بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت مهر 1401

مورد جالب‌تر، وجود نور پس‌زمینه در لپ تاپ گیمینگ Pavilion Gaming 15 در کنار نمایشگر باکیفیت فول اچ دی با پنل IPS است. توجه داشته باشید که پردازنده Ryzen H از بسیاری از پردازنده‌های نسل 11 سری Core i7 اینتل نیز قوی‌تر است! در ادامه می‌توانید بهترین لپ تاپ تا ۳۰ میلیون را با کمترین قیمت بازار خریداری کنید. محصولات دیگری که قیمتی پایین‌تر از دستگاه پیش رو دارند، عمدتا مشخصات فنی یکسانی داشته و صرفا حجم حافظه رم و فضای ذخیره‌سازی آنها افزایش پیدا کرده است.

هر دو لپ تاپ خوبی هستند و مشخصات تقریبا مشابهی دارند اما دقت کنید با اینکه 15IHU6-i پردازنده نسبتا بهتری دارد اما میزان رم کمتری دارد بنابراین پیشنهادم بین این دو لپ تاپ 15IMH05 است. مجهز است و از این رو کاربر می‌تواند نرم افزارهای خود را با سرعت بسیار بالایی اجرا نماید. در کنار تمام این مشخصات، طراحی یکدست و زیبای این لپ تاپ نیز می‌تواند یکی از فاکتورهای مهم برای خرید آن باشد. ایسر یک نام تجاری شناخته شده برای تولید لپ تاپ‌های سطح پایه و بازی است.

بهترین لپ تاپ های پیشنهادی بر اساس قیمت مهر 1401

تمام مدل‌هایی که توی این مقاله معرفی شدن، از هر نظر از بقیه مدل‌ها بهتر هستن و ارزش خرید کردن رو دارن. برای اینکه بتونم این لیست رو آماده کنم، مدل‌های زیادی رو از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری باهم مقایسه کردم تا تونستم بهترین اونا رو انتخاب و به شما معرفی کنم. لپ تاپ گیمینگ هم مانند سایر محصولات با افزایش قیمت مواجه بوده است. به همین دلیل باید نسبت به پولی که در اختیار دارید یکی از بهترین محصولاتی که پیش روی خود مشاهده می‌کنید را خریداری کنید. در این مطلب تصمیم گرفتیم که بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 30 میلیون تومان را به شما معرفی کنیم.

قیمت خرید 10 پارچ تصفیه آب با بهترین قیمت ارزان

لنوو آیدیاپد گیمینگ، وزنی در حدود 4.8 پوند دارد و به همین دلیل کمتر کسی مایل است تا آن را همراه خود به مسافرت ببرد. بله، مشخصا می‌توانید، آن را در ماشین بگذارید و به خانه دوستانتان بروید اما نباید توقع داشته باشید که آن را به راحتی در دست بگیرید و راه بروید. پورت‌های این محصول اقتصادی مناسب و قابل قبول است اما چند نکته ناامیدکننده درباره آنها وجود دارد. اول از همه اینکه، پورت USB-C از DisplayPort یا Power Delivery پشتیبانی نمی‌کند.

برای افرادی که می‌خواهند بهترین لپ تاپ گیمینگ تا ۳۵ میلیون تومان را تیر ۱۴۰۱ خریداری کنند، بهترین گزینه لپ تاپ دل است. به علاوه، خریداران می‌توانند از حافظه حالت جامد برای تجربه بیشترین سرعت، برخوردار شوند. نکته دیگری که خریداران لپ تاپ گیمینگ را دچار مشکل می‌کند، داشتن بودجه محدود است.

پردازنده اینتل Core i5 یا سی پی یو Core i7 در ترکیب با کارت گرافیک مستقل انویدیا توان کافی برای رندر ویدئو را در هدیه لاکچری مردانه اختیار شما می‌گذارند. در نهایت به اجرای بازی‌ها می‌رسیم، یک لپ تاپ گیمینگ ایسوس می‌تواند بهترین همراه شما در نبرد بازی Call of Duty باشد. لپ‌تاپ اچ‌پی مدل 15-DW3158 Nia با ضخامت کمتر از 20 میلی‌متر وزنی حدود 1.7 کیلوگرم دارد که گزینه ایده آل برای جابجایی و حمل و نقل است. این مدل یکی از بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان برند اچ‌پی است که پردازنده آن از محصولات شرکت اینتل است.

  • لپ تاپ HP مدل پاویلیون X360-15T ER000 با نمایشگر لمسی و یک قلم جذاب به خانه شما می‌آید.
  • اما باید کار خودتون رو نظر بگیرید و ببینید قدرت بیشتر این لپ تاپ، اندازه 20 میلیون تومان ارزش هزینه داره یا نه.
  • این نمایشگر مات برای داشتن تجربه بهتر از نرخ نوسازی a hundred and forty four هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند.
  • این نکته برای بسیاری افراد که می خواهند خارج از خانه کار یا بازی کنند مهم است.
  • جالب است بدانید که برای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ می‌توانید از محصولات برند HP نیز کمک بگیرید.
  • بدون شک لپ تاپ‌های بالارده گیمینگ برای اجرا کردن بازی‌ها به مصرف کننده نه نمی‌گویند.
بعد از پردازنده به سراغ نمایشگر می‌رویم، نمایشگر رابط بین شما و دستگاه است اگر نمایشگر انتظارات مورد نیاز شما را برطرف نکند ممکن است نتوانید با لپ تاپ خود ارتباط خوبی برقرار کنید. در نهایت به سراغ حافظه می‌رویم، لپ تاپ‌ها معمولا از یک حافظه داخلی و یک حافظه رم بهره می‌برند که این حافظه‌ها بسته به مدل لپ تاپ می‌تواند انواع مختلفی داشته باشد. اگر لپ تاپ شما حافظه کافی نداشته باشد اول در اجرای هم‌زمان چند برنامه به مشکل می‌خورید و دوم فضای کافی برای ذخیره‌سازی فایل‌ها نخواهید داشت. شما می‌توانید در بسیاری از لپ تاپ‌ها حافظه را ارتقا دهید و حتی نوع آن را جایگزین کنید برای مثال به جای حافظه HDD موجود در لپ تاپ یک حافظه SSD تهیه کرده و آن را تعویض کنید. این لپ تاپ گیمینگ عالی با بودجه 1200 دلاری با پردازنده AMD Ryzen U و کارت گرافیک NVIDIA RTX 3050 Ti است.

همچنین در IdeaPad Gaming three 15ARH05 – AA پردازنده گرافیکی GTX 1650ti استفاده شده که 4 گیگابایت حافظه GDDR6 دارد. این بهترین لپ‌تاپ تا 30 میلیون تومان مجهز به ErgoLift Hinge یا همان پایه بلندکننده ارگونومیک ایسوس است که باعث افزایش جذابیت آن شده است. زیرا باعث بالاتر امدن کیبورد می­شود و هنگام تایپ روی میز، کاربر راحتی بیشتری دارد. این طراحی از برخی از لپ تاپ‌های گیمینگ ROG ایسوس گرفته شده است و برای افزایش ارگونومیک بودن محصول اعمال می‌شود.

لپ‌تاپ یکی از خلاقانه‌ترین اختراعات بشر است که ردپای آن را تقریبا در میان تمام اقشار جامعه می‌توان دید. از کودکان مهدکودکی و دانشجویان گرفته تا کارمندان و تجار و حتی بازنشستگان، همگی به نحوی از این اختراع دوست داشتنی استفاده می‌کنند. شاید محبوبیت لپتاپ به اندازه گوشی هوشمند نباشد اما عصای دست و مهمترین وسیله الکترونیکی بسیاری از افراد است. البته تنوع و مشخصات پیچیده لپ‌تاپ‌های مختلف، باعث شده تا برخی افراد برای خرید آن دچار سردرگمی شوند. پس باید بدانید قبل از خرید محصول مورد نظرتان تا حد امکان درباره آن اطلاعات جمع کنید تا بعدا پشیمانی به بار نیاید.

بهترین لپ‌تاپ گیمینگ تا ۳۰ میلیون تومان (میان‌رده)

اگر قرار است تا به طور مداوم، زیر نور مستقیم خورشید از لپ‌تاپ استفاده کنید، باید بدانید که نمایشگر آن کمی بیش از حد، تصویر شما را انعکاس می‌دهد. البته که این موضوع برای سایر افراد که استفاده روزمره و عادی از لپ‌تاپ دارند، چندان مهم نخواهد بود. البته اوضاع حاشیه این لپتاپ چندان جالب نیست و حاشیه‌ای پهن دور تا دور نمایشگر 13 اینچی آن را گرفته است. حاشیه‌ها به قدری پهن هستند که مدام به آنها خیره می‌شوید و آرزو می‌کنید که ای کاش کمی باریک‌تر بودند تا می‌توانستید نهایت استفاده را از نمایشگر ببرید. استحکام نمایشگر به حدی است که هنگام لمس آن با انگشتان دست و ضربه زدن و ورق زدن، نباید نگران خرابی ناگهانی آن باشید. از اینجا به بعد فقط با لپ تاپ های پرچمدار که از بالاترین تکنولوژی های شرکت های خودشون بهره می برند سر و کار داریم.

لپ تاپ های پیشنهادی زومجی در رده‌های مختلف