین وصل کنید. می توانید یک منبع تغذیه واحد برای سیم ها ایجاد کنید یا هر کدام را به پریزهای مختلف وصل کنید. به طور مثال زیاد درگیر دوربینهای گردان یا PTZ نشوید.

شرکت نصاب دزدگیر اماکن

پس از نصب و راه اندازی کامل و اتمام کابل کشی و اتصالات سوکت ها، نوبت به تنظیم دوربین ها مانند تنظیم زاویه دید دوربین، تنظیمات ضبط دوربین ها بر روی DVR یا NVR و مواردی از این دست می رسد. تامین امنیت یکی از مهم ترین مواردی است که بشر از ابتدا تا به امروز به فکر آن بوده است. اگر دوربین مورد استفاده از قابلیت POE پشتیبانی می کند، می توان بدون نیاز به کابل کشی تغذیه و آداپتور، تغذیه آن را از طریق سوئیچ POE تامین کرد. علاوه بر این، باید بررسی کنید که آیا دوربین مدار بسته شما می تواند منبع تغذیه را با موفقیت دریافت می کند یا خیر. همچنین حتما تنظیمات DVR و یا تنظیمات شبکه NVR را با دقت بیشتری انجام دهید. هر یک از سنسورهای بی سیم، در ابتدا دارای کدهایی پیش فرض برای تنظیمات چشمی هستند، که برای ست کردن و تغییر آن ها، شما باید در ابتدا پنل را در حالت آماده دریافت کد قرار دهید، سپس سنسور را تحریک نموده و کدها را ست کنید.

نصاب دوربین مداربسته

آیا فضای کافی برای نگهداری همه دادهها دارید؟ فقط دوربینهای مداربسته در فضای باز را در فضای باز نصب کنید. یا به راحتی و با تهیه دوربین مداربسته بیسیم، خیلی سریع و راحت آن را نصب کنید. زیرا هم این ارتفاع به اندازهای کم است که بتوان جزئیات دقیق را ثبت کرد، و هم به اندازهای بلند است که به راحتی از دسترس سارقان و خرابکاران دور باشد. ممکن است بخواهید یک سیستم ساده دوربین مداربسته برای خانه خود تهیه و نصب کنید و همین هم کافی باشد. ممکن است بخواهید یک قفسه، میز یا کمد مخصوص برای نگه داشتن آن ها در نظر بگیرید. رزولوشن ویدیویی 1080p یا بالاتر، جزئیات کافی را برای تشخیص افراد از طریق ویژگیهای صورت، لباسها و کارهایشان ارائه میکند.

نصب دوربین مداربسته رستوران بسیاری از دوربینهای مداربسته دارای فناوری نور مادون قرمز (IR) هستند که به تشخیص حرکت کمک میکند و دوربینها را قادر میسازد در نور کم کار کنند. همانطور که می دانیم، انتقال تصویر دوربین مداربسته این امکان را فراهم میسازد تا از راه دور و بدون حضور در محل، تصاویر محیط را مورد نظارت و کنترل قرار دهیم. در این قسمت، انتقال تصویر دوربین مدار بسته به گوشی موبایل و کامپیوتر و روش انتقال تصاویر بدون استفاده از اینترنت را توضیح می دهیم. مشکلاتی نظیر فراموشی رمز و پسورد گوشی تلفن همراه که مشکلی به ظاهر ساده ولی دردسرساز است یا مشکلاتی نظیر نحوه نصب و استفاده از اپلیکیشن ها در تلفن گوشی های اپل با سیستم عامل ios . تلفن اضطراری اتوماتیک دستگاهی است که در کنار سیستم مرکزی قرار میگیرد و شمارههای پیش فرضی مانند شمارهی پلیس و شمارهی مالک را در خود دارد.

لازم به ذکر است که امکان هک کردن این دستگاه از طریق اینترنت وجود دارد که از عیوب آن است. و فاصلههای لازم را برای ایمنی آنها رعایت کرد. و در کل به منظور رعایت همه نکات نصب دوربین مداربسته لازم است به این سوالات پاسخ دهید: آیا ویدئوها به حافظه هارد دیسک منتقل میشوند یا به فضای ذخیرهسازی ابری؟ یکی دیگر از نکات نصب دوربین مداربسته در فضای باز، تصمیم در مورد قابل مشاهده بودن یا نبودن دوربین است. بنابراین در نکات نصب دوربین مداربسته در فضای داخلی، علاوه بر پنجرههای روشن، مراقب لامپها و وسایل روشنایی نیز باشید. برای دانستن مراحل نصب دوربین مداربسته با ما همراه باشید. آشنایی با نکات نصب دوربین مداربسته یکی از مهم ترین موضوعات مباحث مرتبط با آموزش دوربین مدار بسته است که در ادامه به بررسی آن می پردازیم. آشنایی با مراحل نصب دوربین مداربسته برای استفاده صحیح و بهینه از این تجهیز بسیار مهم است.

به طور مثال اگر از یک سیستم دوربین متصل به اینترنت اشیا (IoT) استفاده میکنید، باید مطمئن شوید که آن را از هک خارجی در امان نگه دارید. از هر دوربین مداربسته متناسب با کاربرد خودش استفاده کنید. زمانی که دوربین مداربسته در یک محلی نصب شده و به درستی کار میکند؛ به کلمه به درستی توجه زیادی کنید؛ چرا که در بعضی از محیطها بعضی از افراد از روی نا آگاهی به دلیل فرار از هزینههای سرویس-نگهداری دوربین مداربسته،تنها آن را به عنوان ماکت دوربین مداربسته نصب میکنند؛ در این زمان دوربین مداربسته قابل استفاده و کاربرد نمیباشد، در اصل کمکی نمیکند. برای این کار سیستم کامپیوتر رو روشن کرده و با استفاده ازWIFI و یاLAN به اینترنت وصل شوید و با استفاده از مرورگر اینترنت آدرسIP را در نوار آدرس بنویسید.

حرکت خورشید را در نظر بگیرید و زاویه دوربینهای خود را در جهت نور غیر مستقیم انتخاب کنید. لنز دوربین مداربستهدام، قابل چرخش، گردش و زوم است و دوربین مدار بسته دام امکان تغییر جهت را برایکاربر فراهم می آورد. اگر جنبه های مختلف شغل تعمیرات موبایل را در نظر گرفته اید و قصد ورود به آن را دارید باید در ابتدا سرمایه ای را جهت یادگیری مهارت های مرتبط با این حرفه در نظر بگیرید. در حال حاضر، اغلب دستگاه های ذخیره ساز به گونه ای طراحی شده اند که به منظور حفظ امنیت بیشتر سیستم مداربسته، باید در ابتدا رمز اولیه برای دستگاه تعیین کنید. این سیستمها که اغلب بهعنوان یک امنیت ضروری در نظر گرفته میشوند، یک ابزار جهانی برای اکثر مکانها اهمین نصب دوربین مداربسته هستند. هر فردی که قصد نصب دزدگیر اماکن را داشته باشد ابتدا باید نیازهای خود را برای برقراری امنیت مدنظرش شناسایی کند و با توجه به آن نیازها سیستم دزدگیر اماکنی را خریداری کند که بالاترین بازدهی را برایش داشته باشد.

نصب دوربین مداربسته

برای انجام این مرحله حتما باید در سایت ثبتنام کنید و وارد شوید. در اولین نصب دوربین مداربسته مرحله باید با توجه به نقشه منطقه یک نقشه برای اجرای دوربین های مداربسته طراحی کرد. در یک منطقه مشخص، میزان انرژی ارسالی و دریافتی حسگر، در یک میزان مشخص تنظیم می شود. همچنین در صورت امکان آن را زیر لبه بام یا در منطقه نیمه حفاظت شده دیگری نصب کنید. مخصوصا دوربینهای خارج از منزل مستعد تجمع کثیفی یا گرد و خاک بر روی لنز هستند.

تنظیمات مربوط به روتر دستگاهDVR میباشد. منوی تنظیمات هارد دیسک : برای فرمت کردن هارد یا پارتیشن بندی هارد . آژیر این سیستم هشدار دهنده بلافاصله پس از شروع آتش سوزی شروع به کار کردن کرده و افراد را از خطرات آگاه می سازد. به عبارتی اگر برق را قطع کنند، سیستم باطری دارد. همچنین در این نوع دزدگیرهااعلام قطعی برق و اتمام باطری نیز اطلاع داده میشود. سپس براکت را نصب کرده و آن را محکم کنید و کابل برق دوربین را نیز در یک سوکت قرار دهید.

هایک ویژن به تازگی برندی دیگر را به بازار معرفی کرده است . در این مقاله به معرفی انواع برند دزدگیر پرداختیم. تنها کافیست با طریقه نصب انواع دوربین مدار بسته آنالوگ و تحت شبکه آشنا باشید. با این مراحل آشنا نباشید، دوربین ها بازدهی مورد انتظار را نخواهند داشت. برای پاسخ به این سوالات باید ابتدا برندهای مختلف آن ها را بشناسیم و با ویژگی هایی که لازم است هر دزدگیر داشته باشد آشنا باشیم. برای نصب مدار شماره گیر خودکار به مدار دزدگیر لازم است که یک بلند گوی کوچک را در کنار مدار شماره گیر اتومات داخل جعبه قرار دهید هم چنین در داخل جعبه و در دو طرف آن سوراخهایی را درست می کنند تا جریان هوا بتواند باعث خنک شدن قطعات شود. اگر هم از آداپتور استفاده می کنید توصیه می شود برای هر دوربین، یک آداپتور جداگانه در نظر گرفته شود. پسوردهای پیشفرض و تنظیمات کارخانه دستگاهها را تغییر دهید و از هر ویژگی امنیتی که ممکن است سیستم شما داشته باشد استفاده کنید.

به عبارتی اگر برق را قطع کنند، سیستم باطری دارد.

برای بدست آوردن این اطلاعات باید به قسمتport forwarding بروید و گزینهadd new را بزنید و اطلاعات را وارد کنید. برای همین همیشه با شرکت معتبر در این زمینه وارد صحبت شوید، که علاوه بر نصب حرفهای، خیالتان از بابت خدمات و پشتیبانی نیز راحت باشد. در این مقاله میخواهیم درمورد مزایای نصب دوربین مداربسته صحبت کنیم دوربین مداربسته دستگاهی است که برای کنترل، نظارت و بررسی محیط اطراف به کار میرود. چگونه یک نصاب حرفهای استخدام کنیم؟ وقتی به دنبال استخدام نصاب حرفهای هستید، فقط به دنبال قیمت ارزان نباشید. علاوه بر آن نیاز است تا نصاب دزدگیر اماکن برخوردی مناسب با مشتری داشته و در اصطلاح مشتری مدار باشد. بنابراین با توجه به نیازهای ساختمان نقشه نصب دوربین مدار بسته را طراحی و محل نصب دوربین ها را مشخص کنید. در مراحل نصب دوربین مداربسته، پس از نصب دوربین ها، نوبت به اتصال نمایشگر و دستگاه ضبط می رسد.

نصب دزدگیر اماکن