دزدگیر خانه هوشمند دزدگیر خانه هوشمند چیست و کاربرد آن چیست؟ فروشگاه اینترنتی اینصب-امن باش

چنانچه در یا پنجره‌ی تحت نظر باز شود آن نقطه به عنوان یک نقطه‌ی ناامن تحت حفاظت قرار می‌گیرد. فعال‌سازی انتخابی/Stay Arm یعنی در صورتی که کاربر در خانه باشید، فقط هشدار را برای ورود / خروج یا پیرامون تعیین می‌کند، همچنین با عنوان Home Alert شناخته می‌شود. سنسور اعلام حریق، سنسور نشت گاز و سنسور نشت آب همانطور که از نامشان پیداست به ترتیب بر اثر ایجاد آتش و دود، نشت گاز و یا نشت آب اعلام خطر کرده و آژیر را به صدا در می آورند که با توجه به نیاز مورد استفاده قرار می گیرد. این سنسور با فرکانسی که ایجاد می کند عبور هر شی از میان این دو قطعه را به راحتی تشخیص می دهد.

سیستم هشدار بی سیم Navaris

سنسور در و پنجرهدر سیستم دزدگیر هوشمند منزل، ابزار اصلی سنسورها هستند. بنابراین باید به گونه‌ای قرار داده شوند که شکاف یا نقص امنیتی در مدار وجود نداشته باشد. سپس پنل کنترل سیگنال را دریافت و تجزیه تحلیل کرده و فرمان‌های مختلفی را به بخش‌های گوناگون می‌فرستد. همچنین درصورت قطعی اینترنت و یا قطعی برق هشدار از طریق پیامک ارسال می‌شود. این وسایل امنیتی از یک مکانیزم ساده بهره می­‌برند تا شما را از ترددهای غیرمجاز آگاه کنند.

دزدگیر خانه هوشمند دزدگیر خانه هوشمند چیست و کاربرد آن چیست؟ فروشگاه اینترنتی اینصب-امن باش

برای این که بخواهید چند چشمی را سیم کشی کنید سعی کنید تا از هر چشمی یک سیم به پنل دستگاه بکشید تا در زمان عیب یابی دستگاه بتوان مراتب را راحت تر پیگیری کرد. پیش از هر چیز خرید و نصب قفل استاندارد با ایمنی بالا برای هر مکانی ضروری است. نمونه بهترین قفل ها ضد اسید و ضد ضربه و برش هستند و عموما از جنس نیکل فولاد ساخته میشوند.

دزدگیر اماکن فول امکانات دزدگیری است که در زمن سرقت علاوه بر آژیر زدن از طریق خط ثابت و سیم کارت با شماره تماس های ثبت شده در حافظه تماس گرفته و از طریق ارسال پیامک نیز اطلاع رسانی انجام می دهد. دزدگیر منزل GM910 – شرکت GMK یکی از تولیدکنندگان مطرح تجهیزات امنیتی خانگی وصنعتی بوده که تاکنون مدل های مختلفی از این دستگاه ها را عرضه داشت. در این میان یکی از محصولات کمپانی دزدگیر اماکنی GM910 بوده که ویژگی های مختلفی را برای افزایش امنیت مکان موردنظر فراهم می آورد.

اگر تمایل به خرید دزدگیر منزل و اماکن هستید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. همکاران ما به صورت دقیق شما را با این سیستم آشنا و بهترین دزدگیر منزل متناسب به ساختمان و بودجه تان را به شما معرفی خواهند نمود. توجه داشته باشید که دزدگیر خانه هوشمند همان دزدگیر اماکن می باشد اما دارای قابلیت هوشمندسازی است. لازم است در هنگام خرید مطمئن شوید که پنل دزدگیر مد نظر از این قابلیت برخوردار باشد. در غیر این صورت امکان هوشمندسازی با دزدگیر اماکن وجود نخواهد داشت. به طور مثال برخی از افراد در شهری دیگر دارای خانه می باشند و قبل از ورود به منزل قصد دارند که محیط خانه را گرم یا سرد نمایند.

این دزدگیر هوشمند دارای مشخصات فنی زیر میباشد:

طیف نوری مادون قرمز بطور دائم ازفرستنده یا همان TRANSMITTER بصورت خطی و کاملا متقارن بسمت گیرنده یا همان Receiver تابیده میشود و درمدار گیرنده درصد انتشار شعاع نوری مادون قرمز را با شروع کار و اشعه اولیه جذب شده درگیرنده مقایسه میشود. و درصورت اینکه نور جذب شده کمتر ازمقدار استاندارد تنظیمی مثلا 50 درصد کمتر باشد این حالت بمنزله قرار گرفتن مانع بین دو سنسور تلقی شده و رله خروجی تغییر وضعیت خواهد داد. تنظیم حساسیت سنسور ها بایدبه گونه ای باشد که عوامل جوی و محیطی همچون مه و گرد و غبار باعث جذب کمتر اشعه توسط گیرنده و عاملی جهت وقوع آلارم بی مورد امن باش نباشد. در مقایسه با سنسورهای حرکتی PIR، سنسور بیم با استفاده از ایمنی حیوان خانگی، میزان زنگ هشدار کم، و همچنین مقاوم به هوا و غیر حساس به تغییرات درجه حرارت است. سنسورهای پرتو مادون قرمز به طور گسترده ای برای حفاظت از محیط خانه و تجاری استفاده می شود.

لامپ هوشمند RGB

این سنسور از باز شدن و یا تخریب درب با فعال شدن آلارم دزدگیر جلوگیری می کند. دزدگیر اماکن با تلفن کننده خط ثابت از لحاظ قیمت در رده میانه قرار دارد. دزدگیر خط ثابت در هنگام وقوع سرقت علاوه بر فعال کردن آژیر از طریق خط ثابت محل نصب دزدگیر با شماره تماس های ثبت شده در حافظه تماس گرفته و اطلاع رسانی می کند. برتری چشمی بیسیم H9 نصبت به چشمی های دیگر ارسال گذارش اتمام باتری به مرکز کنترل F9 است که این مرکز از طریق پیامک شما را مطلع میسازد.البته این سیستم فقط با دزدگیر اماکن F9 امکان انجام این کار را دارد. کنترل پنل دزدگیر اماکن پارادوکس دارای 2 پارتیشن است و قادر است از ریموت REM3، صفحه کلید بی سیم K23RF / K37، چهار آژیر بی سیم SR150 و دو ماژول تکرار کننده بی سیم RPT1 پشتیبانی کند. همچنین این کنترل پنل می تواند 16 خروجی قابل برنامه ریزی را نیز ساپورت نماید.دزدگیر پارادکس دارای 5 خروجی قابل برنامه ریزی به روی برد است که امکان تعریف تحریک به صورت مثبت و یا منفی را نیز دارد.

  • چنانچه در یا پنجره‌ی تحت نظر باز شود آن نقطه به عنوان یک نقطه‌ی ناامن تحت حفاظت قرار می‌گیرد.
  • به همین دلیل هنگامی که منزل را ترک می‌کنید یک خیال واهی ایجاد کنید که هنوز کسی در خانه است.
  • سنسور های دزدگیر خانه فایروال در مقایسه با دیگر برندها کامل بوده و با همین برند انواع چشمی حرکتی با سیم و بیسیم ,مگنت,سنسور لرزشی ,آژیر بیسیم و باسیم,پدال و…
  • در نظر داشته باشید برای نصب این سنسور خارج از محیط مانند درب اصلی باغ.