سونی ایران مرجع تخصصی فروش محصولات سونی محصولات مربوط به Speaker

این رادیاتورها به بهبود عمق بیس اسپیکر کمک در خور توجهی می‌کنند. یکی از قابلیت‌های جالب اسپیکر اکسترا بیس سونی، بهره‌مندی از همین رادیاتورهای پسیو است.سونی می‌گوید رادیاتورهای پسیو به‌کاررفته در هدفون‌های SRS-XB43 بیس قدرتمندتری دارد. سونی برای دستیابی به این هدف به استفاده از دیافراگم غیردایره‌ای روی آورده است تا قدرت صدا را افزایش و میزان انحراف آن را کاهش دهد. رادیاتورهای پسیو با وجود این، قطعات در مدل XB43 بیشتر مستطیلی ‌شکل به‌نظر می‌رسند. مدل XB43 نیز اسپیکر دوطرفه دارد که به‌منظور ارائه‌ی صدایی غنی‌تر، یک ووفر و یک توییتر را با یکدیگر ترکیب می‌کند. سونی در مدل جدید اسپیکرهای سری اکسترا بیس همچون مدل‌های پیشین این خانواده از حالت صوتی Live Sound نیز استفاده می‌کند.

سری شیک سونی فضای مهمانی گرمی را برای شما بوجود می‌آورد که ساعت‌ها شما را سرگرم می‌کند. اگر شما هم عاشق گوش دادن به موسیقی با صدای بلند هستید این مطلب را از دست ندهید. کلیه حقوق سایت برای وب سایت رایااستور محفوظ است و انتشار مطالب تنها با ذکر منبع و بصورت لینک، امکان پذیر است. لازم است محتوای ارسالی منطبق برعرف و شئونات جامعه و با بیانی رسمی و عاری از لحن تند، تمسخرو توهین باشد. سایت ما بستر ایمنی را برای تصمیم گیری بهتر شما در هنگام انتخاب محصول، بهینه کردن زمان و هزینه هایتان را ایجاد کرده است. همه فعالیت ها و تراکنش هایمان فقط آن لحظه ای رنگ برکت الهی به خود میگرد که صداقت و راستی بنیاد کسب و کارمان باشد.

سیستم صوتی سونی D20

بلندگوهای X-balanced در این محصول قادر است که صدا را به صورت غنی تر و واقعی تر و در مساحت بیشتری منتشر سازد. همچنین تویتر های حضور یافته در بخش جلویی می توانند صدا را به صورت قدرتمند، غنی و واضح در یک منطقه بزرگ ارائه دهند. © تمام حقوق این سایت متعلق به فروشگاه داتیس مارکت ایرانیان می باشد. با ورود و یا ثبت نام در سایت شما شرایط و قوانین استفاده از سرویس های سایت و قوانین حریم خصوصی آن را می‌پذیرید.

این ویژگی از دیرباز ظهور پیدا کرده است که یک فناوری پرکاربرد به شمار می رود که این روزها هر وسیله ای از وجود آن بهره می برد. از طریق این قابلیت میتوان دستگاه را به گوشی یا تبلت وصل نمایید. بنابراین می‌توانید لیست پخش آهنگ ها را نیز در اختیار داشته باشید تا صداها را با کیفیتی بالاتر از این سیستم صوتی دریافت کنید. اسپیکر سونی XP500 سونی یکی دیگر از سیستم صوتی های برند ژاپنی است. لذا با داشتن امکانات و دارایی‌های روز دنیا قادر خواهد بود صدایی غنی را در اختیار شما قرار دهد.

امکانات سیستم صوتی سونی Xb90

البته خود این بلندگوی بلوتوثی را می‌توان در رنگ‌های مختلف هم خریداری کرد. از دیگر ویژگی‌های این اسپیکر بلوتوثی سونی مدل SRS-XB43 می‌توانیم به پشتیبانی از بلوتوث 5 و پشتیبانی از کدک ACC است. روی این محصول جک ۳.۵ میلی‌متری صدا و خروجی USB-A هم دیده می‌شود.

اسپیکر شارژی XB90 در هنگامی که شما از پریز برق دور هستید و به آن دسترسی ندارید از باتری قابل شارژ این اسپیکر که ظرفیت ذخیره 16 ساعت را در خود دارد می توانید بهره ببرید. اگرچه خودتان هم این را خیلی خوب می دانید که عملکرد و ماندگاری شارژ باتری به میزان استفاده شما از این اسپیکر وب سایت اصیل بخرید نیز بستگی دارد. ✔️ این نوع از اسپیکر سونی حدود 16 ساعت شارژ را نگه می دارد و با خیال راحت می توان در این ساعت ها بدون وقفه از آن استفاده نمود. اگرچه زبان طراحی اسپیکر سونی XB90 شبیه اصالت خانوادگی اش است اما تا دندان مسلح، وارد بازار شده و قصد دارد با صدای فوق‌العاده لرزه به جان رقبا بیندازد، باید دید که این هیولای سونی چند مرده حلاج است.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل سونی مدل Srs-xb30

امروزه به جایی رسیده اند، که مهمانی های شما را نورانی خواهند کرد. به شما این امکان را می دهند تا جشن نور و روشنایی را در محافل خود حکم فرما کنید. فناوری CLEAR AUDIO از بارزترین دارایی‌های این اسپیکر بلوتوثی به حساب می آید.‌ این قابلیت با توانایی و عملکرد بالای خود می تواند صدا را پاکسازی نماید و در نتیجه صدایی شفاف و روان را پخش نماید. همچنین این قابلیت قادر است که تفکیک‌ پذیری صداها را به نحو احسن انجام دهد تا هیچ گونه آسیبی به کیفیت آنها وارد نشود. بنابراین سبب خواهد شد که دستگاه ماندگاری طولانی مدتی را داشته باشد.

اما سازندگان این سری از محصولات برای اینکه کاربران بتوانند لذت بیشتری را از اسپیکر شارژی بلوتوثی XP500 سونی خود دریافت کنند و همچنین اوقات خوشی را با آنها سپری نمایند، ویژگی کارائوکه را به این محصول اضافه کرده اند. از طریق این قابلیت کاربران می‌توانند تجربه خوانندگی را داشته باشند و ستاره پاپ خود را آزاد نمایند. XP500 که عمدتا برای پخش بی سیم موسیقی از تلفن هوشمند یا تبلت سازگار با بلوتوث از طریق فایل یا برنامه طراحی شده است، می تواند موسیقی را از هارد دیسک قابل حمل یا فلش درایو USB پخش کند.

  • همچنین ورودی های میکروفن و ساز و دکمه های تنظیم صدای میکروفون بر روی اسپیکر قرار دارد.
  • DSEE صدایی با کیفیت بالا را تولید می کند که به کیفیت اصلی آهنگ هایی که گوش می دهید نزدیکتر باشد.
  • به محض ورود به مستر جانبی با یک سایت پر از کالا رو به رو می‌شوید!
  • بنابراین می‌توانید لیست پخش آهنگ ها را نیز در اختیار داشته باشید تا صداها را با کیفیتی بالاتر از این سیستم صوتی دریافت کنید.

سونی ایران مرجع تخصصی فروش محصولات سونی محصولات مربوط به Speaker