بهترین مارک دستگاه تصفیه آب تایوانی در تصفیه آسا

دستگاه تصفیه آب زیر سینکی همانطور که از اسم آن هم مشخص است، در کابینت پایینی سینک ظرفشویی جای می گیرد و آب تصفیه شده را از طریق شیر برداشتی که در کنار شیر آب لوله کشی سینک قرار گرفته، در اختیار شما می گذارد. همه ی این موضوعات را که در نظر بگیرید متوجه می شوید که در حال حاضر وجود دستگاه تصفیه آب در هر خانه ای امری ضروری می باشد. اگر بخواهید وسیله خانه مثلاً یخچال خریداری کنید قطعاً ۲ برند LG و SAMSUNG بهعنوان برندها مطرح یخچال به ذهن میرسند، اما در عرصه دستگاههای تصفیه آب در حال حاضر به این صورت نمیتوان نام برند و مدل خاصی را گفت علت آنهم به نسبت نو بودن این دستگاهها در بازار است. این واقعیت بود که آب و هوا در تمام طول سال شبیه چابهار است.در ابتدا دریای عمان برای انجام ورزش های آبی عالی است، به غواصی اسکوبا، گشت و گذار بروید، یا فقط از طلوع و غروب آفتاب خلیج سباهر در دریا لذت ببرید.

اما در مواردی که سختی آب در منطقه محل سکونت شما پایین و فقط کدورت بالایی دارد می توان از دستگاه های تصفیه آب بدون مخزن استفاده کرد. آنالیز شیمیایی آب خام نیز شامل غلظت تفکیکی کلیه یونهای محلول در آب، مجموع یونهای محلول در آب(TDS)، سختی آب، PH و غیره است. دستگاه های تصفیه آب متفاوتی توسط برندهای گوناگونی ساخته میشود که هر کدام از تکنولوژی های ویژهای برای از بین بردن آلودگی ها و موائ زائد موجود در آب استفاده میکنند. تعویض فیلتر بسیار آسان بوده و هوزینگ روسینکی توسط آچار مخصوصی که معمولا در بسته بندی آن موجود است، به سادگی باز و بسته می شود. البته زمانی که با فروشندگان صحبت کنید هرکدام از آنها برندی را که میفروشند بهعنوان بهترین برند و دستگاه موجود در بازار به شما معرفی میکنند و علت هم مشخص است چون سود هر فروشنده درفروش همان برندی است که کار میکند.

خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب

حال، خریدار در انبوهی از اسم، ویژگی، مارک، مدل و غیره گم میشود. چه مدل دستگاه تصفیه آبی را انتخاب کنیم ؟ و این همه تنوع مدل حتی از یک شرکت چه علتی میتواند داشته باشد . هماهنگی داشته باشند. از آنجایی که این مدل ها روی کابینت قرار می گیرند، اکثرا از ظاهر بسیار زیبایی برخوردار بوده و همین موضوع باعث افزایش قیمت آن ها، نسبت به سایر مدل ها می شود. در صورتی که برای شما قیمت تصفیه آب خانگی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، این دستگاه بسیار به صرفه خواهد بود.

انواع دستگاه تصفیه آب

اگر قصد خرید دستگاه تصفیه آب را داشته باشید، پس از کمی پرسوجو و تحقیق در بازار قطعاً دچار سردرگمی میشوید و علت آنهم مواجهشدن با یک بازه گستردهای از این دستگاهها با برندهای گوناگون در بازه قیمتی بسیار متنوع است. هر فیلتر زمان سرویس دهی مخصوص به خود داشته و بسیار مهم است که در زمان اعلام شده از سوی شرکت سازنده، تعویض شود. بدیهی است ؛ از اصول تجارت و تولید ، تنوع برند با امکانات متعدد برای مشتریان میتواند توسعه بسیار خوبی در تجارت دهد و تمامی طیف مخاطبان را پوشش دهد. در سیستم های تصفیه آب هم همین موضوع جاری است و برندها با کیفیت های متفاوت و گاهی اشکال متفاوت سعی در پوشش دادن تمامی طیف مشتریان را دارند . در این راستا، جهت تشخیص دستگاه تصفیه آب مناسب شما، عواملی که در افزایش و یا کاهش قیمت این کالا موثر واقع می شوند را بررسی خواهیم کرد.

مشخصه اصلی دستگاههای تصفیه به روش اسمز معکوس وجود مخزن و موتورپمپ است یا بهعبارتدیگر یکی از نشانه این دستگاهها برقی بودن آنها است. یکی از بهترین راهکارها برای انتخاب دستگاه تصفیه آب صنعتی مناسب، کمک گرفتن از افراد متخصص و کارشناسان می باشد. قیمت تصفیه آب خانگی در شیراز به عوامل متعددی بستگی دارد که ما قصد داریم در این مقاله برای شما این عوامل را بازگو کنیم. تمام تلاش ما ایجاد آب سالم با ph فرا تر از آنچه در طبیعت یافت می شود. برای تصفیه آب روشهای گوناگونی وجود دارد، از میان آنها ۲ مدل دستگاه برای تصفیه آب در منازل مناسب است یک مدل از این دستگاهها دستگاه فیلتراسیون و یا همان پیشتصفیه است که فقط توان حذف املاح درشت، گلولای و رسوبات درشت آب را دارد و روش دیگر که ما آن را بهعنوان بهترین روش برای تصفیه آب در منازل میشناسیم دستگاههای تصفیه آب به روش اسمز معکوس است، در دستگاههای تصفیه با این روش املاح آب تا قطر ۰٫۰۰۰۱ میکرون حذف میشود و آب به این شکل از املاح مضر تصفیه میگردد.

آفتابنیوز : دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل مینروا Minerva یکی از بهترین دستگاههای موجود در بازار ایران میباشد که توسط شرکت تصفیه آسا نمایندگی انحصاری محصولات مینروا تایوان Minerva در ایران عرضه و به فروش میرسند. اگر در خصوص نصب دستگاه های تصفیه آب سوالی دارید حتما با ما تماس بگرید. سی سی کا از سیستم های قلیایی کننده و فرابنفش و اکسیژن ساز نیز در دستگاه های خود استفاده می کند و این دستگاه قابلیت نصب به یخچال های ساید بای ساید را نیز دارد. بوی خاکی نیز نشان دهنده پوسیدگی مواد آلی موجود در آب است. فیلترها های موجود در دستگاههای اسمز معکوس RO هرکدام دارای نقشی هستند و تأثیری متفاوت در آب میگذارند، مثلاً بعضی املاح درشت رو حذف میکنند، یکی بو و مزه رو میگیرد، فیلتر دیگر PH آب رو تغییر میدهد و … این دستگاه از اسمز معکوس استفاده میکند و تمام آلاینده های آب را با دقت بالا حذف و تصفیه میکند.

مراکز فروش معتبر و نمایندگی های رسمی ، معمولا بیشتر به اعتبار کسب و کار خود اهمیت میدهند و مشتریان میتوانند با اطمینان بیشتری خرید کنند. قیمت تصفیه آب مینروا در نمایندگی رسمی آن یعنی تصفیه آسا بین ۳ و نیم تا ۴ و نیم میلیون تومان است و همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. تصفیه آب سافت واتر برند شناخته شده ای است که به دلی کیفیت بالا در کنار مقرون به صرفه بودن بسیار پر فروش می باشد. سافت واتر در طی سال های فعالیتش مشتریان زیادی را در سراسر دنیا به خود جذب کرده است و به دلیل کیفیت بسیار خوب دستگاه هایش تبدیل به بزرگ ترین تولید کننده ی دستگاه های تصفیه آب شده است. محبوب ترین مدل در میان انواع تصفیه آب های خانگی، دستگاه های تصفیه آب زیر سینکی هستند. دستگاه های اسمز معکوس سافت واتر زیر سینکی هستند و استاندارد NSF را در اختیار دارد که می توان به سلامت آب خروجی آن اطمینان داشت تصفیه آب های این برند در مراحل ۶ و ۷ و ۸ عرضه می شود که قیمتی در حدود دو تا دو و نیم میلیون تومان دارند.

ممبران مینروا مارک آمریکایی فیلمتک است که کاملا اورجینال می باشد و به راحتی قادر است تا 0001/0 میکرون املاح مضر آب را حذف کند. دستگاه تصفیه آب مینروا با دارا بودن نماد اصالت محصول قابلیت تشخیص اصلی از مدلهای تقلبی را برای مصرف کننده بسیار ساده تر نموده است. بعضی از این دستگاه ها یکبار مصرف هستند و قابلیت تعویض فیلتر ندارند، اما بقیه معمولا بعد از ۴ تا ۶ ماه نیاز به تعویض فیلتر دارند. همچنین دستگاه های دیگری نظیر خدمات تعویض فیلتر تصفیه آب پیوریتک و تعویض فیلتر تصفیه آب پیوریکام نیز جزء کوچکی از خدمات پس از فروش تصفیه آب در شرکت ما به شمار می آید . خوشبختانه در ایران این برند ها نمایندگی های بسیاری دارند. نکته ی بسیار مهم در راهنمای خرید آنلاین دستگاه تصفیه آب انتخاب نمایندگی های معتبر است. شرکت تصفیه آسا معتبر ترین نمایندگی تصفیه آب در تهران می باشد که دستگاه های خود را به سراسر ایران ارسال می نماید.

این موارد سبب افزایش روز افزون نیاز مردم به تصفیه آب های خانگی گشته، به طوری که امروزه این دستگاه جز وسایل ضروری هر خانه و آشپزخانه به حساب می آید. از سوی دیگر، اکثر تصفیه خانه ها و لوله کشی های شهری، قدیمی و فرسوده اند و آب خروجی از آن ها سرشار از آلودگی و املاح مضر از جمله باکتری ها، میکروب ها و .. می باشد. پس از نصب یک سیستم تصفیه آب در خانه خود، دستگاه تصفیه ، شما را با کیفیت آب آشامیدنی خودش شگفت زده خواهد کرد. در سال های اخیر متاسفانه کاهش بارندگی، موجب افزایش آلایندگی ها در آب آشامیدنی شده است. دستگاههای Ro بهطور استاندارد دارای ۶ مرحله اصلی هستند و برحسب نیاز میشود به آنها فیلتر اضافه کرد مثلاً برای گندزدایی، افزایش PH، محافظت از ممبران و … از آنجایی که ضرورت استفاده از این دستگاه برای همگان آشکار شده است، مانند تمامی عرصه ها در این میان نیز، بسیاری قصد دارند با افزایش قیمت دستگاه های تصفیه آب خانگی به منافع سودجویانه ی خود برسند.

اسم برخی برندها نیز در بازار بیشتر شنیده میشود، برخی از این برندها نیز واقعاً بهعنوان برندهای مطرح در تصفیه آب هستند ولی این برندها تولید ایران نبوده و درگذشته و ابتدای کار بهصورت وارداتی بودهاند ولی با توجه به شرایط کنونی، مشکلات ارز و واردات، مدتزمان زیادی است که دیگر هیچکدام از این برندها به ایران خرید دستگاه تصفیه آب وارد نمیشوند. شرکت تصفیه آب خانگی راد گستر نوین که از وارد کنندگان اصلی دستگاه های تصفیه آب تایوانی می باشد برای رفاه حال بیشتر مشتریان خود خرید آنلاین آب تصفیه خانگی را فراهم کرده است که از طریق سایت این شرکت این امکان میسر شده است. مشخص کردن ویژگیهای اولیه قبل از خرید بهترین دستگاه میتواند به شما کمک کند که دستگاه ایدهآل خود را خریداری کنید. آن ها معمولاً درست در مخزن آب نصب می شوند و به لوله اصلی وصل می شوند و قبل از توزیع آب در مناطق مختلف خانه ، آب را تصفیه می کنند.

انواع فیلتر تصفیه آب