بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت آبان 1401

لپ‌تاپ ایسوس FX506HE دارای صفحه‌نمایش ۱۵.۶ اینچی با دقت ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است که روی یک پنل IPS با کیفیت تعبیه شده و نرخ نوسازی تصویر در آن به ۱۴۴ هرتز می‌رسد. این لپ تاپ از یک نمایشگر 15.6 اینچی با نرخ نوسازی 240 هرتز و رزولوشن 2K (2560 x 1440 پیکسل) بهره می‌برد. در نتیجه می‌توان گفت لپ تاپ Asus ROG Zephyrus G15 GA503RS – AA برای بازی‌های شوتر اول شخص و بازی‌های eSports هم گزینه‌ای عالی است. در این محدوده قیمتلپ تاپ 15 اینچی اینتل مدل Intel NUC X15 C71FBG – AB نیز محصول هم‌رده‌ای است که در صورت عدم موجودی این لپ تاپ می‌تواند گزینه دیگری برای کاربران باشد. مجهز است و از این رو کاربر می‌تواند نرم افزارهای خود را با سرعت بسیار بالایی اجرا نماید.

یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های این کارت گرافیک‌ها پشتیبانی از تکنولوژی رهگیری پرتو است. GPUهای اختصاصی به کارت گرافیک‌های گفته می‌شود که به صورت کاملا مجزا از CPU نصب می‌شود. این موارد کاملا مستقل عمل می‌کنند و به هیچ عنوان حافظه اختصاصی‌شان که VRAM نامید می‌شود را با پردازنده مرکزی به اشتراک نمی‌گذارند.

کارت گرافیکی این دستگاه حداقل ۸ مگابایت است که بسته به نیاز مخاطب مقدار آن افزایش پیدا می‌کند. داشتن حافظه داخلی SSD در این لپ تاپ‌ها از ملزومات محسوب می‌شود که مقدار حجم آن نیز به نیاز مخاطب بستگی دارد. از این لپ تاپ می‌توانید برای انجام کارهای گرافیکی سنگین، پروژه‌های مهندسی و به روزترین بازی‌های موجود در بازار استفاده کنید.

بررسی گوشی گلکسی اس 22 اولترا 5G ؛ جانشین برحق گلکسی نوت [تماشا کنید]

لنوو برای پردازنده مرکزی از شرکت AMD کمک گرفته و به سراغ مدل Ryzen H با فرکانس 3.2 الی 4.4 گیگاهرتز رفته است. این پردازنده با کارت گرافیک GEFORCE RTX3070 با 8 گیگابایت حافظه اختصاصی از نوع GDDR6 باعث می‌شود بازی‌ها بدون مشکل در گرافیک بالا اجرا شوند. حافظه رم 16 گیگابایتی DDR4 و حافظه داخلی 1 ترابایتی SSD از دیگر مشخصات سخت افزاری این لپ تاپ گیمینگ هستند. دیگر ویژگی‌های کلیدی این محصول باتری چهار سلولی 80 وات ساعت، حافظه کش 16 مگابایتی و قابلیت ارتقاء حافظه داخلی و حافظه رم هستند. رزولوشن یا وضوح تصویر یکی دیگر از مهمترین فاکتورهای راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ است.

قصد برخی دیگر از کاربران، گیمینگ یا اجرای نرم افزارهای سنگین گرافیکی و رندرینگ است. در ادامه به برخی از سوالات متداول در مورد انواع لپ تاپ ها و همچنین نکات قبل از خرید لپ تاپ می‌پردازیم. این پردازنده بسیار قوی با کارت گرافیک GEFORCE RTX3070 با 8 گیگابایت حافظه اختصاصی از نوع GDDR6 همراه می‌شود تا به خوبی بتواند از پس هر کاری به بهترین شکل بربیاید.

  • با وجود این که قیمت لپ تاپ بالا نیست اما باز هم این پنل 15.6 اینچی از نرخ نوسازی 144 برخوردار است که یک نکته بسیار مثبت ارزیابی می‌شود و ارزش خرید این محصول را افزایش می‌دهد.
  • همینطور اینکه با توجه به سیستم خنک کننده قدرتمندی که لنوو در لپتاپ خود قرار داده، پردازنده گرافیکی این دستگاه وات کامل را دریافت خواهد کرد.
  • بازی‌ها در صفحه نمایش ۳۰۰ هرتزی FHD نیز عالی از طریق صفحه وب بعدی کلیک کنید به نظر می‌رسند.

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت آبان 1401

این مدل از بهترین لپ تاپ گیمینگ به چندین خروجی هوا و خنک‌کننده‌های مختلف مجهز است تا خیال مخاطب را از لحاظ دفع حرارت سیستم راحت کند. طراحی این لپ‌تاپ گیمینگ ایسوس به نسبت برچسب قیمتی آن، بسیار زیبا و حرفه‌ای است. صفحه‌کلید گیمینگ با نور پس‌زمینه، سه پورت USB 3، دو پورت USB 2 و یک پورت USB Type-C در کنار تمام اتصالات وای‌-فای و بلوتوث، به خوبی می‌توانند تمام نیازهای گیمینگ مخاطب را برطرف کند.

لپ تاپ میان رده چه لپ تاپی است؟

این شرکت یکی از باکیفیت‌ترین لپ‌تاپ‌های بازار را تولید می‌کند. اما قیمت بالای لپ‌تاپ مایکروسافت با توجه به کیفیت فوق‌العاده‌ای که دارد، کامل قابل توجیه است. این شرکت مدعی در تولید بهترین لپ‌تاپ برای معماری هم محسوب می‌شود.

مارک بهترین پروتئین وی سال 2022 [قیمت روز و خرید اینترنتی]