دریچه داکت اسپلیت قیمت خرید دریچه بازدید داکت اسپلیت پخش نیرو سپهر مهار

دریچه های بازدید و دریچه های خطی اجرای زیر ساخت و کانال های تهویه مطبوع یکی از مهمترین مراحل تجهیز داکت اسپیلیت است که نیازمند تخصص تکنسین های حرفه ای در این حوزه است. برای دستگاه های فن کویل و داکت اسپلیت که در داخل واحدهای مسکونی یا تجاری نصب می شوند، دریچه هایی جهت دسترسی به دستگاه طراحی و نصب می شود که در مواقع لزم بتوان به شیر آلات و یا قسمتهای دیگر دستگاه دسترسی داشت. این محصول به دو صورت پیچ از رو و پیچ مخفی (پیچ از تو) قابل نصب میباشد.تعداد قفل های درب دریچه و تعداد جای پیچ هایی که بر روی فریم درنظر میگیرند، با ابعاد دریچه رابطه مستقیم دارد؛ هر چه ابعاد محصول بیشتر شود تعداد جای پیچ و قفل نیز بیشتر میشود. ابعاد این دریچه‌ها با توجه به موقعیت قرارگیری و میزان دبی هوایی که از آنها خارج می‌شود، توسط یک مهندس طراح انتخاب می‌گردد.

دریچه های داکت اسپلیت بصورت سفارشی و بر اساس ابعاد مورد نیاز از سمت کارفرما طراحی و ساخته دریچه داکت اسپلیت می شوند. دریچه داکت اسپیلت در زیر دستگاه داکت اسپلیت بر روی سقف کاذب نصب میشود و محل دسترسی نصاب و تعمیرکار دستگاه محسوب می شود. دریچه بازدید لانه زنبوری زیر داکت اسپلیت جهت هوادهی بیشتر به داکت اسپلیت مورد استفاده قرار گرفته و جهت راحتی کار بیشتر تعمیرکاران از حالت وزنه‌ای و جداشونده دریچه مشبک داکت اسپلیت استفاده خواهد شد. با استفاده انواع چوب یا MDF امکان تولید دریچه‌های بازدید در طرح و رنگ مختلف برای افزایش زیبایی محیط وجود دارد. هرچند مقاومت این نوع از دریچه بازدید تاسیسات به نسبت سایر دریچه‌ها در برابر ضربه، رطوبت و تجمع حشرات کمتر است؛ اما تنوع طرح و رنگ آن موجب انتخاب آن توسط افراد با سلیقه‌های خاص شده است. همچنین به‌کارگیری رنگ پلی اورتان یا پوشش پی وی سی موجب بهبود شرایط نگهداری و ماندگاری بیشتر آن خواهد شد.

پس از برش ورقِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت مشبک لولایی هر چهارگوشه‌ی ورقِ درب را به صورت لبه دار با زاویه‌ی ۹۰ درجه در می‌آوریم. این کار هم باعث استحکام درب دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌شود و هم از تاب خوردگی و دفرمگیِ ورق درب دریچه بازدید داکت اسپلیت ممانعت می‌نماید. پس از لبه زنی در اطراف ورق درب دریچه بازدید داکت اسپلیت نوبت به بازکردن و خالی کردنِ حفره‌ی دریچه مشبک بر روی ورق درب دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌رسد.

دریچه بازدید داکت اسپیلت با شیار پره  Z

یک سطح دیده شدنِ ساختار درب دریچه بازدید داکت اسپلیت پس از عملیات رنگ کمک مضاعفی در زیباتردیده شدنِ بدنه بیرونی دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌نماید.برای ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت مگنتی نیز ابتدا با ساخت چهارچوب فریم شروع نموده و سپس اقدام به ساخت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت می‌نماییم. ابعاد فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت باید هم در طول و هم در عرض به میزان نیم سانت از هر سو کوچکتر از ابعاد تودرتویِ قابی که قرار می‌باشد دریچه بازدید داکت اسپلیت بر روی آن نصب شود باشد.از الزاماًت ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت حالت لولاییِ این نوع دریچه بازدید داکت اسپلیت است.با ساخت فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت باید نسبت به ساخت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت اقدام کرد. ابعاد پشت در پشتِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت با ابعاد داخلی فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت مگنتی هماهنگ با میزان دو میل بادخور از هر طرف ساخته می‌شود. البته با توجه به لولایی بودنِ درب این دریچه بازدید داکت اسپلیت الزاماً باید میزان بادخورِ لولا را نیز از ابعاد درب دریچه بازدید داکت اسپلیت کسر کرد تا درب دریچه بازدید داکت اسپلیت به راحتی در نشیمنِ خود، باز و بسته گردد. معمولا لولا را بر روی طول درب دریچه بازدید داکت اسپلیت تعبیه می نمایند تا مقاومت بیشتری در زمان باز شدنِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت از خود بروز بدهد و به راحتی توانِ نگهداریِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت را داشته باشد.

دریچه بازدید داکت اسپلیت

با توجه به خط مشی این شرکت در راستای توسعه فعالیت های خود، مجموعه “فارسان تهویه” در سال ۱۳۹۵ به پشتوانه دانش فنی و مهندسی مدیران و متخصصین با سابقه حاضر در این مجموعه به فهرست زیر مجموعه های این گروه اضافه شد. در اندازه گیری محل به فضای بادخور نیز توجه کنید، به همین دلیل اندازه را کمی بزرگتر در نظر بگیرید تا فضای بادخور را پوشش دهد. با سلام دریچه بازدید شیرالات و تاسیسات پلاستیکی ارسال به تمام نقاط کشور از سایت دریچه …

  • هر کدام از انواع دریچه‌های بازدید تاسیسات مورد استفاده برای داکت اسپلیت بر اساس رنگ، مدل، ابعاد و متریال به‌کار رفته متفاوت خواهد بود.
  • برای خرید این نوع دریچه‌ها قبل از هر اقدامی باید تمامی جوانب را بررسی کرد و سپس دست به انتخاب زد.
  • بر روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت بر اساس نیاز و درخواست کارفرما هر نوع شیار و معبر هوایی را می‌توان ایجاد کرد.
  • با اتصال دریچه هوای خطی بر روی درب دریچه بازدید فن کویل و خم کاریِ لبه های درب دریچه بازدید فن کویلِ خطی کله قندی،این قطعه نیز همچون فریم آماده عملیات رنگ می شود.رنگ کاری بر روی سطوح بیرونی و درونیِ درب و فریم دریچه بازدید فن کویل با استفاده از رنگ کوره ای الکتروستاتیک صورت می گیرد.برای تناسب حداکثری با محیطداز انواع کد رنگ زیبا برای رنگ آمیزیِ سطوح دریچه بازدید فن کویل می توان بهره گرفت.
  • همچنین برای تناسب بیشتر با محیط می‌توان طبق نظر کارفرما هر رنگی روی دریچه بازدید داکت اسپلیت پاشید.

ایجاد پوششِ رنگ بر روی سطوح داخلی و بیرونی دریچه بازدید داکت اسپلیت هم باعث محافظت سطوح آن در برابر صدماتی از قبیل خش دارشدن و هم باعث تناسب نمای آن با نمای محیط می‌گردد.دریچه بازدید داکت اسپلیت را می‌توان به صورت پیچ از رو و هم به صورت پیچ مخفی می‌توان در محل خود نصب کرد. این کرنر در واقع نقش جوش را برای اتصال بازی می‌نماید.با تدارک فریم باید جای پیچ ها را بر روی آن ایجاد کرد.این جای پیچ ها، هم می‌تواند بر روی نمای فریم و هم بر روی دیواره‌ی فریم دریچه بازدید فن کویل ایجاد گردد. با اتمام مراحل ساخت فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت،نوبت به ساخت درب دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی می‌رسد.جنس درب از ورق آلومینیوم با ضخامت یک میل به بالا است.از آنجا که از نام این دریچه بازدید داکت اسپلیت هم مشخص است دریچه‌ی هوارسانِ این دریچه بازدید داکت اسپلیت از نوع خطی کله قندی است.به همین خاطر با توجه به تناسب ابعاد درب دریچه بازدید داکت اسپلیت حفره ای با چهارچوبه‌ی مستطیلی بر روی این درب ایجاد می نماییم که به راحتی دریچه هوای خطیِ کله قندی را بر روی این حفره تعبیه و متصل کرد. ایجاد پوششِ رنگ بر روی سطوح داخلی و بیرونی دریچه داکت اسپلیت هم باعث محافظت سطوح آن در برابر صدماتی از قبیل خش دارشدن و هم باعث تناسب نمای آن با نمای محیط می شود.دریچه داکت اسپلیت را می توان بصورت پیچ از رو و هم بصورت پیچ مخفی می توان در محل خود نصب نمود.

دریچه داکت اسپلیت قیمت خرید دریچه بازدید داکت اسپلیت پخش نیرو سپهر مهار

■ انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت را می‌توان با ورق آلومینیوم با ضخامت یک میلیمتر تولید کرد. ■ دریچه بازدید داکت اسپلیت قابلیت ساخت در ابعاد مختلف و متناسب با ابعاد دستگاه فن کویل را دارد. اما در دریاچه مدل های لولایی به خاطر محدودیت در نصب حالت پیش از رو استفاده می‌شود. در ساختار دریچه بازدید داکت اسپلیت نیز باعث افزایش قیمت آن نسبت به مدل های قبلی می گردد. لازم بصورت جداگانه قابل است که در پایان بر روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت تعبیه می شود.