سرمایه گذاری در استرالیا روشی آسان برای مهاجرت به استرالیا

پنج دانشگاه استرالیا شامل دانشگاه سیدنی، دانشگاه ملبورن و دانشگاه کوئینزلند بر طبق سیستم رتبهبندی QS رتبهای زیر 50 را در رشته پزشکی کسب کردهاند و از بهترین دانشگاهها برایتحصیل در استرالیا به شمار میآیند. والدین دانشآموزان زیر 18 سال میتوانند به عنوان همراه فرزند خود درخواست دهند، اگرچه فرآیند اقامت پیچیدهای دارد. شهر سیدنی چهارمین مقصد محبوب دانشجویان بین المللی در سال 2015 انتخاب شد و اکنون نیز جز 10 شهر مناسب برای مهاجرت تحصیلی است. دانشگاه آدلاید، دانشگاه استرالیا جنوبی و دانشگاه فلیندرز به همراه کالج سنت پیتر از مشهورترین مراکز آموزشی این شهر هستند. ویزای همراه اغلب به دو شکل توریستی و کاری صادر میگردد.

35 دانشگاه معتبر این شهر واقع هستند که از محبوب ترین های آن ها میتوان به دانشگاه سیدنی، دانشگاه مک کوئری، دانشگاه صنعتی سیدنی، دانشگاه چارلز استوارت و … ترکیه دارای 81 استان میباشد که بزرگ ترین آن ها به ترتیب استانبول، آنکارا و ازمیر است. امروزه این شهر مقر فستیوالها و برنامههای بزرگ ورزشی است و شاخصهای سطح زندگی در آن نمره بسیار بالایی کسب کرده است. هزینه زندگی بسیار متفاوت است. بنابراین توجیه هر دو مرکز و اخذ پذیرش هر دو اپلای کاملا متفاوت میباشند. جالب است بدانید که دندانپزشکی علاوه بر شهریه بالا، شرایط بسیار دشواری برای ادامه تحصیل در دانشگاه های استرالیا دارد و این دانشگاه ها حساسیت زیادی روی پذیرش متقاضیان این رشته دارند. همچنین با توجه به اینکه شرایط برنامه ها ، از طرف اداره مهاجرت کانادا در هر لحظه امکان تغییر دارد پیشنهاد می گردد قبل از اقدام، حتما در این خصوص با مشاور مهاجرت کانادا مشورت نمایید. البته توجه داشته باشید که دانشجویان بینالمللی برای دریافت گواهی تخصصی داروسازی باید مدرک آیلتس 7.5 ارائه دهند. البته لازم بذکر است که دربین رشته های پزشکی و پیراپزشکی در استرالیا دندانپزشکی بیشترین ترین شهریه را دارد.

چنان چه کارشناس ارشد یک رشته در دانشگاه درجه دو کشورمان باشید، این مدرک معادل لیسانس خواهد بود. تحصیل در دوره پزشکی در استرالیا از دو دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد تشکیل میشود. مدت دوره لیسانس پزشکی در استرالیا 6 سال است و دانشجوی پزشکی بعد از گذراندن این دوره میتواند در دوره کارشناسی ارشد پزشکی ادامه تحصیل دهد. در دوره تحصیل پزشکی، در بیشتر دانشگاه ها، مهم ترین واحد درسی “شیمی” است و اساتید دانشگاهی تاکید بسیاری بر درس شیمی دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با دانشگاه های سیدنی استرالیا به این لینک مراجعه کنید. ملبورن پایتخت و پرجمعیتترین شهر ایالت ویکتوریا در کشور استرالیا، با پنج میلیون جمعیت حدود 19% از جمعیت کل این کشور را به خود اختصاص داده است. پایتخت ایالت استرالیای جنوبی، آدلاید، پنجمین شهر پرجمعیت استرالیا محسوب میشود. شش دانشگاه دولتی دانشگاه سیدنی، دانشگاه نیو ساوت ولز، دانشگاه تکنولوژی سیدنی، دانشگاه سیدنی غربی، دانشگاه مک کواری و دانشگاه کاتولیک سیدنی که هر ساله دانشجویان بینالمللی زیادی را به خود جذب میکنند، در شهر سیدنی واقع شدهاند. همچنین مراکز اصلی سیاسی و اداری همچون ساختمان مجلس قانونگذاری در شهر کانبرا واقع شدهاند و برخلاف دیگر ایالتهای استرالیا، هیچ حکمرانی مستقلی در این شهر وجود نداشته و شورای قانونگذاری پایتخت به امور آن رسیدگی میکند.

نکته قابل توجه این است که متقاضیان نمی توانند به راحتی ویزای توریستی خود را در کانادا به ویزاهای کاری، تحصیلی و یا سرمایه گذاری تبدیل کنند. توجه داشته باشید که این زمان در تمامی دانشگاهها یکسان نیست و برخی از آنها، مانند دانشگاه ویکتوریا، هماهنگ با سیستم آکادمیک جهانی در دو ماه سپتامبر و ژانویه اقدام به پذیرش دانشجو میکنند. دو اینتیک مشهور دانشگاهی در جهان در ماههای سپتامبر و ژانویه قرار دارند، یعنی اغلب دانشگاههای جهان در این دو ماه اقدام به پذیرش دانشجو میکنند. قرار دارند. به عبارت بهتر با اخذ پذیرش مقطع دکتری در یکی از دانشگاههای استرالیا میتوانید به مدت یک سال در یکی دیگر از دانشگاههای برتر جهان نیز تحصیل کنید. در بعضی از کشورها ممکن است پس از یک سال اقامت، به شما اجازه کار تعلق بگیرد. از آنجا که دانشجویان اجازه کار به مدت 10 تا 30 ساعت در هفته را دارند، در همین مدت کم میتوانند برای خود رزومه مناسبی به دست آورده و سپس بعد از آن اقدام به پیدا کردن کار کرده و از این طریق اقامت اروپا را به دست بیاورند. اگر بعد از اقدام به دریافت ویزای تحصیلی استرالیا با نامه ریجکتی مواجه شدید، میتوانید مجدداً برای دریافت ویزا اقدام کنید.

این بورسیه مبلغ بین ۱۵٫۰۰۰ تا ۲۵٫۰۰۰ دلار را پوشش می دهد. اما اگر با مبلغ کمتری اقدام به خرید خانه در ترکیه کنی، ویزای توریستی سه ساله دریافت میکنی. در ضمن در برخی از استانهای کانادا، در صورت معافیت مالیاتی، تا 70 درصد مبلغ شهریه به دانشجو بازگردانده میشود. در کنار روشهای مهاجرت به کانادا که در مورد آنها صحبت کردیم یک روش نسبتاً جدید از سال 2019 در کانادا شروع به فعالیت کرده است، این روش بهعنوان برنامه مهاجرت روستایی و استانهای شمالی کانادا یا RNIP (rural and northern immigration pilot) شناخته میشود. طی چند سال اخیر تقاضای تحصیل پزشکی در استرالیا، بسیار افزایش یافته است. اما اگر بخواهید رشتههای درسی که به زبان انگلیسی تدریس میشوند را انتخاب کنید، میانگین هزینههای سالیانه تحصیل شما بین 600 دلار تا 1500 دلار است.

البته با پیدا کردن دقیق مشکل ریجکتی حل مشکلات چندان سخت نیست. بعد از آنکه مشکلات پرونده خود را حل کردید میتوانید برای بار دوم درخواست ویزای استرالیا را داشته باشید. درصورتی که علت رد شدن درخواست ویزای خود را پیدا کردید باید به دنبال یک راه حل برای رفع مشکل باشید. جهانی شدن سبب افزایش حرکت مردم به صورت درون کشوری و برون کشوری شده و این خود به خاطر تفاوت سطح اقتصادی و اجتماعی ناشی از اصل پدیده جهانی شدن میباشد. مشهورترین دانشگاه این شهر، دانشگاه ملبورن، در رتبه جهانی 41 قرار گرفته و سومین دانشگاه برتر کشور استرالیا نیز محسوب میشود.

مدارس استرالیا انگلیسی زبان می باشند. کشور استرالیا یکی از کشورهایی است که برای دارندگان ویزای تحصیلی این کشور، امکان اخذ ویزای همراه را نیز فراهم کرده است. رشتههای دوگانه که آن را با نام joint میشناسند، امکان تحصیل همزمان در دو رشته یا دو دانشگاه را برای دانشجویان فراهم میسازند. سیدنی شهری چند ملیتی با آب و هوایی، اقلیمی شگفت انگیز و همچنین مراکز تحصیلی بزرگ خود را به مقصدی جذاب برای دانشجویان تبدیل نموده است. بعد ازقبولی می توانید برای دریافت ویزای تحصیلی اقدام نمایید. اگر بعد از تحصیل جذب بازار کار آن کشور شوید، میتوانید درخواست ویزای کاری کنید. همان طور که مشاهده می کنید در اکثر مواقع افراد به امید داشتن زندگی بهتر و فردا هایی روشن تر دست به مهاجرت زده و سختی های آن را متحمل می شوند. علیرغم اینکه این شهر یکی از گرانترین شهرها بوده و هزینه زندگی در آن بسیار بالاست، به علت شاخصهای اقتصادی، آموزشی و محیط زیستی، به عنوان یکی از ده شهر زیستپذیر در سراسر جهان نیز شناخته میشود. بهترین شهر ترکیه برای زندگی دانشجویی، اسکی شهر است. این کشور جزو کشورهای مقرون به صرفه و ارزان برای زندگی در قاره اروپا است. آنها بیست و پنج هزار سال پیش از آسیا به برینگیا آمدند، قبل از این که عدهای از آنها به قاره آمریکا بیایند، مدتی در برینگیا ساکن شدند.

هدف دانشگاه از بررسی پرونده دانشجو کشف دلایل انتخاب رشته و دانشگاه مد نظر دانشجو است. اما هدف اداره مهاجرت از بررسی پرونده ویزای دانشجو آن است که بداند چرا تحصیل در خارج از کشور خصوصا تحصیل در استرالیا را انتخاب کرده اید. قدم بعدی بعد از جمع آوری مدارک تشکیل پرونده برای آن برنامه اقامتی و سابمیت آن است. اگر در مصاحبه خود تسلط کافی برVisa Letter یا SOP خود نداشتید ، حتما تلاش کنید تا اطلاعات کامل درباره دوره و دانشگاه مدنظر خود را جمع آوری کنید. دوره کارشناسی یا همان لیسانس پزشکی به دو نوع رشته عمومی و جراحی تقسیم میشود.

امروزه افراد متعددی هستند که قصد کار در اتحادیه اروپا من الجمله مهاجرت به ایتالیا از طریق یکی از انواع ویزای مهاجرتی کاری ایتالیا را دارند و به دنبال مراکز کاریابی در ایتالیا هستند و در باب کاریابی در ایتالیا و مراکز کاریابی در ایتالیا سوالات عدیده ای من الجمله آیا امکان اخذ کار در ایتالیا برای افراد غیر اروپایی وجود دارد؟ هر کشور اتحادیه اروپا می تواند محدودیت خود را درباره حداکثر ساعت کار برای دانشجویان تعیین کند. تحصیل در کشور سوئد در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد تنها برای شهروندان اتحادیه اروپا رایگان است اما تحصیل در مقطع دکتری چه برای شهروندان اتحادیه اروپا و چه شهروندان خارج از اتحادیه اروپا به صورت رایگان ارائه می گردد. تحصیل در دانشگاههای کانادا برای تمام مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری امکانپذیر است. تحصیل در مقاطع تحصیلات تکمیلی و تحقیقاتی داروسازی نیازمند داشتن مدرک کارشناسی داروسازی و گواهی تخصصی بورد داروسازی استرالیا است. به عبارت دیگر دانشجویان تحصیلات تکمیلی باید ابتدا در این کشور register شده باشند. در مقایسه با مقیاس ملی، درآمد افراد در این شهر بالاتر، نرخ بیکاری کمتر، تحصیلات دانشگاهی بیشتر و جمعیت جوانتر است. نمودار نرخ بیکاری را نیز میتوانید در زیر مشاهده نمایید.

از طرف متقاضی باید نامه تمکن مالی ارائه شود تا میزان درآمد فرد در آن مشخص شود، تا به دولت ثابت شود که قادر به اجاره کردن خانه میباشد. بعد از دریافت نامه پذیرش دانشگاه نوبت اقدام برای ویزای تحصیلی استرالیا است. توجه داشته باشید که شاید مدارک مورد نیاز اخذ ویزا و پذیرش دانشگاه بسیار شبیه به هم باشند اما تفاوت زیادی در روند و حساسیت به مدارک در اخذ پذیرش دانشگاه و ویزای تحصیلی است. متقاضیان تحصیل دندانپزشکی در استرالیا هر ساله در حال افزایش است شاید یکی از دلایل افزایش توجه دانشجویان به این رشته درآمد قابل توجه آن در استرالیا و سایر نقاط جهان باشد. سومین شهر پرجمعیت استرالیا پایتخت ایالت کوئینزلند به نام بریزبن است که از قدیمیترین شهرهای این کشور به شمار آمده و سابقه تاریخی آن به زمان پیش از استعمار بازمیگردد. شهر سیدنی واقع در سواحل شرقی استرالیا، پایتخت ایالت نیو ساوت ولز و پرچمعیتترین شهر استرالیا است. در سال 2019 شهر ملبورن به عنوان سومین شهر دانشجویی جهان پس از لندن و توکیو برگزیده شد. هزینه زندگی در ملبورن بسیار بالاست به نحوی که در سال 2019، به عنوان چهارمین شهر گران جهان شناخته شد. توصیه میشود بدون رفع مشکل به هیچ عنوان دوباره درخواست ویزا ندهید چرا که احتمال ریجکت دوباره پرونده بسیار بالاست.

مهاجرت یا کوچ در گذشته همانند امروزه این چنین گسترده و فرا گیر نبوده است سایت mohajerat55 . تمامی این شهر به صورت برنامهریزی ساخته شده و همانند واشنگتن دی.سی به کلی از منطقه اصلی استرالیا جدا است. به غیر از زبان انگلیسی که زبان رسمی استرالیا است، مردم به بیش از 250 زبان در شهر سیدنی صحبت کرده و سومین کشور جهان از منظر جمعیت مهاجر محسوب میشود. منظور از این حرف مان این است که لباس ها غیر رسمی هستند . بورسیه در کشورهای مختلف با یکدیگر تفاوت دارد؛ برخی بورسیه ها توسط دولت، دانشگاه ها، مراکز آموزشی و برخی دیگر از سمت شرکت ها و سازمان های بین المللی به دانشجویان اختصاص داده می شود.

فارغالتحصیلان داروسازی پس از پایان تحصیلات و یا در طول تحصیل، باید مدت زمان مشخصی را (حدودا یک سال) در برنامههای کارآموزی در بیمارستانها، داروخانهها، موسسات دارویی یا دیگر مراکز درمانی مرتبط شرکت کرده تا بتوانند از بورد تخصصی داروسازی در استرالیا مجوز کار مربوطه را دریافت کنند. پس از آن دانشگاه موناش نیز یکی از برجستهترین موسسات آموزشی این کشور است که همراه با دانشگاه ملبورن، هردو بخشی از دانشگاههای گروه هشت استرالیا به شمار میروند. دانشگاههای گروه هشت قطب پژوهشی این کشور هستند و در سطح جهانی از شهرت زیادی برخوردارند. علاوه بر دانشگاهها، مراکز پژوهشی بسیاری همچون موسسه سلطنتی استرالیا نیز در این شهر قرار گرفتهاند. دانشگاهها بخش مهمی از اقتصاد شهر آدلاید را تشکیل میدهند و فرمانداری ایالت سیاستهای مختلفی را برای تبدیل این شهر به یکی از قطبهای آموزشی استرالیا اجرا کرده است. مشاغل خدماتی از جمله مدیریتی دولتی بخش عمده اقتصاد کانبرا را تشکیل میدهند و هزینههای زندگی نسبت به سیدنی کمتر است. در این روش همه موارد مانند نمره زبان، میزان و نوع تحصیلات، شریک زندگی و غیره در نظر گرفته می شود تا شایسته ترین فرد انتخاب شود. • شریک هلندی باید از نظر درآمدی مستقل باشد.