خرید تتر Tether فروش تتر نگهداری تتر + قیمت لحظه ای آنلاین-تترفا

این صرافی‌ها پلتفرم هایی هستند که امکان خرید ارز دیجیتال، فروش آن و تبدیل آن‌ها به یکدیگر و انجام معاملات ارز دیجیتال را برای کاربران خود فراهم خرید تتر می‌کنند. تتر نوعی ارز رمزنگاری شده است که به عنوان استیبل کوین شناخته می‌شود. استیبل کوین ها به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که به یک ارز فیات معین متصل شوند. استیبل کوین هایی مثل تتر نسبت به سایر ارزهای دیجیتال از نوسانات بازار در امان هستند. به عنوان مثال در صورتی که ارزش یک دلار به دلایل مختلفی سقوط کند، ارزش تتر نیز به همان میزان سقوط خواهد کرد. تتر این امکان را برای صرافی ها فراهم می کند تا بتوانند جفت ارزها را با ارزهای فیات مبادله کنند، بدون آنکه ارز فیات درگیر معامله شود.

  • کیف پول‌های غیر حضانتی از عناصر امن در دستگاه شما برای ذخیره کلیدهای خصوصی استفاده می‌کنند.
  • از آنجایی که پشتیبان این ارز فیات (همچون دلار) است، افراد می‌توانند ار مزایای ارز دیجیتال و بلاک چین استفاده کنند و در عین حال نگران نوسانات قیمت ارز دیجیتال خود نیز نباشند.
  • سلارس همچنین در چندین شرکت و سازمان ارز دیجیتال دیگر مانند Bitfinex ،Factom ،Synereo و MaidSafe Foundation کار کرده است.
  • برخی از روش‌های متفاوت به نهاد صادرکننده، وثیقه‌ای که ارزش را پشتوانه می‌کند و نحوه ثابت نگه داشتن قیمت‌های تتر با ارز فیات یا سایر دارایی‌ها بستگی دارد.
  • ویلت این ایده را با مسترکوین اجرا کرد و در سال ۲۰۱۴ یکی از اعضای اصلی آن به بنیانگذار تتر تبدیل شد.

یکی از هدف‌هایی که تتر دارد حمایت همه‌جانبه از رشد و پذیرش سیستم مالی غیرمتمرکز است؛ درنتیجه از تمرکززدایی مالی حمایت می‌کند. تتر یکی از اولین استیبل کوین‌های ایجاد شده بر پایه مسترکوین بود که یک ‌لایه پروتکلی برای بیت کوین به‌حساب می‌آمد و مفهوم استیبل کوین را در سال 2012 به جهان معرفی کرد. تتر پیش‌گام چیزی بود که اکنون با عنوان یک مدل پایدار و با ثبات فیات شناخته می‌شود و در حال حاضر پرکاربردترین استیبل کوین است. همانطور که می دانید در کشور های در حال توسعه همیشه نوسانات واحد پول وجود دارد .

اکسیر، بستر امن معاملات شما

صرافی‌ها را می‌توان از نظر محل فعالیت صرافی‌های ایرانی و خارجی تقسیم کرد که هرکدام شرایط خود را دارند. خرید تتر در ایران از صرافی های ایرانی مانند صرافی اکس اونیکس برای تریدرها و سرمایه‌گذاران ایرانی به‌مراتب آسان‌تر و ایمن‌تر از خرید از صرافی‌های خارجی است. یعنی می‌توانید بدون هیچ مشکل امنیتی در این شبکه سکه بخرید یا بفروشید.

در حال حاضر این کیف پول، از چندین ارز دیجیتال پشتیبانی می‏نماید که ارز دیجیتال تتر نیز یکی از این موارد به شما می‏رود. ثبات قیمتی تتر قابلیتی است که این ارز دیجیتال را به یک رمزارز منحصر به فرد و یونیک تبدیل کرده است. به طوری که این ارز دیجیتال در میان دیگر ارزهای دیجیتال به بی‌ثباتی و نوسان های قیمتی زیاد مشهور‌ند، در ثبات کامل به سر برده و قیمت آن از ابتدا تاکنون یک دلار بوده است. در واقع این ثبات قیمتی باعث شده از تتر به عنوان یک واحد پولی دیجیتال در فضای رمزارزها یاد شود و یک پایه ثابت برای معاملات رمزارزها به شمار رود. تتر مانند بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال در بلاک چین فعالیت می‌کند.

tether

خرید تتر Tether فروش تتر نگهداری تتر + قیمت لحظه ای آنلاین-تترفا هدف مجموعه تترلند، ایجاد بستری امن برای مبادله جفت ارز “تتر/ریال” جهت تامین سرمایه لازم برای ورود به دنیای ارز رمزنگاری شده است. ما در تترلند تلاش می‌کنیم تا با امنیت کامل، سرعت بالا و ارائه بهترین نرخ مبادله، بالاترین میزان رضایت را در زمینه خرید و فروش تتر برای همراهان عزیز خود، ایجاد کنیم. تراکنش هایی که با استفاده از سوئیفت ( سیستم جامعهٔ جهانی ارتباطات مالی بین بانکی ) انجام می شوند معمولاً بسیار گران هستند و می توانند تقریباً 20 تا 30 دلار آمریکا هزینه داشته باشند. علاوه بر این، اگر ارزی که استفاده می‌کنید توسط صرافی رمزنگاری پشتیبانی نشود، بانک علاوه بر این، یک کارمزد اضافی برای تبدیل ارز از شما دریافت می‌کند و درصدی برای انتقال اضافه می‌کند. تتر برای تراکنش هایی که بین کیف پول ها نجام می شود کارمزدی دریافت نمی کند، اما همچنان باید هزینه های استانداردی را که برای شبکه بلاک چین اعمال می شود، بپردازید.

آیا خرید تتر یک سرمایه‌گذاری منطقی است ؟