معرفی صرافی کوینکس و نحوه کار با آن -ایران ارز دیجیتال

صرافی کوینکس دارایی یکی از بزرگ ترین استخر استخراج به اسم ViaBTC است که دارایی اعتبار زیادی است و خدایا شکر برای ورود به صرافی Coinex هیچ مشکلی سایت صرافی کوینکس ندارد. برای اینکه از اطلاعیه های کوینکس coinex خبر دار بشین در صفحه اصلی بر روی قسمت ابی رنگ نگه دارین و اخبار و اطلاعیه ها رو میتونین از قسمت ابی رنگ بخونین و اگه میخواین اطلاعیه های قدیمی رو هم بررسی کنید بر روی کلمه بیشتر کلیک کنید. سپس تیک تأیید قوانین را زده و روی دکمه Submit کلیک نمایید.

برای این کار، پس از ورود به حساب، در قسمت «Security» روی فعالسازی (Enable) تایید هویت گوگل کلیک کنید. برای انجام دادن احراز هویت در صرافی کوینکس باید حتما یک ایمیل معتبر داشته باشید و در غیر این صورت نیاز است تا یک ایمیل معتبر برای خود ایجاد کنید و امکان دسترسی به آن را نیز داشته باشید. تأیید یا عدم تأیید اطلاعات از طریق ایمیل یا پیامک به شما اطلاع داده میشود. به نظر میرسد باتوجهبه سرمایهگذاریهای گسترده صرافی کوینکس و در حال پیشرفت بودن این صرافی CET گزینه مناسبی برای سرمایهگذاری بلندمدت است. از نظر حریم خصوصی کاربران، این کمپانی اعلام کرده است برخی از اطلاعات شخصی کاربران با هدف به اشتراک گذاری، تبلیغات و یا پیشنهاد یک محصول یا خدمات خاص به افراد شخص ثالث، استفاده می شود.

4. بخش چهارم برای جلوگیری از فیشینگ توسط ایمیل است.

صرافی مد نظر ما که به یک توضیح کوچک بسنده نخواهیم کرد . توجه داشته باشید که پسورد انتخابی شما باید شامل حروف بزرگ، کوچک و اعداد باشد تا بتواند نمره قابل قبولی دریافت کند. توجه کنید این کد با توجه به شلوغی سرور ممکن است گاهی تاییدیه ارسال ایمیل با تاخیر ارسال شود. 4. بخش چهارم برای جلوگیری از فیشینگ توسط ایمیل است. برای معاملات انجام شده به میزان 0.1 درصد کارمزد از طرف صرافی دریافت می شود. به دلیل خطر مسدود شدن و بلوکه شدن پول در صرافی، بهتر است از روش دوم یعنی نرم افزار تایید گوگل استفاده کنید. در صفحه بعد باید کشور، نام و نام خانوادگی خود را وارد نمایید. سپس، تتر خود را به یکی از صرافی های داخلی انتقال داده و طی 3 الی 24 ساعت کاری معادل ریالی آن را دریافت کنید.

برای تأمین منابع برای خرید کوین و سوزاندن آن 50% از سود روزانه خود از خرید مجدد این کوین از بازار ثانویه را به این کار اختصاص میدهد. کوینکس تنوع بالایی از ارزهای دیجیتال و فیات را در پلتفرم معاملاتی خود داشته و علاوه بر این گزینههای متنوعی را به کاربران خود ارائه میدهد. دقت کنید استفاده از اهرم ریسک بسیار بالایی دارد و برای افراد تازه کار اصلا توصیه نمی شود. وکس ادیت VoxEdit یک برنامه رایگان مدل سازی وکسل سه بعدی و ایجاد NFT برای PC/Mac است که به شما امکان می دهد اشیاء سه بعدی به شکل کالاهای مجازی از جمله آواتار انسان، حیوانات، اتومبیل، فضای سبز، ابزار و کالا را طراحی و متحرک کنید. در گام بعدی کافی است کلمهای وارد نمایید تا هر ایمیلی که برای شما ارسال میشود حاوی این کلمه باشد تا مطمئن شوید که از طرف صرافی کوینکس ارسال گردیده.

در مرحله بعد نیاز است تا کدی به ایمیل شما ارسال شود سپس آن را در سایت وارد نمایید. برای این منظور لازم است که ایمیل خود را ثبت نموده و پس از تایید اییل شما میتوانید . در این مرحله باید ابتدا کد کشور و سپس شمارهتلفن خود را وارد نمایید سپس دکمه Send Code را بزنید و کد ارسال شده به موبایلتان را در کادر مربوطه وارد نمایید. در صفحه باز شده باید Send code را بزنید تا کدی به ایمیلتان وارد شود. در این بخش با زدن Send Code ابتدا کدی به موبایل شما فرستاده میشود. این کد را در قسمت موردنظر وارد کنید تا فعالسازی دومرحلهای با موفقیت به پایان برسد.