آموزش زیرسازی، نصب و بازکردن سقف کناف یکپارچه در 13 مرحله! سلام ساختمان

سقف های مشبک شامل باکس ساده حاشیه، باکس نور پنهان حاشیه، منحنی، قوسی و گنبدی می باشد که هر کدام با توجه به طرحی که انتخاب می گردد، استفاده می شوند. در خدمات کناف از مرحله ی شروع به ساخت تا مرحله نصب و راه اندازی محصولات پروسه ای است که بایستی تماما تحت نظر متخصصین مربوطه کنترل و آنالیز شود. اگر کارفرما دوست داشته باشد که دیوار و سقف کاذب کناف رنگ آمیزی شود، نوبت به درزگیری و بتونه کاری کناف می رسد تا برای رنگ آمیزی آماده شود. اجرای سقف کاذب کناف خود آویز، اقتصادی است و با هزینه کم می توان آن را پیاده سازی کرد.

برای این منظور استفاده از روش هایی نظیر استفاده از عایق در فضاهای خالی دیوار ̜ دو لایه کردن صفحات ̜ استفاده از استادهایی با پهنای بیشتر ̜ دو تایی کردن سازه ها پیشنهاد می شود. صفحاتی که بر روی این قاب های فلزی نصب می شوند دارای لبه ای با پخ ملایم هستند که به وسیله نوار و خمیر درزگیر ̜ درزگیری و مسلح می شوند. این صفحات بر روی مقاطع فلزی با وزن بسیار کم که مقطع آن ها به شکل C یا U فرم داده شده اند نصب می شوند که در واقع ساده ترین نوع دیوار جداکننده می باشند. قابل استفاده در فضاهایی با کاربری مسکونی و تجاری و مناسب برای طراحی داخلی.

آموزش زیرسازی، نصب و بازکردن سقف کناف یکپارچه در 13 مرحله! سلام ساختمان

آشپزخانه ها بخش مهمی از هر منزل مسکونی هستند آشپزخانه مدرن باید شیک و پیشرفته بوده شلوغی زیادی نداشته باشد از طرفی نیز دکوراسیون عالی همراه با طراحی نورپردازی بی عیب و نقص باشد سقف های کاذب در انواع چوبی , کناف , سقف کناف رابیتس و…. کناف نیز مانند سایر خدمات دکوراسیون داخلی از نظر خرید مواد اولیه ، جابجایی ابزارآلات و تهیه کم و کسری ها نیاز به رفت آمد دارد . بدین جهت ملزم این است که یک مشاور کناف کار باید در شهر مشتری باشد مگر اینکه تنها قصد مشاوره داشته باشد . بدین جهت صادقانه بیان میکنیم اگر پروژه حجم وسیعی داشته باشد میتوانیم در شهرستان ها فعالیت کنیم اما در مشاوره و اجرای کناف یک واحدی و پروژه های کوچک تنها در تهران در خدمت شما خواهیم بود .

برای به کار بردن کناف حتما باید زیرسازی فولادی انجام شود و برای متصل کردن پانل‌های زیر ساخت‌های فلزی از پیج پانل کمک می‌گیرند. نام این سیستم‌ متعلق به یک شرکت آلمانی به نام کناف می‌باشد که در منطقه سارلند این کشور راه‌اندازی شده است. دستمزد اجرای کناف در ساختمان‌های نوساز و در حال بازسازی تفاوتی ندارد. اما در نظر داشته باشید که اگر در حال ساخت‌وساز ساختمان باشید و بخواهید چند واحد آن را کناف‌کاری کنید، متخصصان هزینه کمتری به ازای یک متر به شما پیشنهاد‌ می‌دهند. بعضی از متخصصان هزینه بیشتری را برای نصب کناف دیوار پیشنهاد می‌دهند.

  • «دستمزد اجرای کناف چطور حساب‌می‌شه؟»، «نرخ مشخصی توی بازار برای کنافکاری هست؟‌»، «قیمت کناف دیوار و سقف فرق‌ می‌کنه؟» اگر به دنبال جواب این سؤالات هستید، با سنجاق همراه باشید.
  • سیستم شبکه‌­ی شطرنجی سقف های کنافِ تیپ A خیلی عالی هست و مقاومت بی نظیری داره.
  • این پوشش میتواند از مواد اولیه (متریال) گوناگونی ایجاد شود و مورد استفاده قرار گیرد.
  • امروزه تولیدکنندگان داخلی قادر به تولید اکثر قطعات سقف های کناف شدن.

سرعت بالا در اجرای سقف کاذب کناف با حداقل افراد متخصص و در کمترین زمان میباشد. سقف های کاذب کناف را بلافاصله بعد از نصب میتوان رنگ کرد که سبب کاهش اتلاف وقت میگردد. کناف کاری سقف که موضوع اصلی این مقاله است، یکی از اموری است که این روزها هنگام بازسازی ساختمان به آن پرداخته می شود و یکی از انواع سقف کاذب به شمار می آید.

لایه­ ی پوشاننده ی زیرسازی (نمای سقف):

این مزیت باعث بالا رفتن طول عمر سازه های کناف می شود زیرا مانند مصالح سنتی گذشته نیاز به خرابکاری ندارد. سقف های کاذب مشبک کناف، از شبکه سازه های سپری و تایل های سقفی تشکیل می شوند. شبکه مذکور به وسیله آویزهای قابل تنظیم، به سقف اصلی متصل گردیده و تایل ها به صورت وزنی درون این شبکه قرار می گیرند.

این شرکت با بهره گیری از کادر مجرب و آموزش دیده علاوه بر طراحی مطابق با سلیقه و خواست شما و در نظر گرفتن تمامی جوانب زیبا سازی در سریع ترین زمان به اجرای آن در منزل و یا محل کار شما خواهند پرداخت . از مرحله ی ابتدایی ساخت تا انتهای کار بایستی تماما تحت نظر افراد متخصص انجام شود. هر کدام از مراحل اجرای کناف به دلیل جزئیاتی که در ساخت و استفاده از متریال های گوناگون وجود دارد ممکن است تغییراتی در پایان کار ایجاد نماید. به همین دلیل می بایست تمام مراحل کار اجرا کناف را بررسی و متریال ها مورد تایید کارشناسان فنی قرار گیرد .

بنابراین کاربرد سقف کنافی در محیط های مرطوبی مثل زیر زمین و حمام ممکن است دچار تغییراتی شود و محیط را برای رشد قارچ ها فراهم کند. برای حل این مشکل باید برای کناف از پوشش فایبر گلاس استفاده کنید. کناف یک سیستم بدون درز و یکپارچه است که به منظور اجرای دیوارها و سقف‌‌های کاذب استفاده می‌شود.

مصالح درزگیری

در زیر مصالحی که در کناف کاری استفاده می شود لیست کرده ایم و کاربرد آن ها را به صورت کلی عنوان کرده ایم. چنانچه برش صفحه ها در عرض های کم (۵تا۲۰ سانتی متر) موردنظر باشه از ابزار برش نواری بکار گرفته می شود این ابزار امکان اجرای برش های منحنی را نیز دارا می باشد و برای در آوردن جای کلید پریز برق نیز از قطعات گردبر در قطرهای مختلف استفاده می شود. سبک بودن مواد کناف حمل آن را برای کارگران آسان تر و اجرای کناف را سرعت می بخشد. یکی از پرکاربردترین مصالح در ساخت وساز که با استقبال زیادی مواجه شده است اجرای کناف می باشد.

اجرای استخر با بلوک سیمانی