بهترین گوشی‌ های هوشمند اقتصادی زام دیزاین

باتری مناسب و البته قدرتمند 5000 میلی‌آمپر‌ ساعتی هم طول عمر مفید دو روز را به ازای هر بار شارژ 100 درصدی به سادگی با کلیک بر روی وب سایت آگهی بالا خواهد داشت. در صورت مشاهده‌ی کلمات رکیک و نامناسب، پیغام کاربر حذف شده و در صورت تکرار، اکانت کاربری وی مسدود می‌شود. قوانین و مقررات ارسال دیدگاه در زومیت را مطالعه کرده و آن‌ها را می‌پذیرم. بلاگ دیوار در تلاش است تا با ارتقا دانش کاربران خود، در بهبود تجربه کاربران در استفاده از دیوار تأثیرگذار باشد.

در نهایت نباید نوکیا ۲.۲ را از قلم بیندازیم که با وجود داشتن امکانات جذاب، نسبت به گوشی‌های مشابه قیمت بسیار ارزان‌تری دارد. این گوشی مجهز به نمایشگر ۵.۷۱ اینچی LCD است و تراشه مدیاتک هلیو A22 به‌عنوان قلب تپنده آن انجام وظیفه می‌کند. از دیگر مشخصات آن می‌توانیم به حداکثر ۳ گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش اشاره کنیم.

ابعاد نمایشگر استفاده‌ شده در این گوشی برابر 6.6 اینچ با رزولوشن FHD است. بهتر است قبل از اقدام به خرید گوشی خارجی، به خصوص گوشی‌های چینی مانند شیائومی و وان‌پلاس حتماًاین مطلبرا مطالعه نمایید تا در مورد پک‌ها و رام‌های مختلف به اطلاعات کافی دست پیدا کنید. بله؛ با توجه به اوضاع اقتصادی، این رنج قیمتی در دسته اقتصادی به نسبت کارایی قرار می گیرند.

در صورت مشاهده‌ی کلمات رکیک و نامناسب، اشتراک آن كاربر حذف شده و دسترسی وی به سایت قطع خواهد شد. در زومیت شما قادر به تغییر تصویر پروفایل خود هستید، هر گونه تصاویر زننده، مستهجن، بی‌ربط و توهین آمیز حذف خواهد شد. هم‌چنین به منظور تسهیل در ارسال و تامین کالا، مراکز انبارداری خود را در شهرهای تهران، تبریز، بوشهر و شیراز ایجاد کرده‌ایم تا بتوانیم کالاها را در زمان مناسب و سریع‌تری به دست مصرف‌کننده نهایی برسانیم. نرخ نوسازی تصویر ۹۰ هرتز بوده و متوسط روشنایی ۷۰۰ نیت و حداکثر روشنایی در آن ۱۰۰۰ نیت است.

چه گوشیهایی رو باید بخریم و چه گوشیهائی را نه

در نهایت از معرفی مدل‌های ناشناسی که از نظر پشتیبانی و تعمیر با مشکل مواجه هستند، صرفنظر شده است. پردازنده مرکزی این گوشی هوشمند هشت هسته‌ای بوده که شامل دو هسته Cortex-A76 با حداکثر فرکانس 2.4 گیگاهرتز و شش هسته Cortex-A55 با حداکثر فرکانس 2.0 گیگاهرتز می‌شود. پردازنده مرکزی این گوشی هشت هسته‌ای بوده که شامل دو هسته Kryo 660 Gold با حداکثر فرکانس 2.2 گیگاهرتز و شش هسته Kryo 660 Silver با فرکانس 1.7 گیگاهرتز می‌شود. پنل جلویی این گوشی شیشه‌ای بوده و با استفاده از کورنینگ گوریلا گلس 6 محافظت می‌شود.

در انتهای این بخش از راهنمای خرید گوشی باید گفت که سامسونگ در ساخت این گوشی از جدیدترین فناوری‌های ساخت گوشی استفاده کرده است تا میان‌رده‌ای با قابلیت‌های نزدیک به یک پرچم‌دار را روانه بازار کند. نوکیا G10 یکی از گوشی‌های جدید نوکیا است که در سال ۲۰۲۱ راهی بازار شد و در واقع باید گفت شاید بهترین محصول این شرکت در محدوده‌ی قیمتی دلخواه نباشد اما قطعا می‌تواند تجربه‌ی نسبتا خوبی از اندروید را در اختیار کاربران قرار دهد. از لحاظ قدرت سخت‌افزاری، شاید پردازنده‌ی به‌کار رفته در آن به خوبی مدل ۳.۴ نباشد اما به‌جای آن در بخش باتری ضعف خود را تا حدودی جبران می‌کند.

بهترین گوشی تا ۱۳ میلیون تومان

بهترین گوشی‌ های هوشمند اقتصادی زام دیزاین

برای توصیف دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی این گوشی اقتصادی تایوانی‌ها، واژه‌ای جز معمولی به ذهن خطور نمی‌کند. در پایان این بخش باید گفت که تمامی گوشی‌های اقتصادی این لیست قادر به ضبط ویدئوی 4K نیستند و عکاسی در محیط‌های تاریک با آن‌ها نتیجه‌ی رضایت‌بخشی نخواهد داشت. تراشه Snapdragon 732G و دوربین اصلی فوق‌العاده ۱۰۸ مگاپیکسلی در کنار باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپری با فست شارژ ۳۳ واتی، شیائومی نوت ۱۰ پرو را به یکی از بهترین و کامل‌ترین میان‌رده‌های بازار تبدیل کرده است. نسخه ۱۲۸ گیگابایتی این مدل با حافظه رم ۸ گیگابایتی نیز برای خرید در این محدوده قیمت دسترس است. اگر عاشق عکاسی هستید بهترین گوشی که در این محدوده می‌توانید بخرید قطعاً همین مدلست. سامسونگ گلکسی A13 – بهترین گوشی های اقتصادی بازارگوشی گلکسی A13 شبیه به برادر گران قیمت‌تر خودش، مدل A23 است و طراحی ساده ولی در عین حال زیبا را ارائه می‌کند.

  • به همین دلیل هم می‌توانید اطمینان حاصل کنید که گوشی مذکور عمر باتری خیلی خوبی دارد و تا ساعت‌ها می‌توانید از آن استفاده کنید.
  • با این حال، صرف نظر از وضوح تصویر، هیچ شکلی از تثبیت در تصاویر ویدئویی هم وجود ندارد.
  • باتری این گوشی شارژدهی خوبی داشته و برای یک روز استفاده سنگین شارژ موردنیاز شما را تامین می‌نماید.
  • این موضوع باعث راحتی کاربران هنگام مشاهده ویدیو و اجرای بازی‌های مختلف شده و همانند گوشی میان‌رده شرکت اپل یعنی iPhone SE 2020 حاشیه‌هایی برای حواس پرتی کاربران وجود ندارد.
  • تغییر مجدد قوانین دورکاری در توییتر ؛ ما…بهترین پاور بانک های 2022 ؛ مشخصات فنی و…هک یک آژانس آمریکایی توسط هکرهای ایرانیپرواز یک هواپیمای نظامی با روغن آشپزی ؛ …بازیگران سریال زیر یه سقف [بیوگرافی + عک…

این موبایل از نظر سخت‌افزاری به پردازنده ۸ هسته‌ای و قدرتمند اگزینوس ۸۵۰ مجهز شده و در کنار آن نیز ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی قرار دارد تا اپ‌های پرکاربرد مثل اینستاگرام و واتساپ را به شکلی روان اجرا کنند. این موبایل ارزان هم به نمایشگر ۶.۵ اینچی IPS LCD با وضوح ۷۲۰ در ۱۶۰۰ مجهز است و در پنل پشتی هم یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی دیده می‌شود. چهار لنز دوربین در این گوشی دیده می‌شود که لنز واید با سنسور 48 مگاپیکسلی، از قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز پشتیبانی می‌کند. لنزهای اولترا واید، ماکرو و سنسور تشخیص عمق تصویر در این گوشی هم 8، 2 و 2 مگاپیکسلی هستند. اقتصاد‌ترین گوشی، گوشی سامسونگ گلکسی A03 سامسونگ است که قیمت آن حدودا ۱۳۳ دلار است. این گوشی برای کسانی مناسب است که انتظار زیادی از گوشی ندارند و تنها برای تماس گرفتن قصد خرید گوشی را دارند.