تور مسقط قیمت تور ارزان مسقط عمان، لحظه آخری علی بابا-عمان 777

اما اگر بخواهیم از شرایط سفر دریایی از قشم به عمان مختصر بگوییم به این صورت است که راه دریایی نیز از راههای دیگر برای رسیدن به کشور عمان است. از سال 95 قرار شد که اولین خط دریایی بین جزیره قشم در ایران تا بندر خصب در عمان راه اندازی شود. تور عمان، در اصل تور گرانی نیست البته به شرطی که مواردی را مد نظر داشته باشید. هتل های پنج ستاره و لوکس جزو گران ترین اقامتگاه ها هستند و اگر بخواهید در آن ها اقامت داشته باشید باید حسابی ولخرجی کنید. در عوض با اقامت در هتل های معمولی تر مثلا هتل های 3 ستاره هزینه های تان کلی کاهش می یابد.

با توجه به گرم بودن آب و هوای کشور عمان بهترین فصل سفر از پاییز تا اخر بهار می باشد . پس از توافق و عقد قرارداد کار، کارفرما برای شما درخواست ویزای اقامت کار خواهد زد که معمولا ظرف یک هفته ویزای یک ساله برای شما صادر و قابل تمدید خواهد بود. فصل بهار در عمان با آب و هوای معتدل، بهترین زمان برای شنا در دریا و استفاده از تفریحات و ورزش‌های آبی در این کشور می‌باشد. نرخ تورهای عمان در فصل بهار به دلیل مناسب بودن هوا بالاتر از تابستان می‌باشد.

تور عمان 10 شب

کشور عمان در قسمت جنوب غربی ایران و در ساحل خلیج فارس قرار گرفته است و شاید به نظر نرسد اما سفر به عمان می تواند یکی از بهترین سفرهای عمرتان بشمار برود. با توجه به شرایط محدودیت های سفری، تور عمان در حال حاضر تنها بصورت هوایی برگزار می شود و از آنجایی که فاصله زیادی با ایران ندارد شاید نهایتا 2 ساعت در پرواز باشید. یکی از جالب ترین و هیجان انگیزترین سفرها به عمان سفر با تور عمان دریایی با کشتی های کروز است. کشتی هایی شیک و لوکس که در آب های نیلگون خلیج فارس لنگر می گیرند و از مرزهای آبی امارات و عمان می گذرند و تجربه شگفت انگیزی خواهد شد.

ارتفاع زیاد این کوه باعث شده تا دما در آن پایین آید و جای خوبی برای کشاورزی باشد. مثلا هزینه معقول تاکسی از فرودگاه بین المللی مسقط تا مرکز شهر ۶ ریال می شود. استفاده از از تاکسی ها به صورت دربست برای شما بسیار گرانتر تمام می شود و بهتر است با نفرات دیگری سوار تاکسی شوید تا هزینه کمتری بپردازید. کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت خدمات مسافرتی گردشگری سفرهای دنیاگردی آریا میباشد. بر اساس نوع پرواز خارجی داخلی تعیین می‌شود که انتخاب هتل و نوع پرواز با شما می‌باشد. اگر از طرفداران صنعت چرم هستید شما را به دیدن مرکز تجاری کاپیتال سنتر یا CCC دعوت می‌کنیم.

آیا برای سفر به عمان به ویزا نیاز داریم؟

مدحاء می توان گفت که از خاک عمان جدا بوده و در خاک امارات قرار دارد. زیرا امارات متحده ی عربی از 4 طرف آن را محاصره کرده است و به همین دلیل می توان گفت که تحت تسلط امارات متحده ی عربی قرار دارد. ارزانترین و بهترین قیمت تور لحظه آخری عمان یا آفر تور عمان را می توانید از آزانس سفریار بخواهید. معمولا بیشتر ما برایمان پیش آمده که با یک جستجوی ساده تور ارزان لحظه آخری عمان را در گوگل سرچ کنیم، بی شک اسم تورهای لحظه آخری ارزان عمان و بلیط لحظه آخری عمان را دیده ایم! با توجه به شرایط اقتصادی موجود، شاید قیمت اولین فاکتور انتخاب یک شرکت، جهت دریافت خدمات از آن باشد. در همین راستا خرید هتل، پرواز، تور و سایر خدمات گردشگری کشور عمان از شرکت خدمات مسافرتی آوای بورالان با نازل‌ترین قیمت نسبت به سایر رقبا شما را از گشت زنی در بین آژانسهای مسافرتی برای همیشه بی نیاز می‌کند.

تور مسقط ویژه ی پاییز

صنایع دستی زیبا، ظرف‌های سفالی با طرح‌های متنوع و جواهرات جذاب تنها بخشی از سوغاتی‌هایی هستند که می‌توانید به عنوان کادو و یا یادگاری از تور عمان خریداری کنید. یکی از قدیمی ترین بندرگاههای عمان، شهرستان صور در شرقی ترین نقطۀ این کشور قرار دارد. از شگفتی های این شهر، وجود پنج قلعۀ باستانی در آنجاست که هر کدام کاربری نظامی و دفاعی داشته اند و نگهبانان شبانه روز در آنها به دیده بانی مشغول بوده اند.

در ادامه بهترین جاذبه‌های گردشگری عمان را به شما معرفی خواهیم کرد. همانطور که از موقعیت جغرافیایی عمان مشخص است، آب و هوای این کشور بیابانی و گرمسیری است. برای لذت بردن از سفر و بازدید از تمام جاذبه‌ های توریستی این کشور لوکس و جذاب، تور 3 شب یا تور 4 شب، گزینه ‌های اقتصادی و ارزانی برای شما محسوب می شوند. دقیقا به سلیقه شما و انتظاراتی و خدماتی که از تور خود طلب می کنید، بستگی دارد. برای مثال اقامت در هتل‌ های لوکس 5 ستاره مسقط، جدا از بی نظیر بودنش، خیلی هم هزینه های بالایی دارد.

پرواز کیش – مسقط دو روز در هفته و توسط شرکت هواپیمایی کیش ایر به مقصد تور عمان مسقط انجام می‌شود. پروازهای چابهار – مسقط هر هفته جمعه‌ها و توسط شرکت هواپیمایی کیش ایر به مقصد مسقط انجام می‌شود. شاورما یکی از خوشمزه‌ترین و لذیذترین غذاهای عمان بوده و ظاهری شبیه به کباب ترکی دارد. شاورما در بین مسافرین تور عمان بسیار محبوب بوده و حتی بسیاری از شکم گردان به خاطر تست شاورما و غذاهای عمانی دیگری نظیر مشکاک، مشوی، هریس و مجبوس، تور عمان را انتخاب می‌کنند. قلعه نزوی در قرن نهم ساخته شد اما بخش های اصلی آن در قرن 17 طراحی و بسط داده شده است. در آن زمان، این قلعه محل دفاع در برابر دشمن می بود، و پنجره های آن به نحوی برای تیراندازی به سمت دشمن طراحی شده است.

  • ویزای توریستی عمان به دو صورت عادی و فوری، البته با تفاوت قیمت صادر می شود.
  • در واقع قصر سلطان محل زندگی پادشاه عمان است و ساختمان آن با معماری اسلامی بنا شده.
  • درست است که شما، چیز زیادی در مورد تور عمان نمی‌دانید، اما در بین گردشگران دیگر کشورهای دنیا به خصوص گرشگران اروپایی، محبوبیت تور عمان در حال افزاش است.

تور مسقط قیمت تور ارزان مسقط عمان، لحظه آخری علی بابا-عمان 777

وب سایت هتل های عمان مشخصات و قیمت های هر هتل و هر نوع اتاق را منتشر می کنند. وب سایت های ایرانی بسیاری نیز امتیاز هتل ها را گرفته و شما با ورود به سایت های ایرانی می توانید با چند کلیک ساده اتاق مورد نظر خود را در هتلی مناسب رزرو کنید. اما در سفر به این کشور از طریق تور عمان، تمامی این کارها توسط شرکت های تور انجام می شود، و شما با آسودگی به گردشگری خواهید پرداخت. البته شما از بعد از ژانویه یعنی اوایل بهمن ماه تا اواسط اسفند ماه هم می توانید از تور ارزان قیمت عمان لحظه آخری را تهیه نمایید. در حال حاضر پرواز مسقط، از چهار شهر تهران؛ شیراز؛ کیش و چابهار برگزار می‌شود. این پروازها در روزهای مختلف هفته و توسط چند ایرلاین ایرانی مانند کیش ایر و آسمان و چند ایرلاین عمانی مانند سلام ایر؛ و عمان ایربرگزار می‌شوند.

جاذبه‌های تاریخی بسیاری در کشور عمان وجود دارد، از قلعه‌های کوچک و بزرگ و دژهای مستحکم گرفته تا شهر گمشده و افسانه‌ای Ubar، یا کاخ‌ها و خانه‌های سلطنتی سلاطین تاریخ عمان، همه و همه تاریخ چندصد ساله و چندهزار ساله‌ای دارند. این شهر بندری و منطقه دیدنی در استان ظفار قرار دارد، و از دو بخش کوهستانی، و جنگلی – ساحلی تشکیل شده است. شرکت کنندگان در تور عمان ساعات زیادی را به لذت از طبیعت این منطقه می گذرانند. کارشناسان برای نشان دادن عمق این غار، آن را با هرم جیزه مصر مقایسه می کنند و معتقدند که این هرم به طور کامل درون غار مجلس الجن جای می گیرد. بومیان این محله، غار عجیب و عمیق و زیبای مجلس الجن را محل زندگی جن ها می دانستند.