خرید لپ تاپ دانشجویی ارزان *لیست قیمت انواع لپ تاپ دانشجویی*

توجه به صفحه نمایش مورد دیگری است که باید در نظر بگیرید چرا که ابعاد و اندازه صفحه نمایش بر روی وزن دستگاه تاثیر گذار است. لنوو گزینه‌های بسیار زیادی را در بین بهترین لپ تاپها برای دانشجویان در اختیار شما قرار می‌دهد. در حال حاضر لپ تاپ‌های Ideapad 3 و 5 این کمپانی بهترین لپ تاپ آن‌ها در این بازه قیمتی و بهترین لپ تاپ دانش آموزی 2022 است.

البته حافظه رم این لپ تاپ را می‌توان تا 40 گیگابایت ارتقا داد. کارت گرافیک از نوع انویدیا MX350 مجهز به دو گیگابایت حافظه اختصاصی دارد. مجهز به 128 گیگابایت حافظه پرسرعت SSD است که بالا آمدن ویندوز و باز شدن نرم افزارها را با سرعت بسیار بهتری انجام می‌دهد.

بهترین لپ تاپ دانشجویی تا 30 میلیون تومان

البته که میزان حافظه‌ی داخلی لپ تاپ اهمیت دارد و بهتر است که بسته به استفاده لپ تاپ ۱ ترابایتی یا بیشتر خریداری کنید اما مهم‌تر از میزان حافظه‌ی داخلی لپ تاپ نوع حافظه است. شاید باورتان نشود که حافظه‌ی SSD تا چه حد می‌تواند سرعت یک لپ تاپ را بیشتر کند. پس ترجیحا لپ تاپی با حافظه‌ی SSD خریداری کنید یا برای تعویض حافظه به SSD بعد از خرید برنامه داشته باشید. در مقاله های قبلی، راهنمای خرید لپ تاپ و اشتباهات رایج در زمان خرید را بررسی کردیم، حال قصد داریم تا در یک…

راهنمای خرید لپ تاپ دانشجویی و دانش‌آموزی – شهریور ۱۴۰۱

این نکته را نیز فراموش نکنید به‌‌دلیل استفاده از پردازنده‌ی ای‌ام‌دی دیگر از تاندربولت 4 خبری نخواهد بود. «لنوو IdeaPad 3» با داشتن پردازنده‌ی اینتل Core i7-1165G7، گرافیک انویدیا MX450، نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی FHD، درگاه تایپ C و وزن ۱٫۶۵ کیلوگرمی می‌تواند جزو انتخاب‌‌های مناسب این رده‌ی قیمتی باشد. همچنین ۸ گیگابایت رم DDR و یک ترابایت هارد و ۲۵۶ گیگابایت SSD از دیگر امکانات آیدیاپد 3 لنوو محسوب می‌شوند. اگر به طراحی گرافیکی یا کار با نرم‌افزارهای معماری روی لپ‌‍تاپ خود نیاز دارید، باید بدانید که حداقل حدود ۱۹ میلیون تومان باید هزینه کنید تا بتوانید لپ‌تاپی با گرافیک مجزا تهیه کنید.

۱ ترابایت HDD / رم ۱۲ گیگابایت / AMD Ryzen 3 – R3-3200U / حافظه‌ی گرافیکی RADEON RX VEGA 3

گارانتی محصول شامل اشکال در سخت افزارهای سیستم می‌شود و عواملی مانند ضربه های فیزیکی و یا ریختن مایعات بر روی سیستم شامل گارانتی نمی‌باشد. بنابراین اگر شما هم جزء این افراد هستید حتما باید به داشتن کارت گرافیک مجزا دقت کنید اما اگر قصد انجام این کار را ندارید، خرید دستگاهی با کارت گرافیک مجزا فقط صرف هزینه اضافه می باشد و کاربرد خاصی برای شما ندارد. لپ تاپ های دانشجویی سیستم هایی برای چند سال کارایی بهینه هستند.

خرید لپ تاپ دانشجویی ارزان *لیست قیمت انواع لپ تاپ دانشجویی* نمایشگر ۱۵٫۶ اینچی FHD، دو درگاه تایپ C با پشتیبانی از تاندربولت ۴ و DisplayPort و وزن مناسب ۱٫۷ کیلوگرمی از دیگر امکانات این لپ‌تاپ میان‌رده‌ی فقط روی صفحه وب زیر کلیک کنید لنوو است. ناگفته نماند می‌توان با ارتقای رم هشت گیگبایتی و اضافه‌کردن حافظه‌ی SSD سرعت آن‌ را افزایش چشمگیری داد. در بخش گرافیکی GEFORCE RTX 3050TI با 4 گیگابایت حافظه‌ اختصاصی از نوع GDDR6 وظیفه پردازش‌های گرافیکی را عهده دار است و پردازنده مرکزی Intel Core i H با فرکانس 2.6 تا 4.4 این پردازنده را همراهی می‌کند.

پس اگر شما یک دانشجوی رشته ی گرافیک هستید و لازم دارید تا از نرم افزار های حرفه ای استفاده کنید مطمئنا یک لپ تاپ با پردازنده ی core i7 گزینه ی مناسب تری نسبت به لپ تاپ core i5 می باشد. بدیهی است که بالاتر رفتن پردازنده شما هزینه ی بیشتری را برای خرید باید متقبل شوید چراکه کارایی حرفه ای تری از لپ تاپ خود می توانید انتظار داشته باشید. اگر بودجه کمتری دارید، باز هم می‌توانید از مدل‌های مجهز به پردازنده‌های نسل یازدهم Core i3 اینتل نتیجه خوبی بگیرید.

  • اگر بودجه زیادی ندارید ، می توانید مدلی با 4 گیگابایت رم بخرید تا در آینده 4 گیگابایت رم دیگر به آن اضافه کنید.
  • این محصول بسیار زیبا دارای قیمتی در حدود ۹ میلیون تومان بوده و یک گزینه بسیار مناسب برای انجام کارهای روزانه شما به شمار می‌آید.
  • اگر به دنبال خرید بهترین لپ تاپ دانشجویی ارزان از برند ایسوس هستید می‌توانید بر روی این مدل حساب باز کنید.