سقف کاذب اجرای انواع سقف کاذب طرح دار و جدید + نمونه کار

سقف کاذب گریلیوم را توسط مفتول و یا زنجیر به قسمت سقف اصلی وصل می کنند. سقف کاذب کناف به دلیل سبکی، ارزانی، نصب سریع و انعطاف پذیری بالا امروزه کاربرد زیادی در صنعت ساختمان دارد. از طرفی، مثل دیگر انواع سقف کاذب می‌توان از نظر پنهان کردن تاسیسات نیز روی سقف کاذب گریلیوم حساب باز کرد. سقف کاذب گریلیوم را می‌توان در ترکیب با سایر سقف‌های کاذب نیز استفاده کرد و در یک ویلا در مازندران به کار برد.

سقف کاذب اجرای انواع سقف کاذب طرح دار و جدید + نمونه کار

تایل سقف یکی دیگر از نمونه های سقف‌های کاذب به حساب می‌آید که روشی اجرایی مشابه با کناف را دارا می‌باشد. به سه گونه می‌شود تعریف کرد نخست این نوع سقف کاذب به تنهایی کار شود و دیگری در سقف‌های ترکیبی و در آخر این سازه را در نما هم می‌شود بکار برد (نمای داخلی ساختمان و نما خارجی ساختمان). برای اجرا چنین سقفی، طرحی مناسب با سازه‌های سقف کاذب الزامی است.

تایل های آکوستیک به دلیل دارا بودن قابلیت جذب صدا از انواع ساده تایل های گچی گران تر می باشند. تایل های روکش دار که از یک لایه پی وی سی پوشانده شده اند بر خلاف دو نوع دیگر ذکر شده ، در برابر رطوبت و آب مقاوم می باشند. این تایل ها در انواع ساده و پانچی مربعی و دایره ای منظم و نامنظم در بازار عرضه می گردند. اگر هم بخواهیم یک پله فراتر و به اوج برسیم میتوانیم به سقف کاذب کشسان اشاره کنیم که بدون نورپردازی 400 هزار تومان است و همراه با نورپرازی قیمت 500 هزار تومان است. قیمت کاملا رقابتی و کف بازار است که خدمت شما انجام وظیفه خواهیم کرد تا بهترین نوع مترایل دکوراسیون داخلی را تقدیم حضور شما داشته باشیم. روش نصب سقف کاذب کناف به این صورت است که در ابتدا باید الگوی چیدمان تایل های آن مشخص گردد.

تصمیم گرفته‌ایم‌ که خرید شما را بی واسطه انجام دهیم و تمامی متریال مربوط بهسقف کاذبو دیوار کنافهمچون خود تایل های سقفی و نیز سازه GST آن رابه صورت مستقیم در رنگ بندی گوناگون و مختلف به‌ شما عزیزان، پیمان کاران ساختمان عرضه مستقیم داشته باشیم . بنابراین کیفیت درجه یک رابرای‌خود اولویت قرار خواهیم داد و نیز داشتن قیمت استثنایی کاملا پایین و ارزان تر نسبت به شرکت های سقف کاذب با توجه به‌ بودجه ریالی شما خریداران به‌عنوان سروران شرکت را مد نظر خودداریم. برای اجرای سقف کاذب اول از همه باید بدانیم ارتفاع سقف کاذب چقدر است اعتماد به سقف کاذب کار داشته باشیم تا آن را به نحو احسن انجام دهد وقتی به نصاب اعتماد می کنیم کار به خوبی پیش خواهد رفت. چهار نواع ازانواع سقف کاذب صنعتی را امروز برای شما نام خواهیم برد .انواع سقف کاذب ضد رطوبت pvc, گچی، آلومینیومی، آکوستیک، امروزه این سقف ها در ساختمان، مغازه ، فروشگاه ، ایده های زیادی برای طراحی سقف کاذب آشپزخانه و دکوراسیون داخلی وجود دارد. باید تا حدی آشنایی با سقف کاذب داشته باشیم که بتوانیم استانداردهای سقف کاذب را رعایت کنیم. این مدل از یک بخش اصلی که متشکلاز چهار تیغه فولادی است، تشکیل شده است و قسمت های فرعی آن نیز با چوب پوشانیدهمی شود.

معرفی سقف های کاذب در طرح های مختلف

در سقف کاذب استفاده از متریال ها و ملزومات مرغوب و استاندارد یکی از فاکتورهای مهم در اجرای سقف کاذب است که باید همه آنها سقف کاذب را رعایت کنیم.. در این نوع سقف از مواد مختلفی جهت زیبایی ساختمان استفاده می شود. از محاسن این سقف ها می توان به ضد صدا و حریق بودن، و قیمت مناسب آن اشاره کرد. رابیتس صفحه ای مشبک و از جنس گالوانیزه است و در دو نوع برجسته و مسطح موجود است.

  • فروش انواع تایل های گچی – PVC – آکوستیک- آلومینیومی – تایل معرق CNC – فروش پنل SMD وارداتی شرکت – فروش انواع سپری وارداتی استیل و طلایی – در صورت موجود بودن تایل های سقف کاذبآسمان مجازی- فروش پاچه وارداتی فرانسوی کشسان و….
  • نصب عایق‌های حرارتی و اجرای سقف کاذب بدون هیچ نوع درز می‌تواند انتقال حرارت را کاهش دهد.
  • جنس این سقف از PVC، آهن، گچ، چوب، فلز، طلق، آلومینیوم، آهن، کامپوزیت، صفحات فلزی روکش دار و یا ترکیبی از این متریال ها می باشد.
  • همیاران هوم سرویز تمام تلاش خود را به منظور رقم زدن تجربه ای خوب برای شما در سرویس های بنایی و دکوراسیون را خواهند داشت.
  • قابلیت دسترسی به تاسیسات مکانیکی و الکتریکی که در پشت سقف کاذب کناف کار شده اند، وجود دارد.

سقف کاذب آکوستیک که جاذب صوت است، سر و صدای محیط رو کم می‌کنه. سقف کاذب آکوستیک قیمت مناسبی داره و یکسقف کاذب ارزان محسوب میشه. این سقف از تایل‌های گچی، چوبی، مقوایی و یا پارچه ای تشکیل میشه. پس سقف کاذب آکوستیک راحت تعمیر میشه و دسترسی به فضای پشت اون سخت نیست. کاربرد اون در جاهاییه که بخوایم از حجم سر و صدای محیط بکاهیم؛ مثل سینماها، سالن‌های تئاتر، تالارها، سالن‌های کنفرانس، استودیوها، بانک‌ها و سالن‌های کنسرت.

سلام ممنونماز اطلاعات اناليز البته ببخشيد اگه بشه اطلاعات وزن سقف هم در اختيارما قرار بديد . این نوع سقف ها دارای دو بخش اصلی و فرعی هستند که قسمت اصلی آن ها از فولاد یا چهارتراش و قسمت فرعی شان از چوب تهیه شده است. ما با هدف ارائه خدمات در حوزه سقف های مرکب عرشه فولادی در بیست و هشتم آذر ماه سال ۱۳۹۲ گردهم آمدیم، تا به نیاز هایی که در صنعت ساختمان، با تجربه چندین ساله فعالیت در این حوزه در بازار احساس کردیم، پاسخ دهیم. حالت سپر پنهان سقف آلومینیومی به‌دلیل حذف ورقه‌های میانی صفحات اصلی ظاهری جذاب و شیک‌تری دارد. از ورق‌های رابیتس و برای کناف از تایل‌های کناف استفاده می‌کنیم. به لحاظ کارآیی بازگشت سرمایه سقف‌کاذب نسبت به سقف‌های باز (معمولی) برتری دارد.

اگر بخواهیم از سقف کاذب ارزان قیمت، صحبت کنیم میتوانیم به نوعی از تایل های پی وی سی اشاره کنیم که هم روکش سفید ساده و براق دارد و هم اینکه روکش های طرح چوب دارد. این مدل سقف کاذب به نحوی است که عایق صوتی و رطوبتی است که میتوانید در تمامی یک بخش منزل استفاده کنید و محدود به بخش خاصی نیست، شما در اشپزخانه، سرویسهای بهداشتی، پارکینگها و مکانهای دیگر نصب کنید. از سوی دیگر همچنین به جهت داشتن مواد پی وی سی در آن دارای خواص آنتی باکتریال است هم هست و همچنین خط و خش هم روی آن وجود ندارد. همچنین محل تجمع حشرات موزی هم نیست به جهت مواد اولیه درون آن. دیگه سقف های کاذب بازار جایگاه خود را در کشور و بین مشتریان پیدا کرده است عمده این محصولات هم ساخت داخل هستند، بخش های مختلف چه منزل و چه محیط اداری تجاری خواهان یک دکور زیبا هستند تا محیط پروژه خود را اراسته تر کنند.

ارزانترین و بهترین سقف کاذب یا best ceiling