بک لینک چیست؟ سئو اسمارت-بک لینک گلدلینک

از آنجا که موتورهای جستجو بیشتر صفحات محبوب را مرور می کنند، در صورتیکه از این صفحات محبوب بک لینک دریافت کرده باشید، سریعتر محتوا جدید شما را شناسایی کرده و ایندکس می کنند. با توجه به مواردی که در خصوص این شیوه لینک سازی بیان کردیم، بهتر است که سرمایه اصلیتان صرف خرید رپورتاژ و انتشار محتوا در سایتهای معتبر ایرانی کنید. هم از سایت های با اعتبار بالا لینک گرفته اید و هم نرخ کلیک سایت را افزایش داده اید. بنابراین بهتر است که تنها زمانی برای خرید پروفایل بک لینک اقدام کنید که به دنبال تنوع در شیوه لینک سازیتان هستید.

بک لینک گرفتن از HARO

یکی از مهم‌ترین فاکتورها در تعیین کیفیت بک‌لینک محتوای وبسایت است. گوگل با هوش مصنوعی می‌فهمد موضوع کلی وبسایت‌ها چیست و هر صفحه درباره چه موضوعی محتوا دارد. هزینه خرید بک لینک از سایتی به سایت دیگر متفاوت است ولی در کل گوگل خرید و فروش بک لینک را تایید نمی کند.

لینک سازی طبیعی

حال اگر این روش به درستی انجام شود، مخاطب با کلیک بر روی تبلیغات، به وب‌سایت یا صفحه فرود هدایت خواهد شد و به این ترتیب، بک‌لینک مناسبی برای سایت تنظیم می‌شود. اگر محصولی فیزیکی، دوره آموزشی، کالا، خدمات یا هر ارزشی را تولید می‌کنید، می‌توانید آن را به بک لینک سایت خود تبدیل کنید. اینفوگرافیک‌ها از جمله استراتژی‌های مهم برای لینک‌سازی و دریافت بک‌لینک به شمار می‌آیند.

بک لینک چیست؟ سئو اسمارت-بک لینک گلدلینک

بعدش باید می رفتم سراغ کسایی که به اون اینفوگرافیک (از سایت از کار افتاده) لینک داده بودن. به این معنی که اونها هزارن صفحه در سایتشون وجود داشت که دیگه کار نمی کرد. بیشتر مردم به این صفحه لینک دادن برای این که شامل یک استراتژی خاص با یک اسم منحصر به فرد بود (“Inbox Zero”). اگر شما دوست دارین که بقیه به سایتتون لینک بدن، باید چیزی در سایتتون داشته باشین که ارزش لینک دادن بهش را داشته باشه. همان طور که گفته شد، هرجا که توانستید، بهتره از انکرتکست استفاده کنید که کلمه کلیدی شما را در بر بگیره.

و حتما مهم است که این سایت‌ها معتبر و پربازدید باشند و رتبه و اعتبار دامنه بالایی داشته نکات بک لینک – https://goldlink.ir/what-is-backlink/ – باشند. هرچه بک لینک‌ها باکیفیت‌تر باشند، رتبه بندی وبسایت شما بالاتر خواهد رفت. در ادامه ۸ راه ساده برای شروع ایجاد بک لینک‌های باکیفیت برای وب‌سایت شما آورده شده است. با استفاده از این روش‌ها می‌توانید استراتژی لینک سازی خارجی (لینک بیلدینگ) سایت خود را طراحی کنید. از نظر گوگل؛ وقتی یک وب‌سایت به سایت دیگری بک لینک می‌دهد، به این معنی است که محتوای وبسایت دریافت کننده بک لینک، با کیفیت است.

  • قابلیتی که در آن ناشران از مخاطبان دعوت می‌کنند تا درباره محتوای منتشر شده خود نظر دهند.
  • با توجه به نکاتی که در این صفحه توضیح داده شد، می‌توانیم نتیجه بگیریم همیشه صفحه یا سایتی که دارای بک لینک بیشتر و بهتری است در مبارزه با رقبایی که هم سطح او هستند پیروز خواهد بود.
  • همان‌طور که بیان شد، کسب بک لینک و کاربرد ستراتژی درست برای لینک سازی میتواند جایگاه وب‌سایت شما را در نتایج گوگل بهبود دهد.
  • بک لینک های سالم ، پیوند هایی هستند که به صورت منطقی تقسیم شده اند و از یک وبسایت چندین هزار لینک گرفته نشده باشد.
  • برای کسب رتبه در صفحه نتایج موتورهای جستجو باید بک‌لینک‌هایی با کیفیت داشته باشید.
  • اکثر محتواهایی که روی همان موضوع کار کرده بودند مثال‌‌های کمی داشتند و یا کلا از مثال استفاده نکرده بودند.