اصول طراحی ویلا در شمال چیست؟

بلکه تزئییناتی را مشاهده می کنید که حاضر نیستید در ویلای جدیدتان به کار ببرید. کلمه مدرن به زمان حال اشاره دارد بنابراین وقتی در مورد طراحی ویلای مدرن صحبت میکنیم منظور ما استفاده از عناصر و ویژگیهای امروزی و جدید در ساخت ویلا است. استفاده از سبک طراحی داخلی مدرن، می توان در ویلاهایی که دارای متراژ بالا هستند، بسیار کاربردی بوده و اگر ویلایی با مساحت و متراژ کم را در اختیار دارید، معمولا انتخاب سبک طراحی سنتی، به مراتب بهتر پاسخگو خواهد بود.

طراحی داخلی ویلا

در این سبک رنگ ها باید آرام، ملایم و گرم باشد که حس دنج و آرامش بخشی را به فضا بدهد.رنگ هایی مانند طلایی، بژ، کرم، خاکستری، نقره ای، هلویی، زیتونی، قرمز و همچنین رنگ قهوه ای ملایم استفاده می شود. یکی از بهترین ویژگی های زندگی در ویلا دوبلکس شمال سکونت در خانه ای است که کاملا متعلق به شما است و بدون مشکل کمبود جا به راحتی می توانید در آن زندگی کنید. گروه لوکس آبان با داشتن توانمند ترین تیم طراحی فضای سبز و حیاط خانه و اجرای انواع فضاهای سبز و ساخت استخر و آلاچیق می تواند بهترین و رویایی ترین محوطه سازی را برای مشتریان خود ایجاد نماید. یکی از اولین و مهمترین کارهایی که میتوانید برای بازسازی خانه یا تعمیرات ساختمان خود انجام دهید، جمع کردن یک تیم حرفه ای است. و در تمامی مراحل ساخت و طراحی ویلا تمام تمرکز تیم طراحی و ساخت گروه لوکس آبان دقیقا تامین همین نیاز آرامش فکری و ذهنی مشتریان خود با قرار گرفتن در ویلا شخصی خود می باشد.

به عنوان مثال اگر می خواهید در ویلای ساحلی یا شهرکی سکونت کنید باید از پنجره هایی استفاده کنید که دارای قاب آلومینیومی و باریک هستند. از آنجایی که طراحی ویلای دوبلکس معمولا به گونه ای است که ساختمان بالاتر از سطح زمین قرار میگیرد، حداکثر استفاده از نور خورشید را میتوان داشت. این عناصر طراحی از گذشته را با دکوراسیون مدرن در کنار هم قرار می دهد و یک تجربه زندگی منحصر به فرد را ایجاد می کند. یکی از مهم ترین دلایل انتخاب هر گروه و شرکت ساختمانی برای انجام فعالیت های ساختمانی و طراحی و معماری، داشتن رزومه ای موفق و در کنار آن تعهد و سرعت انجام کار در کنار قیمت مناسب می باشد. در برخی از شهرهای ساحلی و هم چنین در برخی از محل هایی که تحت عنوان شهرک هایی به جهت ساخت ویلا مورد قبول عموم مردم قرار گرفته است، اقدام به طراحی و ساخت ویلاهایی به صورت سری سازی و یا حتی شخصی سازی روی آورده اند.

اگر شما به طرح های ویلای دارای حیاط، بالکن و عرشه آفتاب، تراس روی سقف، علاقمند هستید، بدون شک شما به دنبال طراحی ویلای اسپانیایی هستید. اگر فکر کرده اید از کجا شروع کنید، یا چگونه در مورد آن اقدام کنید، در زیر چند نکته طراحی وجود دارد که می تواند به شما کمک کند. همان طور که می دانید استفاده از ویلاها به صورت دائمی و هر روزه نیست، بلکه افراد هر از چندگاهی برای گذراندن اوقات بیکاری و فارغ شدن از شلوغی شهر به ویلاهای خود سر میزنند. هنگام طراحی ویلاهای خصوصی، ما به هر متر مربع از زمین توجه می کنیم و باورنکردنی ترین رویاهای مشتریانمان را به واقعیت تبدیل می کنیم.همانطور که در این ویلا می بینید، به دلیل کمبود متراژ زمین و همچنین برای برطرف کردن تمام خواسته های مالک،ما در طبقه دوم نما بیرون زدگی داریم.از خواسته های مالک داشتن استخر روباز و در عین حال حفظ حریم شخصی و همچنین آبشار در فضای محوطه بود.

طراحی داخلی ویلا باغ

بناهای مدرن در بکارگیری رنگ نیز نامحدود هستند و معمولآ از رنگ های خنثی استفاده می شود. آشپزخانه نیز همچون سایر بخش های خانه مدرن، به دور از هر گونه شلوغی و بی نظمی است و کاملا ساده و زیبا می باشد. این کاری است که طراحان با طراحی خانه های دوبلکس برای شما انجام می دهند. از آن جایی که آلات موسیقی امروزه عضوی در خانواده است، اختصاص دادن بخشی از قفسات به این آلات می تواند وجود نظم در طراحی داخلی ویلای شما را تایید کند. در طراحی ویلا رعایت یک سری اصول و جزئیات از سوی سازندگان، میتواند آن را به یک مکان عالی برای تسکین روحی افراد تبدیل کند. امروزه توجه بسیاری به ویلا سازی و مدرن سازی در حومه شهرها جلب شده است که علت اصلی این امر داشتن فضایی و خانه ای است که امکان وجود آن در شهرهای بزرگ و پرجمعیت به عللی که در ادامه گفته می شود وجود ندارد، یکی از علل عمده آن نبودن زمین کافی در شهرهای بزرگ و بالا بودن قیمت زمین می باشد که همین امر باعث می شود تمایل به داشتن خانه ای ییلاقی با حیاط و مشاعات بزرگ در شهرهای بزرگ تبدیل به رویا شود، از دیگر مواردی که می شود به آن اشاره کرد موضوع عدم طراوت و تازگی آب و هوا و کمبود فضای سبز در محیط های مختلف شهری و آپارتمانی می باشد که این امر باعث استقبال فراوانی از طراحی و ساخت ویلا در اطراف تهران، کرج و سایر شهر های بزرگ می شود تا مکانی مملو از سکوت و زیبایی دیداری را برای کسب آرامش و استراحت خود داشته باشند.

طراحی ویلا دوبلکس کوچک

ایده ما برای برطرف کردن این نیاز،طراحی یک استخر کوچک و زیبا در کنار نشیمنی دنج برای دورهمی ها است و اتاق خواب اصلی را بالای استخر طراحی کردیم بطوری که نیمی از استخر پوشیده می شود و همچنین از اتاق به سمت استخر و نشیمن کنار استخر دید دارد.برای جذاب تر شدن این قسمت بیرون زدگی نما، ما آبشاری در زیر اتاق طراحی کردیم که داخل استخر سرازیر می شود. که این امر علاوه بر حس دل نشینی که برای مصرف کنندگان ایجاد می کند می تواند هوای خاص و مطبوعی را با داشتن گونه های خاص گیاهی سازگار با اقلیم جغرافیایی منطقه در طراحی حیاط و محوطه ی بیرونی ساختمان مورد نظر ساخت و طراحی ویلا ایجاد نماید و همچنین حس تضادی با المان ها و عناصر معماریو طراحی داخلی ویلای شهری و برج سازی و آپارتمان نشینی که منجر به خستگی روحی و جسمی و همچنین بصری می شود ایجاد می کند.

طراحی ویلا یکی از دغدغه های امروز می باشد.اکثر افراد برای فرار از دود و دم و شلوغی شهر های بزرگ ترجیح می دهند آخرهفته و تعطیلات خود را در مکانی آرام و دنج کنار عزیزان خود بگذرانند. به طور واضح نمی توان طراحی ویلا به سبک تلفیقی را تعریف کرد. هرکس “زندگی ایده آل” را به نحوی متفاوت برای خود تعریف میکند. در این بخش ازآریاناعمران با معرفی نمونه ای فوق العاده از طراحی نمای ویلا مدرن فلت به همراه دکوراسیون داخلی همراه کاربران عزیز و گرامی هستیم. اما گروه لوکس آبان با طراحی های هوشمند منازل ویلایی بزرگ و کوچک خود این دغدغه را کاملا از بین برده است و در صورت تمایل مشتریان از سیستم های گرمایش و سرمایش هوشمند استفاده می شود که این سیستم هوشمند ساختمانی قابلیت هدایت از فواصل دور را دارند و از این طریق می توانند دمای مطبوعی را برای ویلا داران فراهم کرده و به آرامش هرچه بیشتر آن ها کمک شایانی کند.

دکوراسیون داخلی خانه ویلایی

زیرا این گونه تابلو ها از شاخص های مهم سبک مدرن محسوب می شود. در این سبک می توان از تابلو های مدرن نیز استفاده کرد. یکی دیگر از ویژگی مدرن می توان به محدود نبودن در استفاده از مصالح نیز اشاره کرد. تیم طراحی سرور استودیو برای رسیدن به اهداف خود مهندسین گرایش های مختلف را دور هم جمع کرده و طراحی ویلا را به صورت موازی و در کنار هم انجام میدهند تا با کمترین خطا و بهترین خروجی پروژه به پایان برسد. به یاد داشته باشید که سپردن کار طراحی داخلی ویلا به دست تیم های حرفه ای، کمک خواهد کرد تا در هزینه های خود مدیریت درستی ایجاد کرده و بتوانید با پرداخت مبالغ کمتر، همان آورده را به لحاظ طراحی داخلی ویلا داشته باشید. محوطه سازی ویلا نیز جز فضای عمومی آن قلمداد می گردد که شامل راه سواره و پیاده، مسیر عبور پیاده در محوطه ویلا، فضا سازی های سبز، محل نشیمن و آلاچیق و آبنما و استخر روباز می طراحی داخلی ویلا باشد.

دکوراسیون داخلی ویلاهای شمال

در طراحی فضای سبز توجه به نکات ذیل اهمیت بسیار بالایی دارد که می تواند دید مشتریان و خواسته آنان را تامین و در کنار آن فضای سبز دائمی و اصطلاحا چهار فصلی را برای آنها ایجاد هزینه طراحی داخلی ویلا نماید. آیا در دنیای پر از پیچیدگی، پر از رنگ و فریب چیزی به اندازه یک ویلای ساده می تواند دعوت کننده، آرامش بخش و تکسین دهنده باشد؟ در طراحی ویلای کلاسیک ما شاهد فضایی گرم و شیک هستیم که در عین شیک بودن جذاب نیز است. بعد بررسی جامع و کامل در مورد محل ساخت و طراحی ویلا در زمین شیبدار و مسطح در جلسه ای با مشاوران طراح که با حضور مشتریان عزیز صورت می گیرد، سلایق و نظرات کارفرمایان در مورد محل احداث ویلا یا ویلاباغ و سبک و کاربری خاصی که از ویلای شخصی خود در نظر دارند و حتی انتظار سرمایش و گرمایش در طراحی داخلی آن ویلا بدون نیاز و یا حداقل نیاز به وسایل گرمایشی و سرمایشی ساختمانی، به دقت گوش داده می شود و هر نوع سوال و اطلاعاتی در زمینه ساخت و طراحی ویلا با این عزیزان در میان گذاشته می شود.

هزینه طراحی داخلی ویلا

استفاده می شود، برای ویلا دوبلکس نیز می شود از همان روش ها استفاده کرد. اینکه راه پله ویلا به صورت دوبلکس فرم دایره ای، نیم دایره، سه طرفه و… ممنون از اینکه تاانتهای مقاله همراه وبلاگ ویلاسازان بودید. این قسمت از پروژه نیاز به دانش و تجربه کاری دارد تا به بهترین نحو انجام شود. این فضاها محیطی را ایجاد میکنند که پاسخگوی نیازهای اساسی ما نظیر نیاز به سرپناه بوده و بسیاری از فعالیتهای ما در آن صورت میگیرد. فضای موجود به اندازه ویلا و طبقات آن (طراحی ویلا یک طبقه یا دوبلکس) تاثیر میگذارد. ایجاد معماری جذاب و متفاوت در طراحی ویلا نیاز به دانش گرایش های مختلف از جمله دانش سازه ای است تا بتوان فرم های زیبایی خلق کرد.

بحث طراحی داخلی ویلا و استفاده از برند های خاص در اجرای هرچه رویایی بودن ویلای مدرن و کلاسیک مشتریان پروژه های ساختمانی شهری و خارج شهری آبان لوکس، طی تجربه سالیان گروه ساختمانی لوکس آبان توانسته هر ایده و تفکری را در زمینه معماری و دیزاین ساختمان پیاده سازی کند و مشتریان ما هیچگونه دغدغه فکری از اجرایی نشدن ایده ها و رویاهای خود در فضایی که برای آرامش و سکوت و بازیابی انرژی آنها در نظرگرفته شده، وجود نداشته باشد. پس پیام اثر معماری به سادگی و با قدرت هرچه بیشتر بدون هرگونه مزاحمتی در بیینده نفوذ کرده و بیننده را تحت تأثیر خود قرار می دهد. از این رو در هنگام طراحی انواع ویلا و ساخت آن حتما طرحی منحصر به فرد برای محوطه سازی با تمامی جزئیات به خانواده بزرگ مشتریان خود ارائه می دهد. نورپردازی و المان هایی که در فضای خارجی ویلا می بایست در طراحی و ساخت به آن توجه کرد.

از مهم ترین دلایلی که مشتریان بزرگ گروه لوکس آبان از عدم تمایل به خرید ویلا های پیش ساخته و آماده در شهرهای مختلف کشور از آن یاد می کنند موضوع عدم هیچ گونه نظارتی بر روند ساخت و استفاده از مصالح با کیفیت و مد نظر آنان در فرآیند طراحی و ساخت ویلا و حتی انتخاب مصالح سازگار از نظر زیبایی و رنگ با خواسته مشتریان محترم است. تا اسم خرید خانه ویلایی را می شنویم، همه ما به فکر خرید ویلا در شهرهای شمالی و کنار دریا دکوراسیون داخلی ویلای دوبلکس هستیم. این ویلای کوچک متحرک که در عنوان آن ذکر شده میتوانید با تراکتور آن را جابهجا کنید، در دو طبقه طراحی شده و در کل با وجود مساحت کمی که اشغال کرده، تمام فضاهای موردنیاز را برای صاحبانش فراهم کرده است. یکی از مهمترین دغدغه های مشتریان بزرگ گروه لوکس آبان که برای طراحی و ساخت ویلا به ما مراجعه می کنند، سیستم سرمایش و گرمایش در طراحی داخلی ویلا در فصول مختلف می باشد که در برخی موارد به علت سرد بودن زیاد فضای داخلی ویلاکوچک یا بزرگ به علت عدم استفاده طولانی مدت از آن جزء اصلی ترین مشکلات آنان می باشد و در هنگام تصمیم برای سفر به ویلا در دماوند و در اوشان و فشم و کردان و سایر مناطق اطراف تهران و کرج در فصول سرد می تواند از این رو مانع بزرگی باشد.

طراحی داخلی ویلای دوبلکس مدرن

همانطور که در بخش های گذشته شرح دادیم، طراحی ویلا به طور معمول به دو صورت فلت و دوبلکس طراحی می شوند. فضای تی وی روم در این پروژه زیر راه پله طراحی شده و ما برای جذاب شدن این قسمت از پله کمک گرفتیم و میز تلویزیون را با پله یکپارچه کردیم و برای نرده های پله از مفتول های برنزی استفاده کردیم.در طبقه دوم این ویلا، 2اتاق خواب بهمراه اتاق لباس( واک این کلوزت ) و حمام مشترک،1اتاق مستر بهمراه اتاق لباس و سرویس حمام خصوصی،فضای نشیمن که شامل تلویزیون و شومینه است،یک کتابخانه بزرگ و فضای بازی می باشد. اولین چیزی که در حیاط ویلای ساده به چشم می خورد سنگ فرش ها و مسیرها هستند.

دکوراسیون داخلی ویلای دوبلکس

به این صورت که حتی اگر استفاده از پارکت را ببینیم حتما فرشی گرم و نرم نیز در قسمتی از منزل استفاده شدهاست. سبک تلفیقی در طراحی ویلا چیست؟ مثلاً میتوان در طراحی مدرن ویلا از معماری سقفهای بلند استفاده کرد. در طراحی ویلا در شمال هم نیز میتوان به دسته بزرگی از مصالح اشاره کرد. متر یال مورداستفاده در این سبک میتوان به مبلمان خاتمکاری شده، گلیم، فرش دستبافت، نقاشیهای رو دیواری، سماور قدیمی، پردههای کلفت، ظروف مینا کاری شده و دیوار کوب قدیمی اشاره کرد. باید در طراحی نمای ویلا به هماهنگی و تناسب پنجرهها نیز توجه کرد. برای طراحی خانه ویلایی یک طبقه می توانید با هزینه ای محدودتر و طراحی ساده تری روبرو باشید که به مراتب کار شما را ساده می کند. زندگی در این ویلا به مالکان راحتی بی نظیری نسبت به زندگی شلوغ شهری می دهد.

طراحی داخلی ویلا دوبلکس از این روز در ویلاهای لاکچری تعبیه می شوند. علت محبوبیت ویلاهای مدرن علاوه بر راحتی که برای ساکنان فراهم میآورند این است که آنها بسیار شیک و لوکس هستند و از فضایی زیبا برخوردار میباشند. طراحی و دیزاین داخلی ویلا ها برای آن که بتواند حداکثر آرامش بصری و آرامش روحی را برای مشتریان فراهم کند باید حتی در انتخاب رنگ هایی که استفاده می شود و چیدمان وسایل داخلی وضعیت مطلوب و خاصی را داشته باشد. این امر از جنبه های متعددی قابل بررسی و زیبا شناسی قرار می گیرد. همانطور که مشاهده میکنید در طراحی داخلی آشپزخانه اپن و کوچک این خانه از کابینت چوبی استفاده شده است. این طراحی بسیار جذاب و دیدنی است و فضای داخلی بیشتری را هم ارائه میدهد. در فصل زمستان ییلاقات ماسال تقریبا غیرقابل سکونت میشوند، در زمستانها حتی بومیهای این منطقه نیز از شدت سرما به ییلاقات ماسال و شاندرمن نمیروند.

طراحی داخلی ویلا کوچک