خدمات شبکه خدمات شبکه های کامپیوتری راه اندازی شبکه

از ویژگی‌های شاخص مجموعه شبکه کالا ارائه خدمات با در نظر گرفتن منافع و توان مالی شرکت‌ها می‌باشد. فعالیت شما به شکلی است که شعبه و کارخانه دارید؟ نگران نگهداری آنها نباشید. با برون سپاری به یک شرکت، کسب‌و‌کارتان به دانش یک نفر متکی نخواهد بود، بلکه گروهی از کارشناسان شبکه برای شما کار خواهند کرد. در دنیای دیجیتال امروز هر شرکتی نیاز به یک استراتژی شبکه قدرتمند دارد. این چشم‌انداز باید به موازات استراتژی‌های کسب‌و‌کار شما ترسیم شده و با برنامه‌ای مدون اجرا شود.

پشتیبانی شبکه و راه اندازی شبکه

راه اندازی میل سرور یکی دیگر از خدمات شبکه های کامپیوتری ما است.راه اندازی این سرویس مزایای زیادی دارد که مکاتبات را تسهیل کرده و ارسال و دریافت ایمیل های پرسنل شرکت با شرکاء و مشتریان راحتتر کرده است. راه اندازی این سرویس علاوه بر صرفه جویی در زمان و هزینه , امکاناتی مانند قابلیت کنترل و نظارت روی ایمیل های ورودی و خروجی , تعیین دسترسی های کاربران به ایمیل ها , اطلاع رسانی جلسات گروهی و… را برای شما به ارمغان می آورد. مشاوره در حوزه شبکه به شما در زمینه انتخاب و خرید تجهیزات شبکه مناسب شما , خدمات کامپیوتری سرویس هایی که نیاز به راه اندازی دارید و …. حضور در محل جهت رفع مشکل کاربران، پشتیبانی از راه دور و مشاوره امنیت شبکه را متناسب با نیاز سازمان شما در اختیار قرار می دهند. چاپ اشتراکی یکی از خدمات اولیه شبکه است که در هر سازمانی مورد نیاز می‌باشد.

برای ارسال کارشناس در محل

خدمات شبکه خدمات شبکه های کامپیوتری راه اندازی شبکه ازاین‌رو متخصص پشتیبانی شبکه باید در مسائل مربوط به پسیو و اکتیو شبکه به مدیران سازمان بهترین گزینه‌ها را ارائه دهد. واحد مراقبت از مشتریان ما نیز بطور مستمر ، فعالیت های مربوط به خدمات پشتیبانی شبکه کارشناسان خود را مورد نظارت قرار میدهد تا تمام موارد داخل قرارداد پشتیبانی شبکه بین سازمان شما و ما بطور کامل و صحیح انجام پذیرد. پس از آنالیزها و شناسایی ایرادات شبکه، کارشناسان ما شروع به برطرف کردن اختلالات و بهینه سازی های مختلف میکنند. رفع ایرادات سخت افزاری در اولویت بالایی میباشد و تجهیزات معیوب به سرعت تعمیر و یا تعویض میشوند. شرکت ویرا شبکه کاسپین در زمینه شبکه پسیو، اکتیو ، فیبرنوری ، اتاق سرور و دوربین های مدار بسته و ملزومات با بیش از یک دهه تجربه فعالیت میکند.

کابل کشی شبکه و رفع مشکلات قطعی شبکه

خطراتی چون آتش سوزی، زلزله، سیل یا طوفان، حملات داخلی یا خارجی و محتمل تر از همه، ایجاد مشکلات سخت افزاری یا نرم افزاری در سرور که با راه اندازی سرویس Backup ، مانع از دست رفتن اطلاعات خواهید شد. مجازی سازی شامل مجازی سازی نرم افزاری، مجازی سازی حافظه، مجازی سازی شبکه، مجازی سازی دسکتاپ و مهم و کاربردی تر از همه مجازی سازی سرور می باشد. امروزه وجود سیستم‌های امنیتی و نظارتی در تمامی مکان‌ها از محل کسب و کار شما تا محل زندگی ضرورتی است که غفلت از آن می‌تواند خسارت‌های سنگینی به شما تحمیل کند.

ما در بخش پشتیبانی نتورک خدماتی مانند کانفیگ سوئیچ ها و روترها و سایر تجهیزات , بهینه سازی نتورک و گسترش و ارتقاء آن , افزایش سرعت , تامین امنیت و …. حاضر شدن سریع کارشناسان شبکه علاوه بر اینکه زمان قطعی شبکه را به حداقل می رساند و تنش استرس ناشی از قطعی شبکه را کاهش می دهد از تعطیلی کار , خسارت مالی , اتلاف وقت مشتریان و … جلوگیری می کند. تعهدی که مجموعه چینود نسبت به مشتریان خود دارد باعث شده نسبت به این موضوع حساسیت زیادی به خرج دهند و ارسال به موقع کارشناس به محل مشتری و در مواقع ضرور رفع مشکل از طریق ریموت و … را در دستور کار خود قرار داده است. گروه چینود بعد از ارائه خدمات شبکه به صورت دوره ای و در بازه های زمانی مشخص وضعیت سلامت شبکه را تست و بررسی می کند در زمینه پشتیبانی از شبکه بازدید دوره ای نقش بسیار مهمی را در یافتن مشکلات احتمالی و رفع آن ها ایفا می کند. این نظارت منظم کمک می کند تا مشکلاتی که پیش بینی می شود در آینده گریبان شما را خواهد گرفت شناسایی شود و در اسرع وقت پیش از آنکه باعث قطعی در شبکه شود حل و فصل نماییم. این نرم افزار در جهت تامین امنیت و فایروالینگ در شبکه های کامپیوتری استفاده می شود.

  • در واقع CPU، RAM، Storage و Network سرور فیزیکی بین ماشین های مجازی به اشتراک گذاشته می شود.
  • همچنین آموزش حین اجرای خدمات به مشتری جزء بهترین مزیت های ما می باشد.
  • افزایش شبکه‌های کامپیوتری به معنای افزایش درخواست برای خدمات شبکه‌های کامپیوتری اعم از نصب، راه اندازی شبکه و نگهداری شبکه توسط نیروهای متخصص است.
  • بهترین روش برایارائه خدمات شبکه در تهران، یک متخصص فناوری اطلاعات در سطح سازمانی است که در شهر تهران مستقر باشد است.
بسته به بزرگی و کوچکی مجموعه، تعداد و ساعت حضور کارشناسان مشخص می گردد. برای مجموعه های کوچک و متوسط به صورت هفتگی و ماهیانه پشتیبانی شبکه قابل اجرا است. این تنوع در خدمات سبب می شود با توجه به میزان خدمات، هزینه پرداخت نمایید.

را برای شما به ارمغان می آورد.