درباره ما شرکت آسانسور و پله برقی الفارس

شرکت آسانسور و پله برقی آتیس تامین کننده ی محصولات Wittur و نماینده ی شرکت های فوجی چین و Volks آلمان در سراسر ایران کمی باشد. و از سال 1377 فعالیت خود را در زمینه آسانسور و پله برقی شروع و در سال 1381 با طراحی نصب و اجرای آسانسور های کششی و هیدرولیک منطبق با استاندارد های 81 EN اروپا موفق به احداث 240 دستگاه آسانسور کامل در یک شیفت گردیده است . گروه آتیس با تلفیق تخصص، دانش، و پشتوانه بیش از دو دهه حضور موفق در صنعت آسانسور و پله برقی کشور آماده عقد قرارداد با مجموعه های تجاری، اداری، و مسکونی می باشد.

طراحی و سئو

مقدمه پله برقی به عنوان یکی از پرمصرف ترین وسایل و تجهیزات رفاهی در طول روز شناخته می شود. باید توجه داشته باشید که سرویس پله برقی بسیار با اهمیت بوده و باید به شکل های مختلف این کار را انجام داد. در تمامی قطعات الکتریکی و مکانیکی موجود در این محصولات شما می توانید… ویژگی های متفاوت کابین آسانسور استیل را بشناسید کابین آسانسور استیل با ویژگی های متفاوتی مورد استفاده قرار می گیرد. ظرافت و زیبایی در طراحی کابین آسانسور می تواند یکی از ویژگی های مثبت برای مشتریان و کاربران ساختمان باشد.

  • شرکت الفارس همزمان با تاسیس نسبت به ایجاد مجهزترین و مجرب ترین کادر فنی و مهندسی جهت اجرای عملیات نصب، راه اندازی، سرویس و نگهداری و نیز خدمات پس از فروش آسانسور و پله برقی اقدام نمود.
  • شرکت آتیس صنعت پویا طراح و تولید کننده انواع تابلوفرمان آسانسور با بهره مندی از دانش و تجربه فنی و با استفاده از همکاری مهندسین و متخصصین در زمینه الکترونیک همواره سعی در افزایش سطح کیفی محصولات، طراحی به روز متناسب با نیاز روز صنعت آسانسور و کسب رضایت مشتریان خود داشته است.
  • مدیریت فروش شرکت الفارس رهبری کارشناسان فروش و رابط بین مشتریان و مدیر عامل شرکت می باشند تا مشتریان بتوانند بهترین خرید را داشته یاشند.
  • استاندارد در حین اجرا عملیاتی است که واحد فنی و مهندسی الفارس توجه ویژه ایی به آن دارد.

در سالهای 1371 تا 1384 تقاضای روز افزون مسکن موجب افزایش ساختمان سازی و برج سازی و به دنبال آن افزایش درخواست آسانسور پله برقی در ایران گردید. در این سال ها به دلیل عدم کیفیت و کمیت شرکت های مجری، تعدادی از متخصصان ابن صنعت تصمیم به همکاری گرفته تا با وارد کردن تکنولوژی روز دنیا محصولاتی را با کیفیت بالا و سزاوار بازار ایران عرضه کنند. با عنایت به پروردگار متعال از سال 1377 فعالیت خود را در زمینه آسانسور و پله برقی شروع و در سال 1381 با طراحی نصب و اجرای آسانسور های کششی و هیدرولیک منطبق با استانداردهای 81 EN اروپا موفق به احداث 240 دستگاه آسانسور کامل در یک شیفت گردیده است. گروه آتیس با تلفیق تخصص ، دانش ، و پشتوانه بیش از دو دهه حضور موفق در صنعت آسانسور و پله برقی کشور آماده عقد قرارداد با مجموعه های تجاری ،اداری ، و مسکونی می باشد.

تاریخچه‌ای از شرکت آسانسور اوتیس در ایران

در 7 جولای 1976 , Otis به عنوان تنها شرکت تابع United Technologies Corp معرفی شد .

شرکت پس از از مرگ او بعهده ی دو پسر وی به نام های چارلز و نورتون قرار گرفت و پس از مدتی مدیریت اصلی شرکت به دست چارلز افتاد و نام شرکت به “برادران اوتیس” تغییر کرد. استفاده از مطالب بانک اطلاعات تولید و خدمات فعال ترین با ذکر منبع بلامانع است. این سیستم که به REM شناخته میشود , شرکت آتیس یک برنامه تشخیص برای چک کردن عملکرد آسانسور از راه دور است و در سال 1086 عرضه شد . این شرکت با استفاده از تکنولوژی بروز و جدید و استفاده از نسل جدید میکروکنترلر های آرم همواره سعی دارد با آخرین دستاوردها و قابلیت های تابلو فرمان را در اختیار مشتریان قرار دهد. برای استفاده از این ویژگی لازم است وارد حساب کاربری خود در «ای استخدام» شوید.

روند رو به افزایش در فناوری آسانسور

درباره ما شرکت آسانسور و پله برقی الفارس پس از مرگ Elisha Otis که در اثر بیماری دیفتری در سال 1861 رخ داد ، شرکت تحت مسئولیت دو پسر وی به نام های چارلز و نورتون به فعالیت خود ادامه داد. چندی پس از این اتفاق ، این شرکت با مدیریت چارلز به نام ” شرکت برادران اوتیس “تغییر نام داد. تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به ساختمان های مارک دار می باشد . در ابتدا در ایران آسانسورها بصورت کامل و بسته بندی وارد ایران می شد یکی از شرکت هایی که در آن سال ها شروع به فعالیت کرد شرکت Otis در ایران بود.