اندازه مهم نیست، اما حس استایل مهم است

علاوه بر این با به کار گیری پارتیشن های ثابت اداری نظیر مدل های شیشه ای، می توان به حفظ نور طبیعی روز کمک بزرگی کرد. پارتیشنهای اداری به طور عمده شامل دو نوع پارتیشن اداری ثابت و پارتیشن اداری متحرک هستند. همچنین تغیرات ایجاد شده نیز باید در راستای زیباتر شدن ساختمان بوده و به طور کلی از ظاهر ساختمان چه در نمای داخلی و چه در نمای خارجی تصویری را خلق نماید که مورد پسند اکثر سلیقه ها باشد. بازسازی ساختمان اداری در تهران و همه جای دنیا معمولا شامل دو مرحله زیر می باشد که هر مرحله باید طبق شرایط و ضوابط حاکمه اجرا شود. طراحی معماری داخلی اداری چگونه انجام می شود؟ طراحی اداری داخلی آتلیه بر اساس تلفیق کار و زندگی صورت گرفته و توجه به شاخصه های معماری سبز در طراحی آن مورد نظر بوده است. ساختمانهای مسکونی دیوارهای محکم و یکپارچهای محصور شده بودند که با حداقل نفوذی به بیرون بدنه تشکیل یک فضای عمومی را میدادند و نماسازی برای ساختمانهای مسکونی به مفهوم امروز آن نبود.

دکوراسیون داخلی اداری با اضافه کردن سلایق و ایدههای کارفرما، پلان نهایی در تصویر سه بعدی به شما ارائه میشود تا جلوه دفتر کار خود را بعد از دیزاین شدن ببینید. مبلمان اداری به صورت روزانه استفاده می شود و بعد از مدتی شروع به ساییدگی و خراب شدن می کند. همانطور که یک دفتر اداری مدرن به یک فضای مشارکتی خوشایند و کاربردی تبدیل می شود، پارتیشن های اداری مدرن روز به روز محبوب تر می شوند. پلان بسته مناسب برای فعالیت هایی می باشد که نیاز به سکوت و آرامش دارند. دفتر کار به عنوان محیطی شناخته می شود که تنها زیبایی آن، ملاک نیست و باید در عین حال که با توجه به نوع کاربرد فضا، تمام وسایل مورد نیاز در دسترس کارمندان و کارکنان یک محیط باشد، دارای نظم و ترتیب و آرامش بخش نیز باشد تا راندمان کار در محیط اداری بالاتر برود.

معمولا برای افزایش زیبایی ساختمان های قدیمی و اداری اغلب نقاطی مورد تغییر و بازسازی قرار می گیرند که بیشتر در معرض دید بوده و بازسازی و استفاده از تجهیزات و امکانات به روز در آن ها موجب بالا رفتن کیفیت زیبا شناختی می گردد. پارتیشن بندی در رنگ های مختلف قابل اجرا می باشد. برای انجام پارتیشن بندی منزل باید دقت نمایید تا طرح انتخاب با دکوراسیون منزل شما همخوانی داشته و موجب زیبایی بیشتر منزل شما شود. هدف از طراحی داخلی واحد اداری تنها برای زیبایی محیط نیست، بلکه توجه به فضاها و عملکردهای ضروری یک ساختمان اداری و تامین نیازهای کارفرما نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. پارتیشن اداری ثایت با هدف ایجاد فضای متفاوت و کاربری متفاوت در یک فضای اداری طراحی شده و به دو دسته تقسیم میشود. با توجه به کاربری اداری پروژه، تنوع مصالح انتخابی در جهت سادگی محدود شد و در بسیاری از فضاها همانند نما، پلکان و لابی ورودی طبقات، از سنگ گرانیت فلیم استفاده شد.

معماری داخلی که در این محیط اداری به کار رفته، علاوه بر اینکه فضایی رسمی را تداعی می کند، به موازات فضایی دوستانه و صمیمی هم القا می کند و در مقابل ارباب رجویان نیز احساس آرامش خاطر و اطمینان را دارند. رنگ های روشن مبلمان و دیوارها به مخاطب احساس آرامشی عمیق را منتقل نموده و با مشاهده این سبک به یاد دریا و سواحل زیبایی آن خواهید افتاد و همان احساس آرامش به شما انتقال می یابد. بازسازی دکوراسیون یکی از انواع خدماتی است که در جهت تعمیرات و مرمت ساختمانها هر چند سال یک بار انجام میشود و در طراحی دکوراسیون اداری نیز این تغییرات مستثنی نیست و ساختمانهای اداری و تجاری نیز به دلایلی که ذکر خواهیم کرد ممکن است نیاز به بازسازی داشته باشد که این موضوع با در نظر گرفتن نیاز افراد، کاربردهای مختلفی خواهد داشت.یکی از عوامل مهم در زبیایی محل کار دک.راسیون اداری آن بخش می باشد رعایت کردن المان های متفاوت برای این کار بسیار مهم می باشد تا دیزاین داخلی دفتر کار به درستی صورت گیرد،علاوه بر زیبایی در دفتر کار این طراجی سبب می شود تا خود کارمندان آن بخش نیز با روحیه بالا به کار خود ادامه دهند و کیفیت کار بسیار بالا برود.این امر بسیار مهم بوده و انجام آن سای هزینه بردار باشد اما سود آور است.

یکی از مهمترین گزینه ها در هنگام تعیین سبک دکوراسیون داخلی فضای اداری تاثیر این دکوراسیون بر سلامت و روحیه کارمندان این محیط ها است. این سبک کمی از جزئیات سبک یاد شده کاسته و آن را سادهتر، خودمانیتر و گرمتر کرده است. ساختمان اداری مدرن سفیران از “مهسا مجیدی” در طبقه ششم یک ساختمان 24 واحدی، از یک جعبه شیشه ای ساده تشکیل شده که حتی جزئیات ساده curtain wall در نمای آن حل نشده است. البته بازسازی ساختمان اداری تنها در صورتی به واسطه خود مالک قابل انجام است که ساده و کم اهمیت باشد. در داخل اتاق یک میز کنفرانس متناسب و با نفرات ترجیحاً کم (درصورت وجود اتاق کنفرانس مجزا) و یک فضای پذیرایی دوستانه تر مانند یک نیم ست مبلمان متناسب با ابعاد و مساحت پلان اتاق در نظر گرفته شود. ضمن اینکه به میران تخلخلی که بین این الگوهای هندسی یافت می شود، می تواند از میزان نقش محرمیت آنها در فضا کم شود و بر عکس به میران زیبایی و تقسیم بندی فضا اضافه شود.

دکوراسیون داخلی اداری مدرن

در این مرحله از بازسازی، طراحی نقش بسیار مهمی دارد. طراحی ساختمان امروزه بسیار مهم است. در ایران عمدتاً ساختمان خط تولید از قبل طراحی شده و از طراح انتظار می رود که ساختمان اداری فاخری به سوله های قبلاً ساخته شده، اضافه کند. در طراحی ساختمان اداری کارخانه توکارنگ نیز کارخانه تولید رنگ ورق های مجتمع فولاد مجاور جاده اصفهان شهرضا است، سه دهنه سوله به عنوان خط تولید کارخانه قبلاً پیش بینی شده بود. طراحی ساختمان اداری کارخانه ها معمولاً از قرارگرفتن در عملکرد اصلی خط تولید و ساختمان اداری در کنار یکدیگر تعریف می شوند. تیم دکوراسیون داخلی آسال سازه که با کادر معماری مجرب خود دفاتر مدرن و مناسبی را طراحی و به مشتریان خود ارائه می دهد، دفاتری ایجاد می کند که به تمام نیازهای کاربر پاسخ می دهد و با ظاهر باشکوه خود مردم را تحت تاثیر قرار می دهد.

دکوراسیون داخلی فضای اداری

طراحی ساختمان اداری شرکت ونوس شیشه، پروژه ­ای با مساحت کل تقریبی 490 متر­مربع، در چهار واحد کوچک مجزا ولی مرتبط، در طبقه نهم یک برج تجاری، اداری طراحی دکوراسیون داخلی محیط اداری قرار گرفته است. ایده­ ی اصلی طراحی ساختمان اداری شرکت ونوس شیشه، استفاده از شیشه به عنوان عنصری مهم، تأثیرگذار و شکل دهنده در تمامی بخش های این پروژه است که دفتر معماری “رنا دیزاین ” به سرپرستی رضا نجفیان با این ایده ی منحصر به فرد خود توانسته رتبه اول جایزه معماری داخلی ایران در بخش اداری، برگزار کننده فصلنامه معماری و ساختمان، سال 1395 و همچنین تقدیر ویژه جایزه معمار در بخش بازسازی، سال 1395 را از آن خود کند.

طراحی و دکوراسیون داخلی اداری لازم به ذکر است که ایجاد برخی تغییرات اساسی در فرایند بازسازی ساختمان اداری و مسکونی، در صورتی که با یک سری تغییرات ساختاری مهم به همراه باشد باید زیر نظر شهرداری صورت گیرد و صاحب ملک برای انجام آن قبل از هر چیزی کسب اجازه نماید. باید گفت که طراحی اتاق مدیریت موضوع و امری کاملا تخصصی که نیاز به مهارت فرد متخصص و کارشناس فعال در این حوزه را می طلبد. بازسازی ساختمان اداری در تهران، هم به واسطه خود صاحبان املاک اداری و هم شرکت های بازسازی قابل اجرا می باشد.

همان گونه که ملاحظه کردید طراحی معماری داخلی اداری ساختمان میتواند جنبههای بسیاری داشته باشد. طراحی ساختمان اداری آصف از “استدیو معماری بوژگان” در شمال شهر تهران و نزدیک به کوهپایههای شمالی شهر واقع شده است. یکی از همان طراحی فضاهای اداری است که “حامد کامل نیا” طراحی آن را براساس تلفیق کار و زندگی، توجه به شاخصه های معماری سبز انجام داده است و توانسته فضای اداری بی نظیری را خلق نماید، این آتلیه در بالاترین طبقه یک ساختمان اداری، تجاری در شهر مشهد قرار گرفته است. در برنامه فیزیکی جدید کل دیوارها و سقف های کاذب تخریب و اسکلت زیبا و بتن ریزی کف طبقه بالا بعد از تخریب کامل مشهود شد.

دکوراسیون داخلی دفتر اداری

معمولترین نوع این محصولات مدلهای دوجداره و تک جداره هستند که میتوانند از متریال مختلف در ساخت آنها استفاده کرد. پارتیشن اداری ثابت تک جداره، پارتیشن اداری ثایت دو جداره از نوع پارتیشن اداری متحرک بوده و در صورت سفارش مشتریان امکان سفارشی سازی و تغییر شکل پارتیشن نیز وجود دارد. پارتیشن های تک جداره دارای تنوع بالایی در بازار هستند و از طرفی جنس مقاومی هم دارند که معمولا از پروفیلهای ۴ در ۴ تهیه میشوند که در آن، یک لایه تمام آلومینیوم با روکش آنادایز شده استفاده میشود. مدل های مختلف پارتیشن دارای جنس ها و شکل های گوناگون و متنوعی هستند. از نظر متریال به کار رفته در ساخت دیوارهای جداکننده، گاهی اوقات جدارهها به طور کامل از جنس ام دی اف هستند و گاهی از شیشه نیز در ساخت پنلها استفاده میشود. یکی از محبوبترین انواع پارتیشن اداری مدرن، پارتیشن از جنس PVC است.

دکوراسیون داخلی سالن اداری

محیط اداره در عین طراحی محیطی شیک و مدرن، باید در راستای اهداف سازمانی طراحی شود. این را باید یکی از مأموریتهای هر متخصص معماری داخلی اداری دانست. شرکت پادایران این افتخار را دارد که با بهرهگیری از نیروهای متخصص خود در زمینه طراحی محیط و معماری داخلی اداری، توانایی ارائه بهترین و باکیفیتترین پلانها را داشته باشد. طراحی ساختمان اداری آبورزان به معماری “محمدرضا قدوسی و پارسا اقدم” با توجه به معماری مدرن بومی تهران شکل گرفته و با نگرش به نمای نامرئی شهری خلق شده است. در ادامه، نمای شیشه ای ساختمان موجب شده تا فضای داخلی با نور طبیعی روشن شود و همچنین باعث ایجاد ظاهری آراسته در منطقه گردید. اکثر ساختمانها در تهران نمای بیرونی تخت داشته باشند. میتوان در کنار مجموعهای از رنگهای خنثی، با یک رنگ شاداب، به فضا روح ببخشید.

دکوراسیون داخلی اداری کلاسیک

به طور کلی سپردن بازسازی ساختمان اداری در تهران به شرکت های با سابقه و تجربه در این حوزه کاری عاقلانه بوده و به دلیل رعایت اصول اولیه و فنی در اجرا علاوه بر حصول نتیجه مورد نظر که ممکن است، شامل افزایش مقاومت و یا زیباسازی بنا یا هر دو مورد باشد، سبب بهره وری بهتر آن مکان نیز می گردد. این نوع پارتیشن همان طور که از نامشان پیدا است ، فقط امکان نصب به صورت ثابت را داشته و امکان تغییر ابعاد و حتی رنگ را ندارد. به طور کلی استفاده از شیشه می تواند کاربردهای زیادی برای دفاتر اداری داشته باشد. پارتیشن بندی نیاز به زمان طولانی برای نصب ندارد و به آسانی و به سرعت اجرا می شود. سرعت در تخریب از آن جهت که در زمان تخریب ممکن است صدای آن باعث مزاحمت همسایگان گردد و گرد و خاک ناشی از آن به فضای مشاعات یک ساختمان کثیفی وارد کند کند مهم است و هم چنین دقت در تخریب نیز بسیار اهمیت دارد چرا که در صورت تخریب اشتباه و آسیب به تاسیسات زیر ساختی هزینه مرمت آن بسیار زیاد خواهد بود.

در نتیجه برای ورود افراد به سالن چینش خطی مناسب ترین چینش است. یک فضای اداری باید مانند خانهی دوم افراد حاضر در آن باشد. نمی توان از تاثیر محیط کار بر روحیه و حس و حالِ افراد چشم پوشی کرد. در نظر داشتن فضای موجود تاثیر زیادی در چیدمان اداری دارد. این بازسازی ساختمان مستطیلی که عرضی 4 متر و طولی 20 متر دارد ، امکان چیدمان های مختلفی را برای این دفتر مجاز نمیداند. این ویژگی امکان تفکیک و حذف فضاسازی محیط را به حداکثر می رساند. برای نورپردازی داخلی می توان از آباژوهای رومیزی و ایستاده استفاده کرد.

دکوراسیون داخلی اداری چوبی

اینکه چه سبکی برای محیط اداری مناسب تر است به عوامل زیادی بستگی دارد و برای این کار می توان از انواع الگوهای کلاسیک، مدرن، مینیمال و غیره استفاده کرد. بازسازی ساختمان اداری در تهران و در همه جای دنیا به منظور بهره وری بهتر از ساختمان های کلنگی و قدیمی ساخت صورت می گیرد. طراحی و ساخت هر دو نوع از پارتیشنهای اداری شیشکس با توجه به نیاز شما با انواع مختلفی از شیشههای شفاف، مات، شیشههای طرح دار و رنگی صورت میگیرد. معمولا ساختمان های اداری قدیمی در چندین سال پیش ساخته شده اند، به همین دلیل نسبت به ساختمان های نو ساخت دارای امکانات و تجهیزاتی کمتری هستند. شارین آرک با چندین سال سابقه خدمات گسترده به دفاتر کار اداری، شرکت ها و ارگان ها در سراسر کشور، تجربه ای بی نظیر را در کنار تخصص گرد آورده است که منجر به پایداری مشتریان در دریافت خدمات شده است.

در نهایت باید به شما بگویم انتخاب درست سبب بزرگ تر دیده شدن فضای داخلی منزل شما می شود؛ یعنی اگر این کالا در جای مناسب خود قرار نگیرد شما را به هدفی که در پی آن هستید نمی رساند بلکه سبب می شود یک ایده پردازی نامتناسب حاصل شود. یعنی باید حتما راحت باز و بسته شود. اگر اداره شما دارای دکوراسیون کلاسیک است، اگر فضای کافی داشته باشید چوب گرم و صندلی های نرم و راحت کلاسیک یک گزینه ایده آل است. پارتیشن ها به دلیل وجود انواع متریال دارای ویژگی های متفاوتی می باشند و می توان قابلیت های متنوعی با توجه به سفارش مشتری ها به آن افزود.