دکوراسیون طلا فروشی – ۵ ایده طراحی که نباید از دست دهید

شما میتوانید با پذیرایی مختصری از جمله چای، لطف را در حق مشتریانتان تمام کرده و بهنوعی آنان را نمکگیر نمایید. در زیر میتوانید برخی از پروژه ها و نمونه های اجرا شده را مشاهده نمایید. در بخش زیر پروژه هایی که توط متخصصین شرکت دکوراسیون داخلی تهران انجام شده است را شما می توانید مشاهده نمایید تا با اصول و نحوه کار متخصصین این مجموعه بیشتر آشنا شوید. قدرت تاثیر گذاری رنگ ها و متریال های به قدری زیاد است که حتی در جذب مشتری و میزان فروش نیز موثر هستند و هرچه طلافروشی خاص تر و تلفیق پارامتر هایی مانند متراژ، امنیت ویترین و در نهایت خلاقیت های شیک و پر زرق و برق بیشتر باشند، کارآمدی بیشتری را برای جذب مشتریان خواهد داشت. طراحی دکوراسیون داخلی مغازه از جمله موارد مهمی میباشد که تأثیر مستقیمی بر میزان فروش و همچنین جذب مشتری دارد. معمولا ظاهر لوکس این فروشگاهها باعث ایجاد موفقیت آنها در میزان فروش طلا میشود.

فروشگاه های جواهر فروشی همواره یکی از جذاب ترین راه ها و ایده ها برای افرادی که قصد سرقت دارند ، می باشد. یکی از بهترین ایده ها در طراحی داخلی طلا فروشی این است که چند قسمت فانتزی ولی جذاب برای چیدن بهترین طلا های خود استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که برای طلا فروشی ها، استفاده از فرش یا قالیچه، ایده مناسبی نیست. تکنیک های مهمی برای طراحی لوگو طلا فروشی وجود دارد که میتوانید برای تغییر ظاهر لوگوی مد نظر خود از معمولی به یک لوگوی مناسب از آنها استفاده کنید.

همچنین طراحی سایت طلا و جواهر فروشی آنلاین باعث می شود معرفی کسب و کار و محصولات خود را به صورت آنلاین بدون اتلاف وقت در لحظه به میلیون ها نفر بازدید کننده عرضه نمایید و حتی محصولات شما در زمان انتشار در سایت به صورت خودکار در اینستاگرام نیز منتشر (پست) شود و دیگر کنترل ارسال پست ها توسط وب سایت قابل انجام بوده و نیاز به دوباره کاری نخواهید داشت. که هر سایت فروشگاهی مسلما باید این موارد را داشته باشد همان طور که انتظار می رود یک خودرو دارای چرخ باشد و نمی توان منکر آن شد پس این امکانات یکسری امکانات عمومی مورد نیاز است اما طرف دیگر برخی امکانات می تواند یکسری آپشن های مازادی باشد که منحصرا مورد نیاز شماست و نیاز دارید بر روی سایت شما اعمال گردد به طور مثال سفارش گیری محصولات دست ساز و سفارشی از مشتری با قابلیت محاسبه خودکار قیمت، خرید طلای دست دوم و محاسبه آنلاین قیمت، ماشین حساب محاسبه گر قیمت طلا، پنل فروشندگان، پیامک اعلام وضعیت سفارش و…

طراحی داخلی طلا فروشی

یکی از خدمات منحصربفرد ریتس باکس طراحی سایت طلا فروشی با گرافیک اختصاصی مجلل است استفاده از طرح های گرافیکی و جذاب، یکی از بهترین روش ها برای جذب کاربران بیشتر به سمت وب سایت شماست که باید متناسب با هدف کسب و کار و بازار هدف به بهترین شکل انجام شود. اگر می خواهید شما هم وب سایتی موفق و حرفه ای داشته باشید و کسب و کار خود را هر چه بیشتر رونق بخشید مجموعه ریتس باکس بهترین انتخاب در این زمینه می باشد چرا که مشتریان ما علاوه بر صاحبان مشاغل طلا فروش و کاسبان این صنف شامل شرکت های همکار طراحی سایت نیز می باشند که از هسته نرم افزاری طراحی شده این مجموعه به عنوان یک ماژول برای مشتریان خود نیز استفاده میکنند که همکاری مستقیم با ما باعث حذف واسطه، کاهش هزینه ها و پشتیبانی تخصصی خواهد بود که می توان حتی در آینده بر حسب نیاز در قالب دریافت بروزرسانی ها و افزایش امکانات و یا درخواست امکانات سفارشی وب سایت خود را توسعه دهید و از قابلیت های بیشتری نیز برخوردار دکور مغازه طلا فروشی شوید.

دکوراسیون طلا فروشی شیک

وجود مبلمان و راحتی در دکور مغازه علاوه بر اینکه دکوراسیونی چشمنواز خلق میکند، مشتریان را از فروشگاه شما خشنود میسازد، آنها دریافت میکنند که شما برای آسایش آنان ارزش قائل هستید، بنابراین به شما اعتماد میکنند و دوباره به فروشگاه شما باز خواهند گشت. این که حس کنجکاوی مشتریانتان را غلغلک دهید هم می تواند راهی باشد برای طراحی ویترین مغازه تان. این وظیفه مربوط به کاری است که شما انجام می دهید و بعلاوه آنچه شما نماد آن هستید را نشان می دهد. به جز تمامی موارد فوق در طراحی داخلی ویترین باید برای چیدمان طلاها سلیقه ای خلاقانه به خرج دهید. از این ضوابط می توان به نحوه طراحی کف، چیدمان ویترین ها، درب ورودی و ویترین آن، سیستم های امنیتی و جایگاه دوربین ها و گاوصندوق و … اولین چیزی که توجه مشتری را برای ورود به یک فروشگاه جلب میکند، چیدمان و طراحی دکوراسیون داخلی آن فروشگاه میباشد.

طراحی ویترین می بایست فضای داخلی را تا حدی به نمایش بگذارد و تمام سطح خارجی فروشگاه پوشیده از طرح ها و مانکن های طراحی داخلی مغازه طلا فروشی مختلف نشود. طراحی داخلی طلا فروشی باید جذاب و گیرا باشد و به گونه ای باشد که به طرز مطلوبی مجموعه طلاهای داخل مغازه را به نمایش بگذارد و این امکان را برای مشتریان فراهم کند تا به سهولت بتوانند تمام محصولات را ببینند. تمام چیزی که نیاز دارید مقداری خلاقیت، رنگ های جذاب و مقداری لوازم جالب توجه است که نگاه ها را سریعا به سمت ویترین مغازه جذب کند.

طراحی داخلی جواهر فروشی

ما جدیدترین محصولات دنیای سه بعدی را، از بیش از 150 شرکت تولید کننده این محصولات؛ رصد، دسته بندی و مرتب سازی می کنیم تا شما به راحتی بتوانید همه ی این محصولات را یکجا داشته باشید. در این متن نکاتی را بیان می کنیم تا بتوانید با کمک طراح داخلی یک دیزاین جذاب برای محیط کاری خود ایجاد نمایید. اهمیت مدل ویترین مغازه بر همگان آشکار است ، شاید فکر کنید که اجرای یک ویترین شیک و زیبا کاری سخت باشد اما اینطور نیست و دقیقا عکس این مورد درست است، یعنی ایجاد یک ویترین جذاب و زیبا ساده تر از آن چیزیست که فکر می کنید.

دکوراسیون طلا فروشی مثلا فروشندگان یک مغازه کفش فروشی تصمیم گرفتند با ساختن یک درخت کریسمس آمدن سال نو را تبریک بگویند، خیلی هم ساده و تاثیر گذار، با این کار هم ویترین مغازه شان را به زیبایی تزیین کرده اند و هم مشتریانشان را راضی نگهداشتند. اولین شخصی که باید بهترین ایده رو برای دکوراسیون مغازه پیشنهاد بده خود فرد صاحب مغازه هس و در مرحله بعد میتونین با متخصصین هلدینگ شریفی برای ایده های خلاق و نو درخواست مشاوره بدین تا تجربیات خودمون در این حوزه با بهترین نمونه پروژه ها رو داشته باشین. در اغلب بوتیک های مردانه علاوه بر انواع لباس، کفش و سایر ملزومات مورد نیاز آقایان نیز به فروش می رسد، بر همین اساس لازم است برای انتخاب دکوراسیون داخلی مغازه دقت زیادی شود و فضایی را ایجاد نمایید که از هر لحاظ مناسب و ایده آل باشد. الماس ها برای نشان دادن درخشش خود به نور سفید روشن نیاز دارند.

جالب است بدانید که چشم انسان به صورت طبیعی به آیتم هایی توجه می کند که در خط دید مستقیم او قرار می گیرند، طوری که نیاز به بالا یا پایین کردن چشم ها نیست. همانگونه که ذکر شد امنیت در طلا فروشی بسیار ضروری است از کار هایی که می توان برای بالا بردن امنیت طلا فروشی انجام داد ، نصب دوربین های مدار بسته ، استفاده از شیشه های ضد ضربه و مکم چه برای ویترین بیرونی و چه برای ویترین های داخلی مغازه ، استفاده از درب های ریموتی که با اجازه صاحب مغازه باز می شود است .

جانمایی درست نورپردازی در محیط تاثیر شگرفی در جلوه آن به مشتری دارد. نورپردازی مناسب سبب میشود که محصولات جذابتر و شیکتر به نظر برسند، انعکاس ملایم نور محیط را چشمنواز میسازد و کالاها را براق جلوه میدهد، بنابراین احساس خوشایندی در مشتریان به وجود میآورد، البته استفاده از نورهای خیره کننده در دکور مغازه رونق را از مغازه میگیرد زیرا کالاها دیگر مجالی برای خودنمایی پیدا نمیکنند. طلا و جواهرفروشی، از آن دسته شغلهایی است که دکوراسیون و طراحی داخلی مغازه آن بسیار اهمیت دارد؛ بنابراین اگر میخواهید که مشتری حاضر به ورود و خرید از فروشگاه شما شود، باید طراحی دکور فروشگاه خود را بهروز نگه دارید. با مطالعه مزایای داشتن دکور طلافروشی اصولی، متوجه شده اید که تا چد طراحی دکوراسیون داخلی مغازه طلافروشی می تواند در افزایش فروش و جذب مشتری بیشتر موثر باشد. ویترین های مغازه طلا فروشی با ویترین بقیه مغازه ها فرق دارد و می بایست علاوه بر موضوع دکور و زیبایی بقدری ایمن باشد که خیال صاحب مغازه را تا درصد بسیاری راحت کند .

دکور مغازه طلا فروشی در مرحله اول باید تمرکز در به نمایش گذاشتن جواهرات داشته باشد. در صورتی که مغازه طلافروشی بزرگ باشد می توانید از انواع و اقسام تابلوهای مختلف استفاده کنید. هنگامی که از نورپردازی به درستی استفاده گردد ، می تواند شما را در مقابل رقبای خود قرار دهد. بهترین توصیه برای به روز کردن ویترین این است که با داشتن یک ویترین خلوت شما می توانید با ورود اجناس جدیدتر به فروشگاه و مغازه به راحتی جدیدها را با قدیمی ها جابه جا کنید. در دکوراسیون طلا فروشی سکشنبندی باعث منظم و مرتب به نظر رسیدن مغازه و البته راحتی کار برای فروشنده میشود.

به این موضوع دقت لازم را داشته باشید که هر چقدر هم که کالای شما لوکس باشد اما اگر رنگ بندی محیط شما و نور دهی آن مناسب نباشد شاید نتواند آن چنان که شما می خواهید جلوه و نمای لازم را به مشتری ارائه کند. در طراحی ویترین جواهر فروش می توان از سنگ برای تزیین و جلوه دادن به آن استفاده نمود. از بین هزاران ایده موجود در فضای گسترده اینترنت استفاده کنید تا لوگوی خود را جذاب تر در این نرم افزار ها نهایی کنید و بدون از دست دادن زمان تمام مراحل را بدون مشکل از پیش ببرید.

در این سبک می توان از اشکال مختلفی در دکوراسیون مغازه استفاده کرد. استفاده از نور آفتابی در روشنایی و نورپردازی طلافروشی، شاید در نظر اول باعث درخشش و چشمگیر شدن الماسهای داخل ویترین شود، اما عقیق و فیروزه و دیگر سنگهای قیمتی رنگی زیر این نور طراحی داخلی طلا فروشی مدرن زیاد محو میشوند. از طرفی با این اپیدمی فعلی و همه گیر شدن ویروس منحوس کرونا، اکثر مردم به خرید اینترنتی و غیر حضوری روی آورده اند و با حفظ پروتوکل ها سعی بر این دارند تا حد ممکن از خانه بیرون نروند. در ویترین این مغازه ها فقط بروی هویت و برند محصولات تمرکز می شود. برای اطمینان از این مورد بهتر است خود را همانند یک رهگذر فرض کرده و از جلوی مغازه خود رد شوید. اجرای دکور می تواند با مشورت با یک طراح دکور حرفه ای صورت گیرد و همچنین شما می توانید طرح و ایده اصلی را خود بدهید و در مورد جزئیات و نحوه اجرای کار از متخصصین این کار کمک بگیرید.

طراحی مدرن طلا فروشی

بنابراین بر خلاف چیزی که به نظر می رسد طراحی دکوراسیون اخلی جواهر فروشی ها باید بسیار ساده و جذاب باشد. همراه ما باشید تا موضوع جذاب و کاربردی طراحی داخلی طلا فروشی را بررسی کنیم. هم طراحی دکور و هم نمای مغازه که در اصل همان طراحی نمای ساختمان محسوب میشود، هر دو تاثیر چشم گیری روی افزایش فروش شما خواهد داشت، هلدینگ ساختمانی سپنتا در این مقاله به بیان نکته های طراحی مغازه می پردازد که با رعایت این نکته ها می توانید فروش خود را افزایش دهید، با ما همراه باشید. همه چیز در طراحی دکور مغازه تحت تأثیر ویژگی های منحصر به فرد مجموعه جواهرات و بازار هدف آن هستند. مثلا مشتری ها با یک نگاه به مواد خوراکی پشت ویترین متوجه تازگی آن شده و وارد مغازه می شوند. یکی از بهترین موارد مناسب که می توان در مورد طراحی داخلی روف گاردن به کار برد استفاده از پوشش های گیاهی مختلف است مثلا از انواع درخچه ها گرفته تا چمن ها.

برای ویترین بهتر است از کل فضای موجود بهره گرفت اما با قرار دادن جواهر زیاد آنرا شلوغ نکرد. باید به نحوی دکور مغازه خود را طراحی نمایید تا زیباییهای موجود در طلا و جواهر هرچه بیشتر خودنمایی کنند. نورپردازی لازم است که متناسب با سبک مورد علاقه شما برای دکوراسیون دکور مغازه طلا فروشی باشد. حتی از نظر روانشناسی، لوازم تزئینی اضافی و عکسها و پوسترهای زیاد باعث ایجاد استرس و اضطراب در افراد میشود و این برای دکور مشاور املاک مناسب نیست.

طراحی دکور ویترین طلا و جواهر